WHEN YOU SMILE - EPISODE 32 HAWAII

De kom ut med maten och vi tackade och högg in, vi pratade inte alls mycket under måltiden eftersom båda var så himla hungriga efter dagen.
När vi ätit klart gick vi upp på rummet och tog av oss våra kläder.
- Sätt på dig morgonrocken nu, sa jag och log.
- Okej, sa hon och log fundersamt mot mig. När vi tagit på oss morgonrockarna gick vi ut från rummet igen och gick upp på den stora spaanlegningen.
- OMGASH! SPA! Skrek Emmy med stora ögon.
- Absolut, sa jag och kysste henne. Jag ville bara visa henne rummet sen, som personalen höll på med nu..
Det skulle vara vara rosenblad överallt, och sedan en flaska champange.. Det skulle bli perfekt...


JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag tog Emmys hand och vi gick in genom dörren bort till en jacuzzi, jag såg hur Emmy himlade med ögonen. Hon tog av sig sin morgonrock och klev ner i det bubblande vattnet.
- Kom nu! Det är jätte skönt, sa hon och log. Jag tog av mig min morgonrock och rättade till badshortsen och sedan hoppade jag i.
- Aj, det bränns ju! Sa jag och skrattade lite.
- Vad fjantig du är! Kom nu, sa hon och höll ut armarna mot mig. Jag la mig ner brevid henne i vattnet, hon log mot mig och jag kysste henne. Som aldrig förr, jag fumlade med händerna över hennes kropp och knäppte upp hennes bikini som sakta föll ner i vattnet, jag tittade ner på henne bröst och bet mig i läppen. Hon fnissade lite tyst.

EMELIES PERSPEKTIV:

Vi kysste varandra mer och mer passionerat, jag kände Justins hand mot mitt bröst, det kändes bra och jag skämdes inte som jag tidigare gjort. Jag la min hand på hans lår och smekte det uppåt, helt plötsligt kände jag nånting som fick mig att avbryta kyssen.
- Justin.... Sa jag och tittade ner under vattnet.
- Ja, sa han och tittade undrande på mig. Det tog några sekunder för honom att fatta, sedan förstod han. Jag började skratta av ren reflex, vilket inte alls var meningen. Jag såg hur Justin blev väldigt generad och gick upp hur vattnet.
- Justin, förlåt mig! Men hur ska jag reagera då? Det här är nytt för mig.. Sa jag och titta på honom.
- Men jag skäms ju.. Jag menar, det är inte mitt fel att jag får stånd, sa han och tittade ner på sina fötter. Jag tog på mig bikinin medans jag pratade.
- Jag vet älskling, förlåt.. Sa jag och kysste honom.
- Mmmh.. mumlade han, fast han blev genast på bättre humör av kyssen.
- Kom nu, nu är det massage som gäller! Sa han och drog mig i armen. Jag följde efter honom igenom några rum och sedan kom vi bort till ett såkallat "massagerum". Vi la oss på varsin bänk och jag vände huvudet mot Justin.
- Förlåt..
- Det är ingen fara, jag.. Förstår dig till viss del, sa han och log lite mot mig. Jag log och sedan blundade jag när tjejerna började massera våra ryggar. Det var så otroligt skönt så jag låg och dreglade!
Efter ungefär två timmar på spat så bestämde Justin att det var dags att gå upp till rummet, han verkade så förväntansfull. Men jag kunde verkligen inte sätta fingret på vad det var.. Vi åkte ner med hissen till den våningen vi bodde på, och sedan gick vi bort mot vår dörr. Innan Justin låste upp log han världens smile mot mig, jag förstod att det måste vara någon till överraskning av något slag. När dörren öppnades höll jag på att tappa hackan, det var levande ljus i hela rummet och rosenblad överallt. Det var så romantiskt att jag nästan tappade andan..
- J-j-ustin.. Jag älskar dig, sa jag och kastade mig runt hans hals och kysste honom. Han höll om mig en stund och sedan släppte han ner mig och stängde dörren.
- Kom, det finns en flaska champange här borta! Sa han och gick bort mot borden brevid sängen.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi satt och pratade en stund och drack ett glas champange, sen var det inte gott längre. Emelie tog av sig sin morgonrock och gick in på toan och kom ut i ett kort linne och ett par korta vita shorts. Jag gick också in på toan och satte på mig ett par kalsonger, när jag kommer ut ligger Emmy på täcket i sängen och kollar på mig.
- Kom hit, sa hon och log mot mig. Jag log och hoppade upp i sängen brevid henne. Först ligger vi och kollar varandra in i ögonen ett ganska långt tag, sedan tar jag hennes ansikte mellan mina händer och kysser henne. Jag la mig ner och känner hur Emmy kryper upp på mig och sätter sig med benen på vardera sida, hon tar av sig tröjan och tittar på mig. Jag svalde hårt när jag såg hennes bröst.
- Är du säker? Sa jag, ville ju inte göra nånting hon inte ville.
- Det är rätt nu, sa hon och böjde sig ner mot mitt ansikte och kysste mig passionerat. Jag rullade över satt jag låg mjukt på henne i stället, hon tittade mig djupt in i ögonen och jag kysste henne.

EMELIES PERSPEKTIV:

Okej, nu kommer det hända.. tänkte jag när Justin fortsatte och kyssa min hals. Men det kändes riktigt bra, han hade verkligen ansträngt sig. Jag rös i hela kroppen när han kysste min mage samtidigt som han smekte mitt bröst. Han verkade ganska säker på det han gjorde, även fast han var lika ny som mig. Jag tittade på honom och rullade över igen så att jag låg på honom, jag kysste hans munn och fortsatte ner mot hans mage, jag kände hans stånd på min hals, vilket gjorde mig otroligt upphetsad.
- Du skäms inte va? Sa Justin och tittade generat på mig.
- Nej, faktikst inte.. Gör du? Sa jag och tittade upp på honom.
- Lite kankse..
- Det är ingen fara, sa jag och kröp upp och kysste hans läppar igen. Jag började fumla med händerna över hans kropp. Jag hörde att han andades ganska högt, jag la min hand försiktigt utanpå hans kalsonger och smekte han mjukt, sedan tog jag handen innan för och började föra handen upp och ner. Jag tittade upp på hans ansikte för att se om han var generad eller inte, men allt jag såg var hur han blundade och bet sig i läppen, jag log. Jag tog försiktigt av mig shortsen och sedan drog jag ner hans kalsonger, jag började föra handen upp och ner snabbare vilket fick Justin att stöna.
- E-e-emmy..... Sa han emellan stönen.
- Ja..? Sa jag och tittade på honom oroligt, ifall jag gjorde fel. Gör jag fel? Sa jag innan han hann svara.
- Nej, nej.. Sluta.. inte, sa han och bet sig i läppen. Eller.. jo, sluta.. Eller nej.. Jo, sa han och satte sig upp.
- Jag gjorde inte fel va? Sa jag oroligt.
- Absolut inte, men jag vill inte komma innan vi ens har börjat, sa han och andades häftigt. Jag log och sedan la jag mig ner och tittade på när Justin reste sig upp för att ta fram en kondom och sedan tog han av sig kalsongerna. Han kröp upp brevid mig igen och han kysste mig, på ett så sexigt sätt att jag höll på och dö. Han började smeka händerna över min kropp och jag kände hur hans hand smekte mig utanpå trosorna, jag försökte att inte låta så mycket, men det var omöjligt när man var så här upphetsad. Jag kände hur han mjukt och försiktigt drar ner mina trosor och han börjar smeka mig försiktigt, jag la en kudde för ansiktet.
- Gör jag fel?! Sa han oroligt när han såg att jag la kudden för ansiktet.
- Nej, a-absolut inte.. Jag.. vill bara.. inte skrika, eller nått, stönade jag fram i kudden. Jag hörde hur han skrattade lite tyst och sedan la han sig på mig. Okej, nu händer det verkligen.. Jag kände hur han sakta trängde in i mig och började röra sig i en lugn takt.
- Gör det ont..? Sa han och jag tog bort kudden från ansiktet.
- Lite.. Sa jag och tittade på honom.
- Ska jag sluta?
- Nej.. Det gör inte lika ont längre, sa jag och han kysste mig.
Efter ett tag så gjorde det inte ont alls, Justin började röra sig i en snabbare takt och jag hörde hur våra stön flöt samman i varandra. Vi båda var svettiga och upphetsade. Jag tittade på Justin och hoppade upp lite så att han drog ut den, han la sig ner och jag satte mig på honom och red honom ganska sakta, allt var så nytt.. Jag kände hur Justin la sina händer runt mina höfter och började röra mig upp och ner, han stönade högt nu. Och jag med, han började röra mig snabbare och snabbare, och jag stönade högre och högre, helt plötsligt kom jag, vilket var en otrolig känsla! Strax där efter kom Justin och jag klev av honom och la mig utmattad brevid honom.
- Det där var.. Helt otroligt, sa han och andades högt.
- Wow.. mumlade jag och låg helt död av utmattning.

Vi låg kvar i sängen kankse tio minuter och sedan bestämde vi oss för att duscha, vi båda klev upp och tog på oss våra morgonrockar, sedan gick vi in i badrummet och jag tog av mig morgonrocken och hoppade in i duschen.
- Kommer du? Sa jag och tittade ut ur duschdraperiet.
- Jaha.. Jag trodde att jag skulle duscha efter dig, sa han och tittade på mig.
- Nej dummer, kom nu! Sa jag och drog bort duschdraperiet. Jag såg hur han tveksamt tog av sig morgonrocken och kom in i duschen och ställde sig brevid mig.
- Tack Justin..
- Tack för vadå? Sa han och tittade förvånat på mig.
- För att du är du, och för att du älskar mig för den jag är.. Sa jag med tårar i ögonen.
- Älskling.. Du är det bästa jag har, sa han och kysste mig..


Wow.... Vad tyckte ni, helt ärligt nu! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

hah gaaaaaaaaaaaaaaaaaletbra! :D älskar att ni uppdaterar så ofta också!

2010-12-23 @ 00:38:03
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anna

jag satt och garva xD men det var bra! :D

2010-12-23 @ 01:05:30
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Karin

Biebergasm!

Grymt!;-)

2010-12-23 @ 01:20:50
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jättebra , du har verkligen talang tjejen !:D

Kan knappt bärga mig till nästa kapitel ..



Kraaaam / jennifer

2010-12-23 @ 01:30:07
URL: http://soulsisteers.blogg.se/
Postat av: emelie

nu VILL jag ha mer jag vill inte utan jag VILL ha mer :) asbra gjort asså :)<3

2010-12-23 @ 02:15:02
Postat av: Laura

Aaaas braa :D omg, meeer :D

2010-12-23 @ 08:58:24
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Va f*n tror du(ursäkta mitt språk) men det var oroligt bra skrivet, måste ha mer nu!!!

2010-12-23 @ 10:38:33
Postat av: Linnea

OMB biebergasm<3 love it mera nuuu



btw vill ni länkbyta?



KRAM

2010-12-23 @ 10:46:53
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: en jävligt upphetsad kille med stånd.

gud, man blir så upphetsad när man läser så att man själv önskar att man var emmy. ;3



kååwwt

2010-12-23 @ 11:26:58
Postat av: frida

den är grymma´st den är skitbra!!!! fortsätt!!!"

2010-12-23 @ 11:27:02
Postat av: REBECCA - i will never say never

hur gammal är du ? :D haha

2010-12-23 @ 11:56:00
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Linnea

ahwwww. <3

2010-12-23 @ 12:16:03
URL: http://onemillionfireflies.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Nice haha ;) Men det var ett jätte bra espisode !

2010-12-23 @ 12:21:57
Postat av: lin

det var lite porrigt, but I like it ;)

2010-12-23 @ 13:00:21
Postat av: Anna

sv: okej! men du gör det asbra! :D

2010-12-23 @ 15:24:36
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: cajsa

åhh, haha mer XD

2010-12-23 @ 16:32:07
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: fannie

gryyyymt!!

blev heelt upphetsad haha!

MERA SEX!!!

KRAM

2011-01-01 @ 23:49:30
URL: http://fanniefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0