WHEN YOU SMILE - EPISODE 36 HAWAII

- Sov här! Jag har en bäddsoffa i vardagsrummet, sa jag och log stort.
- Najs brooo! Sa Ryan och log.
Vi gick in i vardagsrummet och drog ut bäddsoffan och bäddade, även Emmy och jag gick och hämtade två madrasser och la oss på golvet brevid soffan.
Vi tittade på film ett tag och så märkte jag att Ryan, Christian, Nattis och Klara hade somnat. Jagvände mig mot Emmys håll och tittade ifall hon var vaken. Men även hon sov. Jag flätade in min hand i hennes och viskade,
- Jag älskar dig. Jag såg ett leende på hennes läppar och sen somnade även jag med ett leende på läpparna..





JUSTINS PERSPEKTIV:

Nästa dag så skulle vi ut med båten och bara chilla. Vi packade ihop våra grejer och tjejerna bytte om, när dom kom ut från toan så stod vi alla killar som idioter och tittade på var och en. Ryan på Nattis, Christian på Klara och jag på Emmy förstås. Dom skrattade bara åt oss.
När vi kom ut i den varma solen så log Emmy stort mot mig.
- Tack för du tog med mig hit, det är wonderful! Sa hon och skrattade.
- Jag ska tacka dig, för du har gett mig den bästa gåvan någonsin, sa jag och log samtidigt som jag kisade mot solen.
- Aw! Du är underbar! Sa hon och kysste mig. Jag log och sen hoppade vi på mopederna och körde ner till hamnen, vi mötte upp en kille som gav oss en nyckel till en stor båt, sen hoppade vi på och körde ut på det klarblå vattnet.
- Kan du ens köra båt Justin? Sa Ryan och satte sig på deck. 
- Jadå, ropade jag där jag stod en bit ovanför dom.

EMELIES PERSPEKTIV:

Jag la ut min handduk på deck och tog av mig mitt linne, sedan satte jag på mig en himla mycket kokosolja, idag skulle jag bli brun!
- Emmy, idag ska vi bli pepparkakor! Sa Nattis medans hon smörjde in sig med oljan.
- Som fan att vi ska! Sa jag och kopplade in min ipod i högtalaren. Det fick bli Rihanna ft. Drake - What's my name.
Vi la oss och sjöng med för fullt medans killarna var där uppe och körde ut ur hamnen.
- Emmy, i morgon släpps din singel! Sa klara entustiastisk.
- Jag vet! Det känns helt sjukt, sa jag och log. Även fast dom inte såg, vi alla tre låg ner och blundade. Vi fortsatte prata på lite om min singel och skrattade. Efter en stund så spelades Ne-Yo - Miss Independent
- AAAAH! GUD DEN HÄR LÅTEN! KOM IGEN TJEJER VI GÖR VÅRAN DANS! Skrek Klara och ställde sig upp.
 
- JA! Skrek både jag och Nattis och ställde oss och gjorde vår dans. Vi alla tre hade gått på hiphopp och breakdance, vilket gjorde att vi var helt enkelt grymma på att dansa. Vi började dansa samtidigt som musiken spelades.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag Ryan och Christian var uppe och körde båten samtidigt som vi pratade lite om tjejerna. Vi hörde att dom spelade musik och helt plötsligt spelades Ne-yo's gamla låt. Vi tittade ner på tjejerna som började dansa.
- Damn, sa jag och bet mig i läppen. Det var riktigt sexigt.
- Shit.. Vi stannar här, sa Ryan och tittade ut mot vattnet. Det var faktikst ett bra ställe att stanna på, det var ute vid bergen vilket gjorde att vi kunde hoppa lite sen.
- Vi går ner till tjejerna, och skrämmer dom! Sa Christian när jag stängt av motorn.
- Ja! Vi fyller den här hinken med vatten! Sa Ryan och tog upp en hink.
- Ja kom! Sa jag och sprang ner på bakre delen vid steget för att fylla på vatten i den stora hinken. Vi skrattade och sedan smög vi fram till deck och hällde vatten över alla tre.
- VAFAN KILLAR! Skrek Nattis och försökte att låta arg, fast hon i själva verket skrattade.
- Nu jävlar! Skrek Emmy och kom emot mig, hon puttade mig över räcket ner i vattnet, men jag drog med henne. *PLUMS*
Vi kom upp till vattenytan och Emmy skrattade för fullt.
- Vafan Justins, jag skulle ju dra ner dig, och du skulle inte dra ner mig! Sa hon och sprattlade för att hålla sig kvar vid ytan, eftersom hon skrattade så mycket.
- Men.. Jag har saknat dig, sa jag och kysste henne.
- Saknat mig? Sa hon och skrattade lite till.
- Ja.. Jag har ju kört båten medans ni har solat, har inte varit nära dig på 20 minuter! Sa jag och himlade med ögonen.
- Fan vad knäpp du är! Sa hon och skvätte vatten på mig.
- BOOOOOOMBEN! Skrek Ryan och hoppade ner i vattnet. Han kom upp till ytan och såg stolt ut när han såg alla vågor.
- Om du fortsätter sådär så kommer ju båten välta! Skrek Christian uppifrån deck och skrattade.
- Kom i nu era badkrukor! Skrek jag åt dom andra som stod uppe på deck.
- Jaja! Skrek Nattis och hoppa i.
- Två kvar! Få se en hoppkyss då! Skrek Emmy och skrattade.
- En hoppkyss? Sa Klara och tittade undrande på henne.
- Ja! krama om Christian och kyss varandra när ni hoppar, samtidigt som ni kramas! Skrek Emmy och log. Dom gjorde som hon sa, och det såg bara dumt ut. Eftersom Christian hamnade under i luften så han fick ryggplask.
- AHAHAHAHAHAHAHAHAH! Skrek Ryan och skrattade. Vi alla börja asgarva medans Christian låg och kved sig på magen i vattnet. Efter en stund gick det onda över, vilket fick oss att gå upp. Vi blev hungriga av allt badande.
- Kom vi äter! Skrek Ryan och var först upp på båten.
- Jaja din tjockis! Skrek Nattis och skrattade.
Vi tog fram frukten och mackorna vi hade med oss, sen satte vi oss på våra handdukar och åt. Det var riktigt mysigt.
Efter en stund så hör vi båtljud, och sen ser vi en båt,
- Vem är det där? Den kommer ju rakt emot oss! Skrek Christian.
- Jag vet inte.. Sa jag och tittade noga. När båten kom närmare såg jag vem det var... Helvete.

Förlåt för dålig uppdatering, men har firat jul på ett annat stället idag med..
OCH VAD HÄNDE MED KOMMENTARERNA :( ?


Kommentarer
Postat av: sofiastrand

MEER ! <3

2010-12-26 @ 01:49:02
Postat av: frida

meer!! den är ju skitbra!!:)<3

2010-12-26 @ 02:00:47
Postat av: Anonym

Meeeraaa! :D

2010-12-26 @ 02:11:56
Postat av: Laura

Gooosh!! Mer :D

2010-12-26 @ 02:37:23
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Julia

jättebra mer

2010-12-26 @ 08:34:45
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var ofc skitra, så spännande i slutet, mer,mer!!!

2010-12-26 @ 09:34:46
Postat av: Anonym

Meeeer!

2010-12-26 @ 10:42:40
Postat av: belieber

braaa !

jag älskar när de är så mysigt !

fortsätt skriva !!!!!!!

2010-12-26 @ 11:25:05
URL: http://justinbieebz.blogg.se/
Postat av: Marina

skit bra episode ! :)

2010-12-26 @ 11:34:34
Postat av: Julia

OMG säkert Jasmine Bitchegas!

ang kommentarerna: Som ni sa,det har varit jul och man firar så ni har inte kunnat uppdatera,Samma med oss, vi har ju oxå ett liv och firar så vi kan inte häller kommentera lika mycket på jul osv.

2010-12-26 @ 12:08:13
Postat av: Anna

:o mer! :D

2010-12-26 @ 12:39:45
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: ines

haha gud va söta alla är!! MEER

haha och såklart är de den jobbiga jasmine som ska pajja allt...

haha du äger ju :D

2010-12-26 @ 12:54:11
Postat av: Jennifer

Jättebra , längtar till nästa ;]♥

puuuuussss

2010-12-26 @ 13:36:11
Postat av: Elvira

Du är gryyym på att skriva! Älskar din story!

2010-12-26 @ 14:08:28
Postat av: Anonym

Jättebra!! mera meraaa!! xD

2010-12-26 @ 14:10:05
Postat av: sofiastrand

MERRRRRRRRRRRRRRR ! <33

2010-12-26 @ 15:08:04
Postat av: Neejra<3'

MEER I DAG?!

2010-12-26 @ 16:42:40
Postat av: louise

tror att så många har firat jul och därför inte hunnit kommentera ;) men jättebra skrivet! :D

2010-12-26 @ 17:55:59
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: sofiastrand

MER NU DÅ !

2010-12-26 @ 20:21:35
Postat av: sofiastrand

MER NU DP !

2010-12-26 @ 20:57:40
Postat av: matilda

Läste kapitlet om deras sex debut, borde inte emelie bli gravid eftersom det inte stod nåt om att dom använde kondom, jag skulle tycka att det skulle bli kul! :-D

2011-01-10 @ 03:40:13
URL: http://matildacubillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0