WHEN YOU SMILE - EPISODE 30 HAWAII

- Aha, najs! Sa han och skrattade lite.
- Yes, men.. Är ni taggade för Hawaii i morgon eller? Sa jag.
- ABSOLUT! Nattis och Klara försöker sova för att dom vill ha morgondag så fort som möjligt, sa Ryan och skrattade.
- Hahaahah! Aja, måste ta upp bilnyckarna nu, vi hörs i morgon bitti, glöm inte att flyget går 11:00.
- Nejdå! Ringer i morgon, tja, sa Ryan och la på.
Jag tog upp mina bilnycklar och låste upp, vi båda hoppade in i bilen och jag började köra hem mot Emelie.
- Gud vad trött jag är! Jag vill bara sova, sa Emelie och gäspade stort.
- Jag med! Längtar så mycket tills i morgon, sa jag och la handen på Emelies ben.
- Jag med, sa hon och la handen på min och log världens största leende.
- Du är helt amazing, sa jag och körde upp på hennes infart.



emelies outfit.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Nästa morgon så vaknade vi båda av att klockan ringde klockan 09:00, vi båda flög upp och tittade på varandra med stora ögon, sedan började vi skratta.
- Hahahahaha! Vi var som robotar, sa Emelie medans hon gick bort till sin garderob för att välja passande kläder.
- Hahaha! Men kan du ge mig min resväska? Den ligger i din andra garderob, sa jag och log.
- Okej här! Sa hon och räckte över min väska. Jag log och hon sprang ner i köket. Jag tog på mig ett par badshorts och sedan en vit v-ringad tröja. Sedan bäddade jag sängen och tog kläderna som låg på golvet och la i tvättkorgen.

När vi äntligen var klara med frukosten och allting, så tog vi våra väskor och la i bagaeluckan, sedan pussade vi mamma och Evelyn hejdå. Sedan gick vi ut för att åka till Nattis och hämta upp alla, jag var så himla taggad så jag körde för fort.
- Sakta ner Justin! Sa Emelie och skrattade lite.
- Men jag vill komma fram i tid, flyget går snart! Sa jag och gasade lite till. Som tur var så hände ingenting, vi kom fram till Nattis och dom som redan stod utanför med sina väskor, vi klev ur bilen och hjälpte dom att bära in väskorna i bagaget, sedan körde vi iväg. 

PÅ FLYGET/JUSTINS PERSPEKTIV: 

Vi klev på flyget, och vi bestämde oss för att lämna bilen i NY. För att det finns ju mopeder där borta. Emelie och jag satte oss brevid varandra och tittade på film, sedan gick Klara och Christian upp för att lägga sig. Och Ryan och Nattis satte sig i soffan bakom oss. Sedan lyfte vi, resan skulle ta ganska många timmar så vi tog med hela Emelies korg med filmer. Vi bestämde oss för The Last Song, den hade jag inte sett, men Emelie sa att den var jätte bra. Och Miley är en så himla bra skådis. Efter ett tag var jag helt fast i filmen, den var verkligen jätte bra, jag är svag för romtantikfilmer haha! När The Last Song var slut så var klockan runt halv ett, flyget skulle landa i Hawaii två, så att vi bestämmde oss för att titta på en till film, och det fick bli Babe. Gud vad vi skrattade, för er som inte har sett den, så är det en film som handlar om en pratande gris som flyttar till en bondgård typ, där det finns andra djur som han pratar med. Ja, vi satt och skrattade igenom hela filmen. När den var slut var klockan kvart i två, vilket var väldigt skönt eftersom man fick ganska ont i benen av att sitta så himla still. Vi började packa och sedan gick Ryan upp och väckte Christian och Klara.
När vi landade så log jag stort mot Emelie, hon gick emot mig och kysste mig. Jag hade fixat en överraskning till ikväll, med rosenblad och massage.. Det måste vara rätt, så bra som möjligt.

EMELIES PERSPEKTIV:

Vi klev av planet och möttes av solen, det var så vackert allting, även om vi var på en flygplats! Vi gick in i den halvstora flygplatsen och möttes av fans, det satt till och med stora afficher på min nya singel som släpptes snart, vilket förvånade mig. Det kom tusentals tjejer mot Justin, och tusentals killar till mig. Vi skrev autografer och sedan gick vi ut där det stod två mopeder med släp.
- Omgash Emelie, du är redan känd innan låten ens har släppts! Sa Klara och log mot mig.
- Eller hur, sa jag och log. Allting var redan så overkligt.
Jag och Justin la upp våra väskor på släpet och sedan satte jag mig bakom Justin på moppen, Ryan och Nattis la sina grejer på den andra där även Christian och Klara la sina väskor, sedan satte sig Ryan bakom Nattis. Och Christian och Klara stod som två fån och undrade vart dom skulle sitta.
- Ni får gå! Sa Justin och skrattade.
- Nej?! Du skämtar? Sa Klara och tittade på honom.
- Ja det gör jag, ni får sitta på släpet bakom mig och Emmy, hoppa på nu så vi kan åka till hotellet någon gång! Sa Justin och skrattade. Dom hoppade på och vi åkte i kankse 10 minuter, sen kom vi fram till ett stort fint hotell.
- OJ SHIT! Sa jag och tittade på hotellet och havet som låg alldedes bakom.
- Jag vet.. Sa Justin och kysste mig.
Vi gick in i det stora hotellet och Justin gick fram till receptionen och fick tre svitnycklar, en till Klara&Christian, en annan till Ryan&Nattis och den sista till mig&Justin. Vi fick den finaste! hahahaha.. Vi tog våra väskor och gick in i en hiss och åkte upp längst upp, vi skildes åt och jag och Justin gick in på vårat rum. Mina ögon blev stora av förvåning över hur fint det verkligen va.
- Shit.. Jag är i himlen, nyp mig! Sa jag och himlade med ögonen.
- Jag vet, det är jätte fint! Sa Justin och nöp mig.
- Vad va det där bra för? Sa jag och tittade på honom.
- Du ville ju bli nypt? Sa han och blinkade mot mig.
- Haha kul! Sa jag och log retsamt.
- Vi går och badar, i havet.. Sätt på dig bikinin så går jag och säger till dom andra, sa Justin och kysste mig. Jag log och sedan tog jag fram min bikini.
Tänk att jag är i Hawaii, med världens bästa människor.. Och killen i mitt liv, sa jag för mig själv när jag låste toadörren för att byta om..

Kommentarer
Postat av: Laura

Asbra!! Meer :D

2010-12-22 @ 14:11:14
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: sofiastrand

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!

2010-12-22 @ 14:51:13
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Very,very good, mer,mer nu!!!

2010-12-22 @ 16:32:25
Postat av: Anna

jättebra! :D

2010-12-22 @ 16:47:03
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Marina

sjuuukt bra, meera !

2010-12-22 @ 17:10:33
URL: http://mphotos.webblogg.se/
Postat av: frida

meer!! skitbra!:)

2010-12-22 @ 17:58:41
Postat av: www.justinbieber.blogg.se [novellblogg]

Japp, jag läser din blogg ! :) du är jätteduktig!

2010-12-22 @ 18:41:17
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha satt och läste och fick då syn på bilden med hennes outfit och kom på att jag kände igen den vita tapeten i bakgrunden. Precis den tapeten har vi i vårat kök hemma ;)

2010-12-22 @ 20:17:20
URL: http://bieberattelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0