WHEN YOU SMILE - EPISODE 31 HAWAII

- Shit.. Jag är i himlen, nyp mig! Sa jag och himlade med ögonen.
- Jag vet, det är jätte fint! Sa Justin och nöp mig.
- Vad va det där bra för? Sa jag och tittade på honom.
- Du ville ju bli nypt? Sa han och blinkade mot mig.
- Haha kul! Sa jag och log retsamt.
- Vi går och badar, i havet.. Sätt på dig bikinin så går jag och säger till dom andra, sa Justin och kysste mig. Jag log och sedan tog jag fram min bikini.
Tänk att jag är i Hawaii, med världens bästa människor.. Och killen i mitt liv, sa jag för mig själv när jag låste toadörren för att byta om..


EMELIES PERSPEKTIV:

Vi kom ner på stranden och Nattis och Klara drog av sig kläderna direkt och hoppade i vattnet, jag där emot är sådan badkruka så det finns inte. Jag började med att lägga ut filten och ställde korgen med fika i skuggan, killarna sprang i det klarblå vattnet och jag hörde hur Justin ropade på mig,
- EMMY KOM NU!
- Nej.. Det är för kallt, sa jag och la mig på filten med en handuk för ögonen. Helt plötsligt känner jag kalla blöta händer runt mig och någon bär upp mig.
- JUSTIN LÄGG AV SLÄPP NER MIG! DET ÄR INTE ROLIGT! Skrek jag och sprattlade.
- JO HAHAHAHAH! Sa han och började springa ner mot vattnet. Han sprang ner mot vattnet och kasta i mig, det var inte så kallt. Men jag var fortfarande irriterad över att han bara hade kommit upp och hämtat mig sådär.
Dom andra var en bit bort och Justin var helt plötsligt borta..

JUSTINS PERSPEKTIV:

När jag såg att Emmy la sig i solen med en handuk över ansiktet tog jag chansen och sprang upp och hämtade henne. Hon skrek som jag vet inte vad, men jag kunde inte sluta skratta. Hon såg jätte irriterad ut i vattnet också så jag simmade under ytan bakom henne och drog ner hennes ben så hon också var under vattnet, jag kysste henne under vattnet och kände hennes händer runt mig, jag längtade tills ikväll. När vi kom upp till ytan igen log hon världens leende mot mig.
- Är du inte sur längre? Sa jag och blinkade retsamt mot henne.
- Nej, du har nyss hjälpt mig med en sak på "göra innan jag dör listan" Sa hon och log.
- Göra innan jag dör listan? Sa jag och tittade konstigt på henne.
- Ja, det är en lista av saker man ska göra innan man dör.. sa hon och log stort.
- Aha, vad gjorde jag då? Sa jag fundersamt.
- En kyss under vatten, sa hon och kysste mig igen.
Vi badade en stund tills vi bestämde oss för att gå upp. Vi la oss på filten i solen brevid dom andra och tog varsin klase vindruvor.
- Åh, jag älskar och känna när solen bränner såhär, sa Nattis och smörjde in sig med änu mer kokosolja.
- Skicka hit kokosoljan! Sa Emelie och sträckte ut handen mot Nattis, hon fick den och började smörja in sina ben och magen. Jag bet mig i läppen.
- Justin, kan du smörja in min rygg? Sa hon och tittade på mig.
- A-a-absolut, stammade jag fram.
Hon skrattade lite och sedan la hon sig på mage och knäppte upp bikinin, jag rös när jag såg hennes vackert formade rygg, jag hällde på lite olja och sedan smörjde jag in henne lilla kropp, det var som om jag var i en annan världs, allting runt om kring försvann och jag var i en värld där bara jag och Emelie fanns.
- Så, tack babe, sa hon när jag knäppte hennes bikini igen. Jag log mot henne, och hon mot mig.

Efter vi varit på stranden hela dagen gick vi tillbaka till hotellet, Ryan och Nattis skulle gå och äta på någon resturang dom såg, och Klara och Christian skulle gå till nån liten bar dom sett.
Jag och Emmy däremot skulle stanna på hotellet och äta eftersom jag hade fixat en överraskning. Vi gick ner till resturangen och satte oss, vi beställde varsin rätt och sedan satt vi och prata.
- Vad är det för överraskning du har fixat? Sa Emmy och log stort mot mig.
- Det får du se sen...
- Men berätta, jag vill veta nu! sa hon och himlade med ögonen.
- Nej, du får se, sa jag och kysste hennes hand.
De kom ut med maten och vi tackade och högg in, vi pratade inte alls mycket under måltiden eftersom båda var så himla hungriga efter dagen.
När vi ätit klart gick vi upp på rummet och tog av oss våra kläder.
- Sätt på dig morgonrocken nu, sa jag och log.
- Okej, sa hon och log fundersamt mot mig. När vi tagit på oss morgonrockarna gick vi ut från rummet igen och gick upp på den stora spaanlegningen.
- OMGASH! SPA! Skrek Emmy med stora ögon.
- Absolut, sa jag och kysste henne. Jag ville bara visa henne rummet sen, som personalen höll på med nu..
Det skulle vara vara rosenblad överallt, och sedan en flaska champange.. Det skulle bli perfekt...


Vad säger ni, vill ni ha lite biebersex, i nästa episode? ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Oh Hell Yeah

2010-12-22 @ 20:11:16
URL: http://jdblovestories.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaaa, haha :D

2010-12-22 @ 20:23:48
Postat av: anna

jaaaa det vill vi :D skriv nu nu nu :DDD

2010-12-22 @ 20:38:37
Postat av: sofiastrand

jaaaaaaaa snälla rara söta meeeeeer nuuuuuu ! <3

2010-12-22 @ 20:40:14
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/
Postat av: bieber's shawty

Woho, awesome! Ja för "biebersex" ! Haha, skriv mera ikväll! :)

2010-12-22 @ 20:52:26
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var asbra!!!! Men frågan säger jag bara ingen kommentar :P bestäm själv, vad du än väljer kommer det att bli hur bra som helst :D

2010-12-22 @ 20:52:49
Postat av: patricia

Skitbraaa !!

Haha visst lite Biebersex skadar väl inte !! xP

2010-12-22 @ 21:00:12
Postat av: Laura

hahah, ojaa! Asså så sjukt jävla bra!! meer :D

2010-12-22 @ 21:00:16
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: www.justinbieber.blogg.se [novellblogg]

Visst :D Länka mig så länkar jag dig!

2010-12-22 @ 21:29:58
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: Biglovebieber

bra, jag skriver också en novell blogg om Justin, kolla gärna in om du vill :)

2010-12-22 @ 21:44:15
URL: http://biglovebieber.blogg.se/
Postat av: sofiastrand

meeeeeeeer <3

2010-12-22 @ 21:55:47
URL: http://jjjjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Clara

JAA !! :D

2010-12-22 @ 22:17:31
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: www.justinbieber.blogg.se [novellblogg]

Okej, länkar dig nu :)

2010-12-22 @ 22:21:23
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: frida

jaa, meeer!!! skitbra!:)

2010-12-22 @ 22:26:40
Postat av: www.justinbieber.blogg.se [novellblogg]

Och du, btw :D Vet du hur man gör så att folk inte kan ta bilder från ens blogg? höh.. min kompis vägrar hjälpa mig -.- jag skriver min msn där uppe, om du vill kan du adda mig & säga hur man gör!



Du har gjort så på din personliga blogg såg jag nu!

2010-12-22 @ 22:28:31
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: iidabieber

MER NU NU NUUUU :D

hahaah , biebersex ? det kan väll inte skada .. ^^



men skriv mer nu , snälla !

du är jätteduktig :)

2010-12-22 @ 22:34:25
Postat av: Karin

Ohh jaaaaa!!

2010-12-22 @ 22:55:01
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anna

omg, asbraaaaaaaa!

2010-12-22 @ 23:03:19
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0