WHEN YOU SMILE - EPISODE 33 HAWAII

- Kommer du? Sa jag och tittade ut ur duschdraperiet.
- Jaha.. Jag trodde att jag skulle duscha efter dig, sa han och tittade på mig.
- Nej dummer, kom nu! Sa jag och drog bort duschdraperiet. Jag såg hur han tveksamt tog av sig morgonrocken och kom in i duschen och ställde sig brevid mig.
- Tack Justin..
- Tack för vadå? Sa han och tittade förvånat på mig.
- För att du är du, och för att du älskar mig för den jag är.. Sa jag med tårar i ögonen.
- Älskling.. Du är det bästa jag har, sa han och kysste mig..



EMELIES PERSPEKTIV:

Jag vaknade dagen efter av att någon tittade på mig, jag öppnade ögonen och såg att Justin låg och glittrade med ögonen.
- Godmorgon my darling, sa han och kysste min panna.
- Godmorgon! Sa jag och satte mig upp och gnuggade mig i ögonen.
- Hur länge var vi uppe igår? Sa jag gäspade.
- Till fyra tror jag, och nu är klockan... Vänta måste ta min mobil, sa Justin och sträckte sig efter sin mobil. Klockan är 11:00, sa han och log mot mig.
- Då sov vi iallafall åtta timmar, sa jag och reste mig upp för att gå på toa.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När Emmy gick till toaletten passade jag på och ringa och kolla ifall Ryan är vaken. Det gick några singnaler innan en trött röst svarade,
- Ah, hallå..
- Tja broooow, jag väckte dig eller hur? Det gör ingenting! Det är en ny dag idag, och ring Christian så drar vi ner till strandbaren och käkar frulle! Sa jag och la på.
När Emmy kom tillbaka så hade jag redan satt på mig mina badbyxor.
- Ska vi och bada?!
- Ja.. Eller det är redan 32+grader ute, så jag tänkte att vi kan gå till strandbaren och käka någon god frukost, sätt på dig din bikini! Sa jag och log mot henne.
- Jaha.. okej, sa hon och log stort.
Hon kom tillbaka med shorts och bikini överdel bara, sedan hade hon en väska på armen.
- Vad har du i väskan?
- Ehm, kokosoljan, handduk, filt, ipod, ipodhögtalaren ifall alla vill lyssna.. Ja det är nog det som jag har med mig, sa hon och log.
- Hahaha okej! Smart, nu går vi till dom andra, sa jag och tog hennes hand. Vi gick ut i korridoren och såg att Christian och Klara var redan färdiga, dom stod utanför Ryans och Nattis dörr och vänta.
- Tja mannen! Sa Christian när vi kom emot dom.
- Shoman! Hade ni trevligt igår? Sa jag och tittade på honom.
- Absolut! Ni då? Sa Christian och blinkade med ena ögat. Sen viskade han till mig "ni hördes". När han sa det så blev jag så generad att det kändes som att jag bara ville flyta ner genom marken. Men han sa att det var lugnt och att han inte skulle berätta. Jag log en tackblick mot honom.
Efter kankse tio minuter kom Ryan och Nattis ut, de såg ut som zombies.
- Hur länge var ni uppe igår?! Sa Klara och skrattade lite.
- Vet inte.. Vi gick till en dansbar, sa Ryan och fortsatte gå mot hissen. Vi kom in i hissen och åkte ner, sedan kom vi ut och bestämde oss får att ta mopederna. Inte för att det alls var långt, men vi alla var döhungriga.
Vi kom ner på stranden och såg att det redan var ganska mycket folk, iallafall som låg och solade, men inte vid baren. Så vi gick fram och satte oss, alla tog en stor fruktsallad och en varsin smoothie. Vi satt och prata om vad vi hade för planer för dagen, de flesta ville bara stanna på stranden och sola och bada. Vilket lät frestande.
- Ochså i morgon kan vi hyra en båt och åka ut och snorkla eller nått? Sa Ryan och log.
- Absolut! Jag ringer till en båtfirma jag känner till här på Hawaii, fast jag ringer ikväll, sa jag och skrattade.

När vi ätit klart gick vi bort mot stranden och la ut våran filt, den här gången var Emmy i först, vilket förvånade mig väldigt mycket. Hon skrattade bara när hon såg hur förvånad jag blev, jag sprang ut i vattnet och kastade mig över henne.
- AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA LÄGG AV! Skrek hon när jag kittlade henne.
- Nej, nu ska jag lära dig en läxa! Sa jag och skrattade onskefullt.
- En läxa? Vad har jag gjort? Sa hon och försökte hålla sig för skratt.
- Du är... Du är för perfekt, sa jag eftersom jag inte kom på något annat.
- AHAHAHAHA! AAAAW! Sa hon och kysste mig.
- Nej men, nu förstörde du.. Nu blir jag bara snäll, jag är för svag för dina kyssar! Sa jag och la mig flytandes på rygg i vattnet.
- Det är bra, sa hon och dök under ytan. Efter ett tag kom hon tillbaka med två snäckor.
- Kollar här är du och jag, sa hon och la snäckorna mot varandra. Hon skrattade så hon höll på att tappa luften.
- Hhahahaah, Emmy så kul var det inte! Sa jag och försöke hålla mig från att börja skratta lika mycket som hon.

Efter en halvtimmes badande så gick vi upp och la oss och sola, Emmy smörjde in sig med kokosoljan och satte på musik. Jag la mig på mage med en handduk över huvudet, jag ville inte att det skulle komma så många fans idag. Emmy satte på min låt baby och började sjunga med. Helt plötsligt kommer det fram några tjejer och killar, jag borrade ner huvudet i sanden ihop om att dom inte skulle se att det var jag.
- Omb! Lyssnar du på Bieber?! Sa en tjej.
- Ja dummer! Det där är ju Emelie Stevens! Sa en annan tjej.
- OMGASH! EMELIE STEVENS! Sa en kille och lät ungefär som mina fans låter när dom ser mig, jag försökte hålla mig för skratt.
- När släpps din låt!? Sa en annan kille.
- Om två dagar, sa Emelie stolt.
- ÅH! FETT COOLT! JAG SKA KÖPA DEN DIREKT! Skrek allihopa samtidigt, även tjejerna.
- Ahahah! Tack antar jag, hörde jag Emmy säga.
- Men, kan inte du skriva din autograf på min arm? Sa en tjej.
- Jovisst, sa Emmy och jag hörde hur hon skrev.
- Och skriv på min mage! Sa en kille.
- Ahahahaha okej! Sa Emmy och skrev igen. Jag blev lite avundsjuk faktikst.
Efter ett tag så gick dom, och jag satte mig upp.
- Emmy?
- Ja, vad är det Justin?
- Kan du skriva din autograf på min mage också...? Sa jag och gjorde mina puppyeyes.
- AHAHAHH! Ja lägg dig ner då, sa Emmy och började skriva.
- hahahahhahaha, det kittlas! Skrek jag och skrattade.
- Ligg still! Sa Emmy och skrattade.
- Jaja... Sa jag och försökte att inte skratta. när hon var klar så såg jag att hon övat på sin autograf.
- Du har övat! Sa jag retsamt mot henne.
- Ja! Jag är ju tvungen nu ifall jag ska släppa en låt och allt, sa hon och kysste mig. Jag log bara åt henne och la mig ner igen..


Jag tror jag hinner skriva en eller två till idag! Och hoppas på att hinna skriva en imorgon iallfall, men om jag inte hinner,
SÅ GOD JUL ALLA UNDERBARA LÄSARE! ♥


Kommentarer
Postat av: Astrid

meer :D

2010-12-23 @ 15:45:42
Postat av: Anonym

jättebra haha roligt när justin blev avundsjuk ,mer

2010-12-23 @ 15:47:46
Postat av: patricia

Hahah Bieber blir avundsjuk !!

Meeeeer !

2010-12-23 @ 15:58:18
URL: http://loveestory.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Ett fantastiskt kapitel ofc, mer,mer!!!

2010-12-23 @ 16:07:41
Postat av: sofiastrand

ovanligt mer avundsjuka för bieber x) <3 meeeer :) <3

2010-12-23 @ 18:15:49
Postat av: evelina

följ gärna min blogg & kommentera!



great blog btw, peace and god bless ya'll

2010-12-23 @ 21:02:07
URL: http://theonlynerdable.blogg.se/
Postat av: frida

2010-12-23 @ 21:50:57
Postat av: frida

meeer!! skitbra!! jaa mer ikväll!!:)

2010-12-23 @ 21:51:39
Postat av: Laura

Skit bra!! Meer :D

2010-12-23 @ 22:28:09
URL: http://fevrierkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0