WHEN YOU SMILE - EPISODE 34 HAWAII

- Och skriv på min mage! Sa en kille.
- Ahahahaha okej! Sa Emmy och skrev igen. Jag blev lite avundsjuk faktikst.
Efter ett tag så gick dom, och jag satte mig upp.
- Emmy?
- Ja, vad är det Justin?
- Kan du skriva din autograf på min mage också...? Sa jag och gjorde mina puppyeyes.
- AHAHAHH! Ja lägg dig ner då, sa Emmy och började skriva.
- hahahahhahaha, det kittlas! Skrek jag och skrattade.
- Ligg still! Sa Emmy och skrattade.
- Jaja... Sa jag och försökte att inte skratta. när hon var klar så såg jag att hon övat på sin autograf.
- Du har övat! Sa jag retsamt mot henne.
- Ja! Jag är ju tvungen nu ifall jag ska släppa en låt och allt, sa hon och kysste mig. Jag log bara åt henne och la mig ner igen..


JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi legat och solat ett tag blev det så himla varmt så vi alla bestämde oss för att springa ner i vattnet på tre.
- ETT... TVÅ, TREEEEEEEEEE! Skrek Ryan och alla började springa. Klara snubblade i sanden och Nattis snubblade över henne, när vi andra kom ner i vattnet såg vi hur båda två låg i sanden och skrattade. Vi började asgarva i vattnet. Sen kom Nattis och Klara ner i vattnet också. Vi badade i kankse en timme sen gick vi upp igen. Jag gick bort till baren och beställde sex stycken smoothies.
- Christian kom och hjälp mig! Skrek jag när jag försökte bära alla själv. Christian kom och hjälpte mig.
- Hade ni trevligt inatt eller, sa Christian när han hjälpte mig.
- Ja... Sa jag generat.
- Var det första gången? Sa han och log mot mig.
- Ja, det var helt awesome.. Sa jag och försökte le tillbaka.
- Jag minns första gången för mig och Klara.. Sa Christian och himlade med ögonen.
- Va?! Har ni gjort det redan..? Sa jag och tittade förvånat på honom.
- Ja... Fast det var ett perfekt läge, jag älskar verkligen henne, sa han och log mot mig.
- Bra.. Såra inte tjejen, sa jag och blinkade mot Christian. Han log och sen gick vi bort mot dom andra.

EMELIES PERSPEKTIV:

När klockan började närma sig 18:00 så gick vi tillbaka mot hotellet, vi bestämde oss för att äta på en fin resturang dom hade på hotellet. Jag satte på mig en fin klänning och plattade mitt hår lite.
- Gud vad fin du är.. Sa Justin och kysste min nacke.
- Tack, du är också ganska stilig, sa jag och tittade på hans jeans och snygga kavaj han hade på sig. Han smilade stort och sedan gick vi ut i korridoren och till hissen.
- Ska vi möta dom där nere? Sa jag och tittade på Justin.
- Ja, vi sa nog så, sa Justin och log.
Vi kom ner i resturangen och såg dom andra sitta vid ett bord, dom reste sig och kom fram till oss.
- Hej! Vi bokade ett bord så länge, sa Ryan och log.
- Bra! Sa Justin och skrattade lite. Vi gick fram och satte oss och beställde lasange till oss alla. Sen beställde vi varsin cola och efterätt, vilket fick bli en stooooor chokladtårta med jordgubbar till. När vi fick våran mat så käkade vi och pratade om morgondagen.
- Jag ringde förut och hyrde en båt, vi får köra den själv, men det är jag ganska bra på, sa Justin och log stolt.
- Hahah skrytarn! Sa Christian och skrattade med munnen full av mat.
- Euuuw, vad äckligt! Sa Nattis och skrattade enu mer.
- Vadå? Sa Christian och himlade med ögonen. Vi skrattade åt Christian och sen fortsatte vi äta.

På kvällen så bestämde vi oss att alla skulle gå in till våran svit och titta på en film. Vi bestämde oss för att se The blinde side med Sandra bullock. Den är faktikst väldigt bra, fast en riktigt tjejfilm egentligen.
Vi satt och tittade ett tag och killarna somnade, vi bestämde oss för att göra ett bus, vilket var vädligt kul. Vi tog vårat smink och sminkade killarna, sen tog vi på dom bh:ar. Och dom vaknade verkligen inte! Vi hämtade jätte mycket hårmose och la i killarnas hand och kittlade dom med vårat hår på näsan.
* SPLAT * Så hade dom hårmose i hela ansiktet och sminket. Gud vad vi skrattade.
- FÖR I HELVETE! Sa skrek allihopa.
- AHAHAHAHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH.
- Kolla er i spegeln, sa Nattis och blinkade med ögat.
Killarna sprang fram till spegeln och skrek. Vi började skratta enu mer.
- FÖR I HELEVTE! NU JÄVLAR! Skrek killarna och kom emot oss och jagade oss. Vi sprang in på toaletten vilket inte var så smart, dom sprang in efter oss och satte på duschen och sprutade ner hela oss. Med iskallt vatten.
- FÖR FAN! Skrek Klara och satte på handfatskranen och skvätte vatten på dom. Jag tog en skål som stod på bänken och fyllde med vatten och hällde över dom. Det slutade med att vi alla var dyblöta och vi låg på badrumsgolvet och skrattade.
- Okej, nu är vi kvitt, sa Justin och kysste mig.
- Ja.. Sa jag och skrattade.
Helt plötsligt knackade det på dörren och in kommer.....


VEM?! KOMMENTERA OM NI VILL HA MER.


Kommentarer
Postat av: frida

meeer! skitbra!:)

2010-12-24 @ 00:13:37
Postat av: evelina

mer ! :D

2010-12-24 @ 00:14:02
URL: http://theonlynerdable.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahah asbraaaa!! :D

2010-12-24 @ 00:18:15
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

:OOOOOOOOOOOOOOO VEEEM? MEER NUUU :D <33

2010-12-24 @ 00:21:51
Postat av: sofiastrand

JASMINE ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! MEEEEEEEEER !

2010-12-24 @ 00:23:11
Postat av: Michelle

jasmine? -.- men MEEEEEEEEEER, snälla? (a) (a)

2010-12-24 @ 00:30:53
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra.mer

2010-12-24 @ 00:44:08
Postat av: Anna

mer! :D

2010-12-24 @ 01:40:55
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: cajsa

OMG.. mer mer mer mer mer! :D ♥

2010-12-24 @ 03:23:02
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Sabrina

MEEEEEEEEEEEEEER SKRIV MER SNÄLLA JAG BER DIG SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEER<33333

2010-12-24 @ 09:00:02
Postat av: Johanna/Moonlight

Jättebra x 10000000 vill ha mer nu!!!

2010-12-24 @ 09:49:37
Postat av: eelin

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER MKE MEEEEEEER (y)

2010-12-24 @ 11:28:03
URL: http://justinbieebz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasmine ? -.-

Meeeeer haha

2010-12-24 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0