WHEN YOU SMILE - EPISODE 35 HAWAII

- FÖR I HELEVTE! NU JÄVLAR! Skrek killarna och kom emot oss och jagade oss. Vi sprang in på toaletten vilket inte var så smart, dom sprang in efter oss och satte på duschen och sprutade ner hela oss. Med iskallt vatten.
- FÖR FAN! Skrek Klara och satte på handfatskranen och skvätte vatten på dom. Jag tog en skål som stod på bänken och fyllde med vatten och hällde över dom. Det slutade med att vi alla var dyblöta och vi låg på badrumsgolvet och skrattade.
- Okej, nu är vi kvitt, sa Justin och kysste mig.
- Ja.. Sa jag och skrattade.
Helt plötsligt knackade det på dörren och in kommer.....


 

EMELIES PERSPEKTIV:

En kille och frågar vad vi håller på med.
- Vi har fått klagomål av människorna som bor här, dom klagar på att någon hoppar och skriker, sa han.
- Eh, oj förlåt... Sa vi alla och försökte hålla oss för skratt.
- Desutom är det helt blött här! Sa han argt.
- Vi ska fixa det.. Sa Justin och försökte hålla sig för skratt enu mer.
- Mmmh, bra.. Ni har besök nere i receptionen också, ska jag skicka upp henne? Sa han och såg lite snällare ut.
- Javisst, sa Justin och log. Han nickade och gick ut igen, och vi börja asgarva.
- AHAHAHAHHAAHHAHA, smart! Nu kommer du få betala hur mycket som helst för skadestånd.. AHAHAHAH, Skrek Christian och låg och vred sig på det blöta golvet.
- Jaja.. Spela roll, sa Justin och reste på sig. Dum som han är så skrattade han samtidigt, vilket fick honom att halka på det blöta golvet och landa på rumpan igen.
- AHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHA, vi alla tjöt av skratt när Justin la handen på rumpan för att han fick ont.
- Lägg av, det gjorde ju ont! Sa han och skrattade lite tyst.
- Förlåt älskling, sa jag och kysste honom samtidigt som jag skrattade.
- Det är ju bra att du skrattar samtidigt som du kysser mig, nu har jag slemigt Emmyspott i hela ansiktet, sa han och skrattade.
- Eh, lägg av det är ju du van vid att ha lite överallt, sa jag och blinkade och reste på mig. Vi log mot varandra och dom andra reste också på sig så började vi torka upp allting som vi blött ner, och det blev några handdukar.. Helt plötsligt knackade det på dörren.
- JAG ÖPPNAR! Skrek jag och sprang ut från badrummet med mina blöta kläder. Jag öppnar dörren och där står den som jag minst vill träffa just nu...
- Hej! Sa hon och log. Hur kunde hon hitta oss hela tiden?!
- Jag hörde att du ska släppa en singel, grattis! Sa hon och kramade mig.
- Eh, tack.. Sa jag och undrade varför hon kramade mig.. Jag var ju nära på att mosa hennes lilla söta ansikte.
Helt plötsligt kommer Justin ut i hallen och ser oss två stå och kramas.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Emelie sprang och öppnade dörren, och då hör jag en röst som jag känner igen.. Fast kunde inte komma på vem det var.
- Är inte det där Jasmines röst? Sa Christian och tittade på mig.
- HELVETE! Skrek jag och sprang ut i hallen.
När jag kommer ut i hallen står Jasmine och kramar Emmy, vilket förvånade mig.
- Nemen! Hej Justin, sa hon och gick fram och kramade mig med. Jag tittade på Emmy som tittade på mig med frågande ögon.
- Vad gör du här? Sa jag och försökte le mot Jasmine.
- Eh, jag skulle hit och.. Eh.. Typ på en skivsignering! Sa hon och strålade.
- Har du släppt en skiva? Sa jag och tittade undrande på henne.
- Nej men en singel dummer! Sa hon och skrattade.
- Den släpptes ju för flera månder sen? Sa jag och försökte hålla mig från att börja skratta, hon ljuger så dåligt.
- Ja.. Men alltså.. Vi tänkte bara för fansen skull! Sa hon och skrattade nervöst.
- Aha, får vi komma och titta då? Sa Emmy och log stolt för hon förstod också att Jasmine ljög.
- Nej.. Det går inte.. Det är långt bort, sa hon och gick ut från dörren och stängde.
- Varför gör hon alltid sådär? Hon bara går.. Helt plötsligt, sa Emmy och tittade på den stänga dörren.
- Jag har ingen aning.. Sa jag och gick fram och la händerna runt henne. Vi stod och kysstes en stund tills Ryan och dom andra kom.
- Vi funderar på att dra in till oss och sova, klockan är ganska mycket, sa Christian och gäspade.
- Sov här! Jag har en bäddsoffa i vardagsrummet, sa jag och log stort.
- Najs brooo! Sa Ryan och log.
Vi gick in i vardagsrummet och drog ut bäddsoffan och bäddade, även Emmy och jag gick och hämtade två madrasser och la oss på golvet brevid soffan.
Vi tittade på film ett tag och så märkte jag att Ryan, Christian, Nattis och Klara hade somnat. Jagvände mig mot Emmys håll och tittade ifall hon var vaken. Men även hon sov. Jag flätade in min hand i hennes och viskade,
- Jag älskar dig. Jag såg ett leende på hennes läppar och sen somnade även jag med ett leende på läpparna..



Sorry för kort inlägg, men måste dra till mormor nu och fira jul! Hoppar jag hinner uppdatera ikväll, annars kommentera så mycket ni kan! Det är så roligt och få feedback! PUSS


Kommentarer
Postat av: Laura

Asså så jävla bra! Meer :D

2010-12-24 @ 17:58:58
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Ett jättebra kapitel!!!! mer,mer!!!!

2010-12-24 @ 19:35:21
Postat av: Anna

Galetbra!!! :D

2010-12-24 @ 21:26:09
Postat av: frida

meeer!! skitbra!!:)

2010-12-25 @ 00:39:35
Postat av: Karin

Superbra, meeeeeer

2010-12-25 @ 01:41:28
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: lollo

jättebra och spännande :D

2010-12-25 @ 16:25:07
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Neejra<3'

7kt bra!!<3' meer?!

2010-12-25 @ 17:34:54
Postat av: elle

AWESOME, MEEEEEER !!! :)

2010-12-25 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0