WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 13

- Kenny kan skjutsa hem dig, eller hur Kenny?! Skrek jag till honom, han stod i lobbyn.
- Javisst det kan jag ju göra, mumlade Kenny.
- Jaja, vi ses väl då, sa Jasmine och vände sig om och gick ut till bilen.
- ÄNTLIGEN borta, sa jag och vände mig om mot Emelie.
- Vem var den där irriterande männsikan, eller alltså Jasmine, det förstår jag. Men hur fasen känner hon dig?! Sa Emelie och tittade på mig.
Jag ville inte nämna nånting om våran kyss och våra resor tillsammans.. Det skulle bara bli helt fel.
- Vi har väl sjungit tillsammans ibland och sådär, sa jag medans vi gick in i hissen.
- Aha, sa hon och tittade på mig och log.
När vi kom upp till hotellrummet så sitter Ryan, Christian, Natalie och Klara och tittar på film.
- SHIT vad lång tid det det tog! Sa Ryan och tröck i sig en näve chips.
- Ja men Jasmine kom ju.. Sa jag surt och tittade på dom.
- HAHAHAHA va, stackar dig, sa Christian bara för att retas.


 

 

JUSTINS PERSPEKTIV:

- Lägg av Christian, du vet hur mycket jag ogillar den där personen ibland, hon bara tränger sig på hela tiden, sa jag och suckade.
- Det verkade du inte tycka i baksätet på bilen när ni kysste varandra för nån månad sen, sa han och flinade. När han såg det så såg jag hur Emelies ögon spärrades upp och dom blev tårfyllda, hon sprang in på vårat rum och låste dörren.
- Smart jobbat pucko, sa jag och tittade surt på Christian.
- Men jag visste väl inte att hon inte visste, sa Christian och gjorde en irriterande minn. Ryan och Natalie satt i soffan och hånglade, och det var inget vanlig mjuk liten kyss, utan det var grovhångel till hundra. Jag var så irriterad på alla just nu.
Jag började gå mot vårat rum och bankade på dörren,
- Älskling låt mig förklara.. Sa jag och hörde hennes snyftningar innefrån rummet.

EMELIES PERSPEKTIV:

När jag hörde vad Christian sa så blev jag så arg och samtidigt ledsen, kyssen var för flera månader sen, men att han inte berättade. Det är det som sårar mig, hade han berättat hade jag nog inte brytt mig så mycket. Jag hatade Jasmine, fast jag inte ens pratade med henne, men hennes fejkade smile när hon tittade på mig, och hur hon klängde på Justin.. Helt plötsligt bankar det på dörren.
- Älskling låt mig förklara... Hörde jag Justins röst säga.
- Låt mig vara, sa jag och la mig under täcket. Jag låg och lyssnade och hörde att han gick till vardagsrummet igen.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag började gå tillbaka mot vardagsrummet för att ringa ner till reciption och säga att ena sovrummsdörren i sviten hade gått i baklås.
- Hej det är är Justin Bieber, jag bor på sviten högst upp, ena sovrummsdörren har gått i baklås, kan någon komma upp och fixa det? Sa jag lite irriterat.
- Javisst hern! Vi skickar med champange och jordgubbar som förlåt att det blev så, det kommer någon inom några minuter.
Innan jag hann säga att dom inte behövde skicka med champangen så avslutades samtalet, great. Fast.. Vad gjorde det om vi alla delade på lite champange egentligen? Jag gick till dom andra som satt i soffan.
- Du Christian? Förlåt för jag var så irriterad, men jag visste att det skulle bli fel att berätta det för Emelie.
- Jo men det är lugnt, jag visste inte! Sorry man, sa han och reste sig upp för att göra vårat "hemliga" handslag.
- Emelie har låst dörren, det kommer upp någon snart och ska fixa det, jag ringde ner till receptionen och sa att dörren hade gått i baklås, dom skulle skicka med champange... Sa jag och tittade på Ryan och Natalie som fortfarande satt och grovhångla.
- Champage?! Sa Klara.
- Ja, jag vet inte varför. Men vi är ju ganska många och jag tror att vi skulle få ett glas var.. Sa jag och log.
- Det skulle vara roligt, det är ju inte så mycket alkohol i champange, sa Christian.
- HÖRNI! Ni kommer ju snart ha bytt saliv helt, Ryan har Natalies saliv och Natalie har Ryans saliv.. Sa Christian och skrattade. Jag började också skratta för det lät faktikst ganska kul. Klara satt bara och skakade på huvudet åt Christians dåliga skämt, sen reste hon sig upp för att gå på toa,
- Jag ska bara på toa! Sa hon, när hon passerade Christian pussade hon honom lätt på munnen.
Helt plötsligt knackade det på dörren och jag sprang för att öppna, det var en lång kille som sa att han var här för att fixa dörren, sen gav han mig champangen och jordgubbarna.
- Tack hern, sa jag och log artigt. Vi gick bort mot sovrummet och han fixade dörren på bara några sekunder,
- Tack igen! Sa jag och log.
- Ha en trevlig kväll, sa han och gick.
Jag tittade mot sängen och såg att Emelie inte låg där, helt plötsligt kommer det ut någon från badrummet och jag hoppar till.

EMELIES PERSPEKTIV:

Jag blev för trött av att ligga i sängen så jag gick in på toaletten för att duscha av mig snabbt. Jag duschade och satte handduken runt håret, sedan satte jag på mig mina lila spetstrosor.
- Helvete jag glömde bh:n, sa jag för mig själv och slog upp badrummsdörren.
Jag skulle precis ta min bh när jag såg att Justin stod där och glodde på mig, gud vad pinsamt!
- Ehhhh..... oj.... förlåt, eh.. Sa Justin och var illröd i ansiktet. Jag som inte fattade nånting tog fort bort handduken från håret och satte den runt mig.
- Så du fick upp dörren till slut? Sa jag för att försöka byta samtalsämne.
- Eh.. ja, jag fick ju det, stammade Justin fram. När jag såg hur nervös han såg ut så började jag helt plötsligt skratta.
- Vad skrattar du åt? Sa han förvånat.
- Dig dummer! hahahahahahha, du såg så förvånad ut! Helt illröd, ahahhahahahahaha, sa jag och föll ner på golvet av skratt, jag märkte inte ens att min handduk åkte av.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Shit.. Vilken kropp, hon låg på hotellgolvet och skrattade i lila trosor. Lila! Jag kunde inte låta bli att titta, jag gick fram till henne och bar upp henne utan handduken, hon slutade skratta och tittade allvarligare på mig.
Jag la henne mjukt på sängen och tog av mig min tröja, sedan la jag mig på henne och kände hennes varma bröst mot min bröstkorg. Jag tog tag i hennes hår mjukt och mötte hennes läppar. Vi kysstes mer och mer passionerat och jag började knäppa upp mina byxor, hon andades ganska högt och jag kände hur hennes händer sakta smekte mig över min kropp.
Helt plötsligt kommer de andra in,
- VART FÖRSVANN CHAMPANGEN?! Skrek dom samtidigt alla tre.
Jag flyger upp och drar täcket över oss två.
- Eh, oj.... Dålig timing kankse... Sa Christian och började asgarva.
- UUUUTTT! skrek jag, och jag hörde hur Emelie skrattade tyst i kudden. De fyra gick ut och stängde dörren, och jag hörde hur dem föll ihop och asgarvade utanför.
- Gud vad pinsamt! Sa Emelie och asgarva. När jag såg hennes leende så började jag också skratta.
- Men du Justin? sa hon efter ett tag lite allvaligare.
- Ja vad är det? Sa jag och tittade på henne.
- Det kankse var lika bra.. jag menar, jag är inte riktigt redo änu, tror jag, sa hon och tittade på mig.
- Inte jag heller.. Sa jag och kysste henne.
Hon log och sedan reste hon sig upp och satte på sig en bh och en stor t-shirt. Jag reste mig också upp och knäppte mina byxor och satte på mig min tröja igen.
Vi gick ut till dom andra igen,
- UUUUUHHH THE LOVEBIRDS! Skriker Ryan och knuffar till Christian lätt.
- Lägg av! Sa jag och började skratta.
- Skulle vi dricka någon champange eller? Fast det kanske inte är en så bra ide.... Sa Klara fundersamt.
- Jo men det blir roligt, sa Natalie och lät jätte peppad.
- Äh, vi kan väl ett glas var iallafall! Sa jag och sprang ut i hallen för att hämta flaksan.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Snälla snälla snäälla ett kapitel till ikväll! Annars kommer jag seriöst inte kunna somna! :D

2010-12-11 @ 23:10:08
Postat av: frida

meeeer!! snälla en till ikväll?:D

2010-12-11 @ 23:17:16
Postat av: Anna

aaaaaaaaaasbraaa! Snälla mer idag!! :)

2010-12-11 @ 23:24:56
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Liney

Det var jättebra! Meeer :D

2010-12-11 @ 23:35:36
Postat av: Laura

Så sjukt bra! Meer :D

2010-12-11 @ 23:46:19
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Aså vad kan man säga mer än att det är as grymt,bäst bra!!! mer,nu!!!

2010-12-12 @ 00:13:12
Postat av: bieber's shawty

Omg, awesome! En till snälla? :)

2010-12-12 @ 00:49:29
Postat av: Denice

Jaha, när kommer nästa? ;)

2010-12-12 @ 13:06:18
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Jennifer

OMB, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nu, du är så grym på att skriva!!!!!! :D <3333

2010-12-12 @ 13:33:48
Postat av: Sofia

OMG fett bra juu ! Haha the lovebirds haha :P. Snälla meer ! Älskar det !

2010-12-12 @ 13:38:48
Postat av: Angie

heej grym blogg du är grym har precis börjat läsa men det låter bra jätte bra faktiskt :) en sak jag blir lite irriterad på är att när dom garvar så ramlar dom alltid ihop på golvet litejobbigt, alltså om man ska säga ngt minus :P jätte bra annars <3

2010-12-29 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0