WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 14

Det kankse var lika bra.. jag menar, jag är inte riktigt redo änu, tror jag, sa hon och tittade på mig.
- Inte jag heller.. Sa jag och kysste henne.
Hon log och sedan reste hon sig upp och satte på sig en bh och en stor t-shirt. Jag reste mig också upp och knäppte mina byxor och satte på mig min tröja igen.
Vi gick ut till dom andra igen,
- UUUUUHHH THE LOVEBIRDS! Skriker Ryan och knuffar till Christian lätt.
- Lägg av! Sa jag och började skratta.
- Skulle vi dricka någon champange eller? Fast det kanske inte är en så bra ide.... Sa Klara fundersamt.
- Jo men det blir roligt, sa Natalie och lät jätte peppad.
- Äh, vi kan väl ett glas var iallafall! Sa jag och sprang ut i hallen för att hämta flaksan.


 

JUSTINS PERSPEKTIV:

Tur att Kenny eller mamma inte är på hotellet, för dom skulle döda mig om dom visste att jag satt och drack champange just nu.
 - OMGASH, det var ju as gott, sa Natalie.
- Ja håller med faktikst, sa jag lite fundersamt efter som jag visste att det här var en ganska dålig idé.
- Fast stackars lilla Christian, det här är ju för starka grejer för lilla dig! Sa vi och asgarvade allihopa.
- Men moget! Jag är faktikst mognare än er! Sa han och fnös till.
- Hahaha han kankse har rätt! Han fnyser som en gammal gubbe, sa Ryan och skrattade åt sitt tråkiga skämt.
I vanliga fall skulle jag inte skrattat, men nu var det faktikst ganska kul, så jag började också skratta.
- Jag vet! Skrek Emelie och reste sig upp vinglande, vi kör sanning eller konka! Sa hon sedan.
- JA! Skrek Ryan och Natalie samtidigt.
- Det är faktikst en bra idé, sa jag och tänkte efter att mamma och Kenny kommer inte bli sura, dom kommer ju knappt bry sig eftersom vi knappt är fulla..
- Vi kan ta champangflaskan, den är tom nu.. Alla har typ fått tre glas var! Sa Emelie och böjde sig fram till bordet för att ta champangflaskan. Hon la den på golvet i ringen och snurrade den, den hamnade på Ryan.
- Ryan, du ska pussa Christian! Sa Emelie och fnissade. Ryan tittade tvekande på Christian och sedan böjde han sig fram och pussade honom. Vi skrattade åt det och sedan snurrade Ryan flaskan, den hamnade på Emelie.
- ÅH, jag vet! Något som vi grabbar kommer gilla, Emelie! Du ska hångla med Natalie, då blir det våra brudar mot varandra! Sa Ryan och knuffade mig lätt i sidan, jag skrattade bara. För jag ville faktikst också se.
- Men! Det har ju vi gjort förut! Sa Emelie och böjde sig fram mot Natalie.
- Väänta! Vadå gjort förut? Sa Ryan och tittade på dom.
- Hallå, vi är barndomsvänner, klart man har testat! Sa Emelie och skakade på huvudet. Sedan gjorde dom det, Emelie stod på knä över Natalie som låg på golvet. Omgash vad sexigt! Men det var ändå konstigt att se.. Dom slutade och jag kunde inte låta bli att fortfarande stirra på Emelie, hon tittade på mig och log. Jag log tillbaka.

EMELIES PERSPEKTIV:

Vi hade jätte roligt under tiden vi körde sanning eller konka, efter ett tag bestämde vi oss på att sluta, alla hade pussat på varandra så det var inte så roligt längre, men självklart så hade ju jag min kamera med mig, så jag hade fotat allting haha! 
- Justin my love, vart är din ipod? Sa jag och reste mig upp.
- Den ligger inne i vårat sovrum på sängen, sa han och log mot mig.
Jag sprang in dit och såg den direkt, jag tog den i handen och sprang in i vardagsrummet som hade tvn, det fanns två vardagsrum, ett utan tv som vi hade varit i, och ett med tv. Men jag gick in i det med tvn, jag kopplade in ipoden där och satte på högsta bas och låten blev: Black Eyed Peas - The time (dirty bit).
Jag började dansa och efter ett tag kom Klara och Natalie också, vi började dansa mot varandra och skrattade och hade as kul. 
Efter ett tag kom killarna in och vi ställde oss och dansa, när BEP låten var slut så spelades: Busta Rhymes ft. Linkin Park - We made it. 
Vi dansade ganska länge, klockan var halv två när vi betämde oss för att gå och sova. Alla gick in till sig. När vi kom in i sovrummet tog jag av mig allt förutom trosorna, jag slängde mig på sängen och drog täcket över mig och somnade nästan direkt, Justin la sig brevid mig i kalsonger och somnade han med.

Jag vaknade dagen efter av att Justin petade på mig.
- Lägg av jag vill sova.. Sa jag och la mitt huvud under kudden.
- Klockan är halvtvå på morgonen så jag tror du har sovit ganska lagom... Sa han och petade på mig igen.
- Jaja, sa jag och satte mig upp. Är dom andra uppe? sa jag när jag satt upp.
- Tror inte det, sa han och kysse mig.
- Då får vi väcka dom då, sa jag och ställde mig upp ur sängen.
Vi gick ut för att väcka dom andra, jag gick i bh och trosor och Justin i kalsonger. Vi gick igenom vardagsrummet med tvn och sedan gick vi igenom hallen, nu var vi i köket, helt plötsligt så ser jag att det sitter någon i soffan.
- Helvete! sa både jag och Justin i munn på varandra.



Who is it?!
Förlåt för ett rätt så kort inlägg.
15 KOMMENTARER ANNARS LÄGGS BLOGGEN NER! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

OMB!! Merrrrr!! ;P

2010-12-12 @ 14:48:28
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Elle

MEEEEER, AWESOME !!!

2010-12-12 @ 14:54:48
Postat av: Sofia

Älskar deeet sååå mycket !!! Bäst !

2010-12-12 @ 15:03:45
Postat av: Sofia

läste det igen haha ! Lika bra den här gången ! Meen vem är det ?? :O Snälla att nästa espisode kommer idag ??

2010-12-12 @ 15:05:09
Postat av: Elvira

Meeeer :D det var jättebra!

2010-12-12 @ 15:05:44
Postat av: Emma

AMAZING!!! Meeeeeer!! bloggen får inte läggas ner!! <33333

2010-12-12 @ 15:14:21
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Frida

NEJ FÖR GUDS SKULL LÄGG INTE NER!!! ETT NYTT INLÄGG SNART :D

2010-12-12 @ 15:15:16
Postat av: Anonym

jättebra!:)

2010-12-12 @ 15:15:35
Postat av: frida

meeeer! såå bra!!:D

2010-12-12 @ 15:34:49
Postat av: Anonym

meeeer ! :))

2010-12-12 @ 15:36:16
Postat av: cajsa

MER! skit bra!

2010-12-12 @ 15:39:32
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är ofc jätte,jättebra!!!!:D Mer,nu!!!

2010-12-12 @ 15:40:54
Postat av: Johanna

Neeeej! Du får inte lägga ner bloggen, haha :D MEEEER snälla

2010-12-12 @ 15:43:30
URL: http://justinbieberstories.blogg.se/
Postat av: bieber's shawty

OMB, skriv mera! Helt amazing.:')

2010-12-12 @ 15:50:41
Postat av: Marina

UNDERBART ! Skriv mer, idag kanske ? :`) SNÄÄLLA !

2010-12-12 @ 15:56:24
URL: http://mphotos.blogg.se/
Postat av: justinsjulija

meer

2010-12-12 @ 16:07:05
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: REBECCA SVENSSON.

MEEEEEER !

2010-12-12 @ 16:47:39
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Michelle

mer <3

2010-12-12 @ 16:55:25
URL: http://ponnytokiga.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra skriv en till nuu!!

2010-12-12 @ 17:02:22
Postat av: lollo

jättebra! en till ikväll ♥

2010-12-12 @ 17:12:58
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer

2010-12-12 @ 17:29:53
Postat av: Sofia

VA SKA DU LÄGGA NER BLOGGEN ??????? NEEJ !!! Det får du inte göra, jag älskar din blogg/fanfi/dig (för att du skrivit den) !!!! Snälla en till espisode idag ?? :))

2010-12-12 @ 18:14:05
Postat av: Siis

Det är faktiskt många som nog läser din blogg, men dem orkar inte kommentera så är det i vissa fall, men de kommer tillbaka för att de gillar novellen så känns inte så kul om du skulle lägga ner, bra novell för tusende gången ! (:

2010-12-12 @ 18:24:12
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: iidabieber

shit , snälla skriv mer nu !

mer idag !

snälla !

du är skitbra !

2010-12-12 @ 19:06:29
Postat av: Sofia

När kommer nästa espisode ?? SNällaaa ikväll !

2010-12-12 @ 20:02:19
Postat av: Maja

en till NU

2010-12-12 @ 20:16:37
Postat av: Anonym

Meeeeeer!

2010-12-12 @ 20:23:32
Postat av: Shawtyymane

omg, mer!

2010-12-12 @ 20:27:28
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Jennifer

LÄGG INTE NER BLOGGEN!!! MEEERA NUUUUUUUU <33333

2010-12-12 @ 21:35:26
Postat av: laura

NEEJ! asså du får inte lägga ner bloggen!! Så jävla bäst! :D

2010-12-12 @ 22:23:30
URL: http://fevrierkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0