WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 17

Först gick vi ut i köket där Pattie stod och lagade mat, vi pratade lite med henne och sedan gick vi vidare. Han visade mig gymmet, Patties sovrum, Patties garderob, toaletten och sedan gick vi in i Justins garderob.
- HERREGUD! Är det här din garderob, och har du toalett i garderoben? Sa jag med gapande munn.
- Ja, sa Justin och flinade malligt.
- Kom får du se mitt sovrum! Sa Justin och drog mig i armen lite löst. Vi sprang ut från hans garderob och in i yttligare ett rum, hans sovrum. herregud vilket hus han hade.
- Åh... Det är är ju lika stort som mitt hus nästan! Sa jag och skrattade. Vad pinsamt och ta hem dig till mig sen, sa jag och skrattade enu mer.
- Nejdå! Det ska bara bli skönt, att få leva i ett normalt hus för en gångs skull. Jag gillar det här, men det blir för mycket ibland, sa han och log.
- Jag skulle gärna byta! Sa jag och slängde mig på hans nyabäddade säng.
Han kom och la sig brevid mig och tog min hand.
- Du Emmy? Sa han sedan.
- Ja Justin, vad är det? Sa jag och vände mig mot honom.
- Jag älskar dig verkligen, på riktigt.


EMELIES PERSPEKTIV:

När han sa det så blev jag helt till mig, jag blev helt varm. Även om han sagt det förut, så var det så äkta den här gången.
- Jag älskar dig med Justin, så otroligt mycket, sa jag och tittade honom rätt in i ögonen, jag kände hur han tog tag i min hand och klämde tag ganska hårt, han rullade sig så att han hamnade över mig. Han började smeka min mage mjukt innanför tröjan, sedan kysste han mig. En perfekt mjuk kyss, jag la min hand innanför hans tröja på ryggen och kände hans värme, han tog bort sina läppar och började kyssa mig mjukt på halsen, sedan hoppade han ner en bit i sängen och kysste min mage. Jag rös i hela kroppen, det var en sådan härlig känsla. Jag var verkligen redo nu.
- Justin, jag.. jag är redo nu, sa jag och tittade på honom.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Det tog ett tag innan hon svarade på vad jag sagt, jag har aldrig älskat någon som henne. När jag sa att jag älskade henne så såg jag att hon tittade på mig med en oförstående min. När jag sa det, så kände jag hur äkta det verkligen kändes. Helt plötsligt så sa hon,
- Jag älskar dig med Justin, så otroligt mycket, sen tittade hon mig rätt in i ögonen. Jag rös..
Jag rullade mig över och la mig på hennes mjuka kropp, jag la min ganska stora hand gemfört med hennes mage, på hennes mage och smekte den så mjukt och försiktigt jag bara kunde. Sedan mötte jag hennes läppar i en mjuk kyss, hon la sin hand på min rygg och smekte den, hon var ganska kall, så jag rös. Fast på ett bra sätt. Jag flyttade mig en bit längre ner och började kyssa hennes mage lätt, hon andades inte högt, men ändå inte i normalläge, någonstans mitt emellan.
- Justin, jag.. jag är redo nu, hörde jag henne säga och hon tittade allvarligt på mig.
- Vad menar du... Aha..., är du säker? Sa jag och tittade på henne. Hon nickade till svar. Jag kände mig redo, även om jag var oskuld, som jag antog att hon också var, så kände jag mig redo. Jag älskade henne verkligen så ingenting kunde gå fel. Jag kröp upp mot hennes huvud igen och mötte hennes läppar, vi kysstes passionerat och jag kände hur vi båda letade oss in i varandras kläder, jag knäppte upp hennes bh och smekte hennes bröst mjukt. Helt plötsligt hör jag någon skrika från nerevåningen.
- MATEN ÄR KLAR! KOM OCH ÄT.
- Fan.. mumlade jag och tittade på Emelie.
- Vi är alltid ute i bra timing, sa hon och skrattade tyst.
Jag hjälpte henne att knäppa sin bh sen gick vi till spegeln för att kolla satt vi såg normala ut, vi tog varandra i handen och började gå ner för trappan och in i köket.
- Gud vad gott det luktar! Sa Emelie och tittade på mamma.
- Tack så mycket, det är min specialtacos! Sa hon och log.
- Spännade! Sa Emelie och satte sig vid bordet. Jag log över hur bra dom verkade komma överrens.
Vi satt och pratade under måltiden, Emelie satt och berömde mamma över hennes goda mat, och mamma satt och berömde Emelie över hennes ödmjukhet och vackra utseende.
- Du mamma? avbröt jag dom.
- Ja vad är det Justin? sa hon och log.
- Jag tänkte om ungefär två veckor... Så vill jag åka till Hawaii igen, med Emmy, jag tittade på henne med mina puppyeyes.
- Men Justin gör inte sådär! Du vet att jag inte kan säga nej då, sa hon och skrattade lite.
- Men mamma snälla... Det skulle vara så roligt, sa jag och tittade på henne allvarligt den här gången.
- Vi får se! Jag ska tänka på saken, sa hon och blinkade med ena ögat.


Förlåt för superkort inlägg! men ska sova, mera i morgon absolut! :)


Kommentarer
Postat av: lollo

jättebra som vanligt :)!

2010-12-13 @ 22:27:13
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Anna

Skitbraaaaaaa!!!!! :D

2010-12-13 @ 22:44:11
Postat av: laura

OMG! så jävla sjukt braa! Meer :D

2010-12-13 @ 22:52:29
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är skitbra ofc, alla kapitel du skriver är det:D

2010-12-14 @ 07:25:22
Postat av: Jennifer

Omb så bra! du är gryyyym...!!! :D

2010-12-14 @ 16:43:57
Postat av: Sofia

Gud vad bra asså !

2010-12-14 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0