WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 24

- Ja, det blödde väldigt mycket, så Justin insisterade på att köra mig till sjukhuset. Jag fick träffa Avery, han skrattade bara och sa "du har gjort det igen" Det var roligt att få träffa honom igen.. Han sydde 9 stygn och pratade lite med Justin, dom blev bra polare. Sen drog vi och åt, och nu sitter jag här på hallgolvet, sa jag och försökte le till mamma.
- Gumman... Jag är otroligt tacksam att du sa sanningen, och är otroligt glad att du inte slog till den här tjejen..
- Jag vill boxas igen mamma, för pappas skull. Men mest för min, jag kände idag hur mycket jag saknar det, hur mycket jag älskar det, sa jag och tittade allvarligt rätt in i mammas ögon. Hon tittade på mig en lång stund, sedan sa hon:
- Vi ringer Tyson i morgon då, så får vi se om han kan fixa en plats till dig igen...




EMELIES PERSPEKTIV:


Dagen efter så skulle Justin ha konsert klockan 18:00, och det var bara fyra dagar kvar till min uppvisning, alltså sex dagar kvar till Hawaii. Jag sträckte på mig i sängen och helt plötsligt märkte jag att Justin inte låg brevid mig, jag flög upp och sprang ner för trappan och in i köket. Där satt han, mamma och Pattie.
- Godmorgon älskling! Sa han och log stort.
- Eh, godmorgon! Har det hänt något? Sa jag och log tveksamt tillbaka.
- Ja, jag har två super nyheter! Sa Justin och log änu större. Jag tittde mot mamma och Pattie och dom log lika stort.
- Berätta! Sa jag och kände hur nervös jag blev.
- Jag har fixat så att du får börja boxas igen, Tyson fixade in dig på hallen igen, och så ska det komma en kille från Svergie som ska hjälpa dig komma i form igen. Sen så ska du få sjunga på min konsert ikväll, så du värmer upp lite tills på Fredag! Sa Justin och log stort.
- SKÄMTAR DU? Omgash, tack! Sa jag och flög in i hans famn och kysste honom. Jag hörde hur mamma och Pattie skrattade lite.
- Men vem är han från Svergie?! Sa jag helt plötsligt. Jag visste en grym boxare från Svergie han hette Kim. Jag hade drömt och få träffa honom. Fast det skulle ju självklart inte vara han..
- Han heter Kim, en av Svergies grymmaste, han kan det där med gör en en tvåa osv! Sa Justin och log stort. Jag började skratta för det verkade verkligen som han ansträngt sig.
- Tack älskling, sa jag och log stort.
- Så lite så, men nu ringer vi Ryan, Christian, Klara och Natalie, dom måste ju göra sig klara för konserten. Klockan är trotts allt nästan halvtre, sa Justin och tog fram sin telefon.
- Oj.. Gud vad länge jag måste sovit, jag springer upp och duschar! Sa jag och började springa upp till övervåningen.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag hade gått upp redan vid nio på morgonen för att hjälpa Emmy med sin boxning, jag hade hört lite vad hon och Evelyn pratade om igår. Så jag gick upp för att ringa några samtal. När jag kom ner i köket satt Evelyn och mamma redan uppe, jag berättade min idé och dom sken upp och tyckte det var jätte bra.
När jag berättade för Emmy såg jag hur lycklig hon blev, jag blev också lycklig. För att hon blev det. Och speciellt glad blev jag när hon ville sjunga med mig på konserten.
------------
Jag tog upp min telefon för att ringa till Ryan och berätta att jag fixat backstagepass till dom på konserten. 
- Ah Ryan.
- Tja brooo, det är Justin. 
- Tja! Jag skulle precis ringa dig faktiskt. 
- Aha, men jag hann först! Sa jag retsamt. Jag hörde hur han skrattade till lite. 
- Men jag har fixat så att ni får backstagepass till konserten inne i NY idag. Det kommer en limmo och hämtar er runt 17:30, sa jag och log malligt, inte för att han såg det men..
- Ah, najs! Jag säger det till dom andra, bye! 
- Tja.
Jag log och sedan gick jag upp på Emmys rum, jag hörde henne stå och sjunga i duschen, jag rös av hur bra hon var. Jag satte mig på sängen och tog upp min macbook och startade twitter. Jag tänkte twittra lite. 
Lying in bed right now at home with my wonderful girlfriend. Can't wait for  the concert here in New York tonight! See you there all the fans!
Jag stängde datorn och gick och satte på tvn, det var Pimp my ride på mtv, det var ganska roligt så jag tittade på det. Efter ett tag kom Emelie ut i bh och trosor och en handduk runt håret. Jag log stort mot henne och kände hur varm jag blev om kinderna, hon gör mig alltid så svag. Fast på ett otroligt bra sätt.
- Vad glor du på? Sa hon och skrattade lite tyst.
- Jag vet inte... Sa jag och log mot henne.
- Du är knäpp, sa hon och kom emot mig. Hon kysste mig och sedan gick hon iväg igen.
- Varför gjorde du sådär för? Sa jag och kollade på henne.
- För att retas, sa hon och tog på ett par jeans.
- Nej, det kan jag ju inte tolerera, sa jag och gick ut ur rummet.

EMELIES PERSPEKTIV:

Blev han sur nu eller? Jag suckade och gick efter honom med halvt påsatta jeans.
- Justin lägg av bli inte sur, jag gick in på toan där jag antog att han var. Men det var han inte. Jag vände mig om och skulle precis gå ut ur dörren då jag hör duschdraperiet låta. Jag vänder mig om och ser en skugga sitta i badkaret, jag gick dit och skulle precis dra bort duschdraperiet då Justin gör det, han satte på duschen och blötte ner hela mig.
- JUSTIN FÖR I HELVETE! Skrek jag, det var iskallt vatten.
- AHAHAHAHAAHAHAH! Du skulle sett din min, ahahahahahah! Varför filmar jag aldrig sånt här? Sa han och skrattade. Han drog mig i armen så jag hamnade under honom i badkaret, mina jeans var helt blöta och hans vita t-shirt satt klistrad mot kroppen, jag kollade ner på hans mage och svalde hårt när jag såg hans muskler. Han började skratta.
- Tror inte du jag ser hur du tittar på mig? Sa han.
- Men... Stammade jag fram.
- Det är lugnt, jag tittar på dig med, sa han och kysste mig. Duschen låg emellan oss och var fortfarande på, vilket vi inte brydde oss om. Vi låg och kysstes i mitt badkar, med kläder. Helt plötsligt slås dörren upp.
- Där är ni, lovebirds! Sa Ryan och skrattade.
- VAD GÖR DU HÄR?! Skrek jag och drog draperiet för oss. Eftersom jag bara hade bh.
- Faktum är att vi alla är här, eller Pattie och Evelyn åkte och handlade, men Christian, Klara och Natalie är också här, sa han. Jag hörde hur dom började skratta, även Justin låg med huvudet ner i badkaret och försökte att inte skratta.
- Gå ut nu, vi kommer snart, sa Justin och försökte låta arg. Eftersom han skrattade så lät han bara dum, vilket fick mig att asgarva. Dom gick ut och skrattade, jag hörde att dom gick in på mitt rum.
- Varför ska dom alltid avbryta? Sa Justin och tittade på mig.
- För att det aldrig har varit rätt läge, jag menar hur kul är det att förklara för sina barn sen hur första gången var, så frågar dom hur ens egen var, "nämen jag låg i ett badkar" Hur dåligt låter inte det? Sa jag och tog bort lite hår som låg klistrat vid hans ögon.
- Det har du rätt i, sa han och kysste mig. Sedan reste han på sig och drog upp mig.
- Great, hur gör vi nudå? Jag är helt dyngsur, sa jag och skrattade.
- Vi får väl gå in och flascha oss nakna, sa Justin och skrattade.
- Eller hur! Sa jag och kollade på honom. 
- Nämen vi kan ta av oss kläderna här, så går vi till tvättstugan där nere, jag tror mamma har tvättat våra kläder från igår, sa jag sen.
- Bra ide! Sa han och tog min vänstra hand, eftersom att jag fortfarande hade bandaget på den högra.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi gick igenom en dörr som låg inne på toan, det var en trappa där som vi gick nerför och kom in i en tvättstuga.
- Här är våra kläder från igår, torra är dom också, sa Emelie och log mot mig.
- Perfekt! sa jag och tog av mig mina blöta kläder.
Jag stod i kalsonger och Emelie i bara trosor då jag märkte att hon närmade sig mig, jag log mot henne och kände hennes kropp mot min, jag la händerna runt hennes midja och hon ställde sig försiktigt på tå för att kyssa mig. Jag kände lyckoruset genom kroppen, och ville bara pausa tiden och ha det såhär med min Emmy, föralltid.


Kom igen att kommentera, i need that.

Kommentarer
Postat av: Julia

meeeeeeeeeeer

2010-12-18 @ 18:30:17
Postat av: Laura

OMG! så jävla bra! meer :D

2010-12-18 @ 18:41:45
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Michelle

mer ♥

2010-12-18 @ 18:45:13
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Sofia

OKEJ ! OMG BÄÄSTA ESPISODEN !! Jag älskar deeeeet !!

2010-12-18 @ 19:06:22
Postat av: Neejra<3'

Dog nästan av hela duschdelen hahah<3'

2010-12-18 @ 20:06:12
Postat av: lollo

jättebra! men mer uppdatering :)

2010-12-18 @ 21:44:58
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: frida

MEER!! as bra!!:D

2010-12-18 @ 22:31:26
Postat av: Bella

länkbyte? :D

2010-12-18 @ 22:35:54
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Bella

bra! jag länkar dig också nu :D

2010-12-18 @ 23:04:03
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Bella

tack själv! :D

2010-12-18 @ 23:06:01
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Bella

så hur många unika besökare har du varje dag? ungefär? :D

2010-12-18 @ 23:14:29
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Very,very good, I want more now!!!! Kan knappt bärja mig!!;)

2010-12-18 @ 23:26:24
Postat av: Bella

sv: okej :) Jag har 200-300, jag har aldrig haft 300 men jag brukar ha ungefär 250.

2010-12-19 @ 00:22:02
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Sofia

ÄLKSAR DEEEEET !!

2010-12-19 @ 11:15:41
Postat av: Elvira

awsome

2010-12-19 @ 12:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0