WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 25

Vi gick igenom en dörr som låg inne på toan, det var en trappa där som vi gick nerför och kom in i en tvättstuga.
- Här är våra kläder från igår, torra är dom också, sa Emelie och log mot mig.
- Perfekt! sa jag och tog av mig mina blöta kläder.
Jag stod i kalsonger och Emelie i bara trosor då jag märkte att hon närmade sig mig, jag log mot henne och kände hennes kropp mot min, jag la händerna runt hennes midja och hon ställde sig försiktigt på tå för att kyssa mig. Jag kände lyckoruset genom kroppen, och ville bara pausa tiden och ha det såhär med min Emmy, föralltid.


JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag kände hur Emelies händer rörde sig över min kropp, hon la dom vid min svank och jag rös i hela kroppen. Jag la mina händer runt hennes hals och kittlade henne lite, eftersom jag visste att hennes svaga punkt var halsen, jag kände hur hon rös till och jag började skratta lite. Hon tittade på mig med ett leende och hennes ögon glittrade.
- Justin.. Jag vill inte göra det i en tvättstuga heller, sa hon och skrattade lite tyst.
- Nej, inte jag heller.. Men du är oemotståndlig! Sa jag och drog handen över henne långa hår.
- Du med.. Jag vill bara kasta av mig de kläder jag har på mig. Men inte här, sa hon och gick bort mot tvättlinan för att ta ner våra kläder. Jag log mot henne eftersom hon inte nådde upp dit.
- Jag hjälper dig, sa jag och gick bort för att ta ner kläderna. Vi klädde på oss och helt plötsligt fick jag världens idé. I Hawaii ska jag fixa det finaste åt oss, först massage och sådär.. Sen så när vi kommer tillbaka till rummet ska det vara rosenblad och levande ljus, det kommer bli så rätt. Jag är inte sån som bara vill få henne i säng, absolut inte, men jag vill att första gången ska vara speciell. Eftersom första gången för oss båda kommer vara någon gång under vårat förhållande.
- JUSTIN! Skrek Emelie helt plötsligt och slängde sig upp i min famn.
- VAD ÄR DET?! Skrek jag oroligt och började leta efter en spindel. Jag hatar spindlar..
- VI HAR EN MÅNAD IDAG! Skrek hon och kysste mig.
- Va?! JA DET HAR VI! Skrek jag lycklig och kom på att jag inte köpt en present..
- För en månad sen.. Så kysstes vi för första gången, du har gett mig mitt liv tillbaka, sa hon och log ett glatt men ändå ledset leende mot mig. Jag förstod vad hon tänkte på.
- Emmy, det var inte ditt fel att det där hände, det kan hända vem som helst. Din pappa gav sitt liv för dig, och det tog han som sitt eget beslut, så du får inte anklaga dig själv, sa jag och smekte hennes hår mjukt.
- Jag har aldrig sett det så.. sa hon och la handen på min kind.
- Nej men det var så det var, och du har gett mig mitt liv tillbaka, nu känns det som jag har något att orka gå upp till varje dag, något att se fram emot, sa jag och tittade in i hennes ögon.
- Jag älskar dig.. Sa hon och kysste mig.
- Och jag dig, kom nu så går vi till dom andra, dom undrar nog vart vi tagit vägen.. Sa jag och skrattade. Hon log mot mig och sedan gick vi upp på övervåningen igen.

- Där är ni! Vi måste åka om en halvtimma! Sa Natalie och kollade på oss.
- Jaja, vi vet! Sa Emelie och skrattade lite.
- VETNI?! Sa jag och log så mycket så det gjorde ont i hela ansiktet.
- Nej vad, och du ler som en groda, sa Christian och skrattade åt sitt tråkiga skämt.
- Kul Christian, sa jag och log retsamt mot honom.
- Berätta då, sa Ryan och tittade på mig.
- Emmy och jag har träffats i en månad nu! Sa jag och sken upp.
- Ofta redan?! Naaaaw, sa Klara och log.
Jag och Emelie log malligt båda två och dom andra bara skrattade åt hur fjantiga vi såg ut, för att vi var så stolta.

När vi var klara gick vi ut för att gå in i limousinen, vi satte oss och körde iväg. Jag var peppad as hell och ville bara visa upp alla hur duktig Emelie var, jag hade fixat en överraskning också. Jag hade bjudit dit mitt skivbolag och Usher, så dom skulle få se vilken stjärna hon är.
- Kan du göra mig en tjänst ikväll? Sa jag och tog hennes hand.
- Vad babe? Sa hon och log mot mig.
- Ge allt! Kör loss extra mycket, jag vet att du är säker på dina moves, okej? Sa jag och log hemlighetsfullt mot henne.
- Okej, sa hon och tittade lite fundersamt på mig. Jag log bara och kysste henne.
När vi kom fram var det så mycket folk så vi fick åka runt, det gick verkligen inte att komma fram, Emelie skrattade nervöst när hon såg alla hundratals människor.
- Jag kommer dö... Sa hon och tittade på mig.
- Nej, kör ditt egna race, jag vet att du kan! Sa jag och log. Ikväll skulle hon få köra That Should Be Me, helt själv. Den låter passar hennes röst perfekt! Jag hade höjt vissa tonlägen också, eftersom det vet jag att hon klarar.
Vi gick in backstage och det började fyllas på med folk i arenan, vid tränade lite enkla toner som aaah, högre och högre. Och sen puuuh lägre och lägre, sen efter så ställde sig hela crewet, Emelie och jag och bad. Det var roligt att se att Emelie var så inne i hela grejen. Jag hoppades på att Usher skulle se nånting i henne, jag menar, hon sjöng som Mariah Carey nästan! Så jag höll tummarna i smyg. När det var dags att springa ut på scen så hörde jag publiken skrik. Jag tog en munn vatten och sedan sprang jag ut.
- HEJ TJEJER! MÅR NI BRA?! Skrek jag i micen. Jag såg Usher sitta neranför scenen och vinkade till mig. Jag gjorde tummen upp till honom och sedan började jag sjunga Love me. Efter några låtar var det äntligen Emelies tur, jag såg hur Usher satte sig rakare i ryggen och var redo att höra min lilla guldklimp.

EMELIES PERSPEKTIV:

Jag var så peppad att jag bara ville ut på scen, men Justin var ju tvungen att köra några låtar först. Vilket inte gjorde mig nått, för jag drack hundra liter vatten för det kändes som jag var så torr i halsen. Jag visste att Justin hade höjt tonlägena i låten vilket gjorde det änu mer nervöst. Men jag visste att jag klarade det, och jag skulle även dansa lite eftersom när jag höll på med boxningen fick jag dansa i ett år innan jag fick börja boxas, det var bara för att lära sig fottekniken till boxningen. Så jag visste att jag kunde.
- EN STOR APPLÅD FÖR MIN ÄLSKLING EMELIE!! Skrek Justin, jag hörde hur publiken skrek och ropade mitt namn. Jag kände adrenalinet pumpa i kroppen och jag sprang ut på scen.
- HEJ ALLIHOPA? ÄR NI REDO?! Skrek jag och log världens smile när jag seglade fram på den stora scenen.
- JAAAAA! Skrek alla.
- DÅ KÖR VI! Skrek jag och Justin log mot mig och började spela. Han såg verkligen stolt ut. Jag började sjunga och satt ganska stilla i början, men jag hade bett Justin göra om låten lite "poppigare" i refrängen så jag fick dansa lite. När refrängen kom så tog jag världens längsta ton, den lät så klar och fin så jag blev förvånad själv. Jag tittade mot Justin och såg hur häpen han såg ut. Jag började hoppa runt och dansa och alla skrek och sjöng med. Jag såg även en annan person sitta alldedes neranför scenen.. Jag kände igen honom så otroligt mycket men kunde inte koppla till vem det var.. Så fortsatte sjunga och när låten var slut så var jag helt anfådd.
- EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL! Skrek alla. Justin kom emot mig och kysste mig, sen tog han micen och sa:
- Kan jag få Usher upp hit tack? JUSTE USHER HETTE HAN! Tänkte jag för mig själv. Jag såg hur Usher gick upp på scen och kom emot oss med världens smile.
- Tja Emelie! Sa han när han kom emot mig. Jag förstod ingenting och jag såg att publiken inte gjorde det heller.
- Tja, sa jag tveksamt.
- Jag heter Usher som du kankse förstår, och Justins skivbolag sitter där nere och så jag, och sen Scooter förstås. När han sa det så kom det ut en till kille, som antagligen var Scooter.
- Jaha, och.. Vad.. Sa jag och tittade på Justin som stod med världens smile.
- Vi undrar om du vill komma till Justin studio och börja jobba med oss, du kan bli stor tjejen! Sa Scooter och puttade mig lite på armen.
Jag tittade på Justin som log världens smile och såg stolt ut, vad i helvete...?


Wow! Vad tror ni....? Kommer hon slå ut Jasmine? ;)
MERA IFALL NI KOMMENTERAR!
och föressten, tack för alla fina kommentarer.. Ni är så bäst allihopa!


Kommentarer
Postat av: Marina

Sjukt bra :)

2010-12-19 @ 15:08:32
URL: http://mphotos.blogg.se/
Postat av: Anna

meer! :D

2010-12-19 @ 15:36:23
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: nadja

- vadå va på lovet?

haha.

2010-12-19 @ 16:18:53
URL: http://imittegnahuvud.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!! en till ikväll? snälla??:D

2010-12-19 @ 16:38:19
Postat av: Jennifer

OOMB. duuu är så sjuuuuukt duktig!!! ÄLSKAR DIN NOVELL :DDDD

2010-12-19 @ 19:17:30
Postat av: Johanna/Moonlight

Grymt bra skrivet tjejen, och så glad för Emelies skull:D

2010-12-19 @ 19:22:59
Postat av: Laura

SÅ BRAA! :D

2010-12-19 @ 22:04:25
URL: http://fevrierkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0