WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 27

- Vi fixar in henne på en fotostudio i morgon, sa Justin.
- Smart idé, jag ringer till Photograficmodeling företaget ikväll, dom som fotade ditt skivomslag du vet? Sa Usher och tittade på Justin.
- Ah smart idé där.. Alla stod bara och pratade som om dom var i trans.
- Hallå, vi är faktikst levande, och vad menar ni? Är vi redan klara med låten...? Måste vi inte spela in den igen osv.. Jag menar det där var ju bara att öva, sa jag.
- Äh, det där lät grymt! Det är ju as coolt att släppa en låt som man inte ens tänkte på att den skulle släppas, det blir bättre när man är oförberädd, sa Usher och log.
- Och i morgon plåtas du! Sa Scooter.
Det var helt sjukt, på 3 timmar så hade jag gjort en låt?! 3 timmar.. Det kändes egentligen inte så seriöst.. Men ändå häftigt.
Idag är jag Emelie, i morgon blir jag Emelie Stevens..


EMELIES PERSPEKTIV:

Dagen efter så skulle vi till fotostudion, vilket var otroligt nervöst. Men när vi kom dit så pratade dom med mig hur vi skulle göra och sen sminkade dom mig i en timme och sedan fixade dom mitt hår. Det var jätte roligt! När dom skulle fota mig blev jag jätte nervös, jag stod vid en mickrofon, och i början var jag jätte stel, men efter ett tag släppte jag loss och bilden blev awesome!
- Fan vad snygg du är! Sa Justin när jag var färdig. Jag log malligt mot honom och gick fram och kysste honom.
Vi fick vänta lite i fotostudion eftersom vi skulle få ta med oss bilderna, och dom var tvugna att läggas ner på skiva först, och sedan skulle vi få dom på vanliga foton också. Därför fick vi sitta kvar i kanske en timme, men det gjorde inte så mycket. För jag och Justin pratade om hur det skulle vara om vi båda var kända. Vi hade ringt till Kim i Svergie och bad honom komma i höst i stället, jag ville komma igång med det här först. Fast jag tränade ändå på kvällarna i hallen.
- Så här har ni era bilder! Sa en tjej och gav oss ett kuvärt och en skiva.
- Tack så jätte mycket, jag hade jätte kul! Sa jag och log stort mot henne.
- Tack själv! Sa hon och gick iväg.
- Nu åker vi till studion med bilderna på skivan, sa Justin och kysste min panna.
- Okej! Sa jag och log.
När vi kom ut till bilen satt det fast en tidning på Justins vindrutetorkare. Vi slog upp tidningen och på framsidan var det en bild på mig med Justin vid min sida, det stod med stora bokstäver
" EMELIE STEVENS, JUSTINS FLICKVÄN SLÄPPER SINGEL "
- Oj! Sa jag och tittade på Justin.
- Så fort jobbar Scooter och Usher ahaha! Mina fans kommer bli galna, vi får väl dela.. Sa Justin och blinkade till mig.
- Haaahha! Så stor kommer jag inte bli Justin, sa jag och skrattade.
Vi klev in i bilen och började åka bort mot studion, vi satt och små pratade lite. Men jag läste mest artikeln om mig. När vi kom fram så sprang jag fram till hissen inne i huset, jag ropade på Justin och skynda sig, jag var otroligt peppad. Han kom springandes och hann precis in innan hissdörren stängde sig, han skrattade bara.
- Hhahaahaha! Du är verkligen peppad inför hela den här grejen, sa han och log.
- Absolut! Det är grymt! Sa jag och skrattade.
Vi kom upp i studion där Usher och Scooter satt,
- Tjaaa mina favoriter! Sa Usher och kom emot oss med famnen öppen.
- Tjaa manneeen! Sa Justin och puttade honom på axeln.
- Jag har bilderna här! Men jag har redan valt en! Sa jag och log malligt.
- Ah, visa mig babe! Sa Usher och satte sig i soffan.
- Här är den jag valt, sa jag och höll upp bilden.
- Fan vad snygg du är! Så skriver vi EMELIE STEVENS - even if i love you. PERFEKT! Sa Usher och klappade händerna.
- Bilden är grymt bra Emelie! Sa Scooter och log mot mig.
Vi satte oss vid datan och fixade till bilden lite snabbt, jag ville absolut ha lila text på mitt namn, vilket det fick bli! Och slutresultatet blev grymt.
- Fan vi kan ju släppa skivan i morgon! Sa Usher och blinkade.
- Haha eller hur! Sa jag och log.
- Nej men.. Nästan, vi har spikat ett datum, jag antar att ni är i Hawaii när skivan släpps! Och sen när du kommer hem får vi se vad som hänt, sa Usher och tittade på mig. Jag log bara, jag antog att ingenting skulle hända, eftersom jag är bara en vanlig tjej.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag var så sjukt stolt över Emelie! Hon var verkligen duktig, och bilderna skulle jag rama in och sätta upp på min vägg hemma, hahaha! Undra hur det kommer gå.. Om skivan inte säljer, då kommer ingenting hända. Och det blir jobbigt, tänkte jag för mig själv.. 
Efter några timmar i studion så åkte vi till donken för att käka, vi bestämde oss för macdriven, jag orkade inte gå in bland allt folk. När vi åkte igenom staden såg vi en buss där det stod på sidan
"EMELIE STEVENS, JUSTINS FLICKVÄN SLÄPPER SINGEL"  Både jag och Emmy började skratta, vi åkte mot donken och vi beställde varsin big mac och company plus meny. Sedan åkte vi ner till stranden och ställde bilen där, jag tog fram en filt som vi satte oss på och åt våran mat.
- Det här är så roligt, men ändå läskigt! Tänk om den inte säljer alls, sa Emelie med mat i munnen.
- Nej.. Men vi får hoppas på det bästa, jag vet att singeln kommer sälja hur mycket som helst, sa jag och tog en klunk cola.
- Får väl hoppas! Sa hon och log.
- Förresten, jag har min "konsert" i morgon, sa hon och tittade på mig.
- Ja! Då får du äntligen använda din fina klänning, sa jag och log.
- Jag vet! Kommer du och tittar? Sa hon med världens smile.
- Nej... Jag har konsert då, sa jag och ljög. Jag hoppades att det lät övertygande.
- Fan då.... Äh, men du vet ju hur jag sjunger, sa hon och log!
Jag log till svar, det skulle bli så himla kul att överraska henne.


Nu var jag snäll va?! Gick upp och skrev en novell tidigt på morgonen :D
btw, den kankse är lite dålig.. Är as trött hahaha!"


Kommentarer
Postat av: Neejra<3'

F'n vad bra du skriver o det är bara ett plus att du vaknade så tidigt för att skriva en del till oss



tack'<3

2010-12-20 @ 07:12:40
Postat av: Johanna/Moonlight

Nej,nej det är jättebra såklart!!:D

2010-12-20 @ 09:18:04
Postat av: Anonym

Jättebra!





Tack för att du gick upp lite tidigt och skrev!<3

2010-12-20 @ 11:55:38
Postat av: sofiastrand

SKRIIIV MEEEEEEEEEEEEER ! minst 2 till idag annars tappar dyu en läsare x)))))))))))) skojja men snälla 2 till typ ;L)

2010-12-20 @ 13:55:21
Postat av: frida

meeer! skit bra e den!!:)

2010-12-20 @ 14:17:12
Postat av: Anna

näee det är skitbra! du äger :)

2010-12-20 @ 17:59:15
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Sofia

OMG FETT BRAA !! ÄLSKAR DET ! SNÄLLA EN TILL ESPISODE IMRORGOON ??????

2010-12-20 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0