WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 40 HAWAII

- Ahahahahha ja! Sa Emmy och skrattade.
- Gud jag har saknat er! Sa Nattis och kramade om oss.
- TJEJER VET NI?! Sa Emmy och tjejerna ställde sig i en ring.
- MIN SINGEL HAR REDAN SÅLT 2000 EXEMPLAR! JAG ÄR KÄND!
När Emmy sa det började dom hoppa och skrika som galningar.
- AH, jag kan inte fatta att du är känd! Sa Nattis emellan hoppen.
- INTE JAG HELLER! Skrek klara lite mer hyper.
Vi killar stod bara och skrattade, och efter en stund så lugnde dom ner sig och vi gick runt och kollade på saker. Som sagt, efter regn kommer solsken.




JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag gick ifrån dom andra en stund för att hitta armband till mig och Emmy. Hoppas bara hon inte får reda på att jag och Jasmine hade samma armband när vi var här.. Det tror jag inte, det var längesen. Dessutom gillar jag inte Jasmine. Längre. Efter en stunds letande hittade jag dom perfekta, ett vitt med ett hjärta på till Emmy, sen ett likadant till mig fast svart. Dom slog in det fint, sedan tackade jag och betalade. Jag la ner det i min fika och började gå en bit.
- Hej lover! Vart har du varit!? Sa Emmy som hoppade upp på min rygg, de andra kom efter henne.
- Jag.. Skulle fixa en sak, tänkte att vi alla skulle ut och äta ikväll! Sa jag och log stort.
- Ja! Gud vad roligt, vi går till en dansklubb eller nått, sa Nattis och log.
- Är det så bra idé..? Sa Christian och tittade mot Emelie.
- Ja! Snälla, jag lever ju? Sa Emmy och skrattade.
- Exakt! Ikväll ska vi ha roligt! Sa jag och kysste Emmy.
- Men, då måste jag sticka iväg och hitta en outfit för ikväll! Hänger ni med tjejer? Sa Emmy och himlade med ögonen.
- Absolut! Killarna får klara sig själva, sa Nattis och log stort. De började gå en bit då jag sprang ikapp.
- Emmy här, ta lite pengar.. Jag vill köpa outfiten till dig, sa jag och log. Jag såg hur hon tvekade först, sen kysste hon mig.
- Tack! Ses sen.
Vi killar gick runt för att hitta en outfit också, men vi hittade ingenting. Det är egentligen inte så viktigt.

EMELIES PERSPEKTIV: 

Efter en stunds letande hittade vi den perfekta outfiten! En svart kort klänning och en jeansjacka, det satt perfekt och var sommrigt och snyggt!
- Perfekt! Sa Nattis när vi började gå mot hotellet för att göra oss i ordning.
- Vadå? Sa Klara och såg frågande ut.
- Vi hittade den perfekta outfiten? daaah, sa Nattis och skrattade. Jag kunde inte heller låta bli att skratta. Helt plötsligt hör vi skrik bakom oss, vi tittade runt men såg inte Justin någonstans.. Sen tittade vi bak och såg både killar och tjejer tränga sig fram emot oss.
- EMEEELIIEEE!
- Du.. Emmy? Dom skriker på dig.. Vi springer.. NU! Skrek Klara och börja springa. Jag började också springa, samtidigt som jag skratta. Det här var ju sjukt.
- DOM KOMMER SPRIIIING! Skrek Nattis samtidigt som hon var anfådd och skrattade.
- AAAAAAAAAAAAH! Skrek Klara.
- Vänta.. Sa jag och stannade. Dom är faktikst mina fans, sa jag och stannade. När jag stannade kom det fram hundratals människor och ville ta bild och prata.
- Din låt är grym! åh, du är awesome! Sa en kille som stod brevid mig när jag skrek en autograf på en tjejs arm. När jag pratat en stund med alla och skrivit autografer och sådär så gick dom. Jag tittade bort mot Nattis och Klara och såg att dom satt ner och sov, jag tittade på klockan och upptäckte att jag stått här i mer än en timme. SHIT!
- Nattis... Sa jag och sparkade lite lätt på hennes fot.
- Ah... Sa hon och öppnade ögonen.
- Vi måste gå tillbaka, vi ska äta om en timme, sa jag och skrattade.
- Emmy, det där var det sjukaste jag någonsin varit med om, sa Klara och gäspade.
- Jag med! Sa jag. Men jag var ändå så lycklig, dom var mina fans..

När jag kom in i hotellrummet så stod Justin framför spegeln och fönade håret.
- Oj, du ser slut ut! Vad har hänt? Sa han och tittade på mig.
- Det konstigaste.. I hela mitt liv, har nyss hänt! Sa jag och la mig på golvet.
- Berätta! Sa Justin och satte sig på mig.
- När vi gick hem, så kom det hundratals killar och tjejer och bara skrek. Jag började titta efter dig, men du var inte ens i närheten. Så vi börja springa. Sen upptäckte jag att dom var mina fans, så jag stod en timme och prata och skrev autografer och tog bilder.. Sa jag och tittade upp i taket.
- AHAHAHA! Gumman, sa Justin och kysste mig, sen gick han av mig igen och gick och klädde på sig.
Jag reste på mig för att gå och duscha, jag tog med mina kläder och hårfönen in på toaletten och låste dörren. När jag duschat klart gick jag ut på mattan och torkade mig med handduken, sedan satte jag på mig mina underkläder och blåste håret, jag är så glad över att jag har självplatt hår! Sen satte jag på mig klänningen och jeansjackan. Jag tänkte precis gå ut när jag kom på att lite smink ska jag ha! Jag sminkade mig lätt och sedan gick jag ut. Justin stod och tittade på mig, det såg ut som han skulle tappa hackan!
- WOW! Vad läcker du är babe, sa han och la händerna runt mig och kysste mig.
- Det är du som är! Kom nu, sa jag och drog honom i armen.
- Nej vänta! Jag har nånting åt dig! Sa han och sprang iväg till sina badbyxor och tog upp en liten påse, han log världens smile mot mig.
- Vad är det här?! Sa jag och tittade på honom undrande.
- Det är en pressent, från mig till oss! Sa han och kysste mig panna. Jag log lite och sedan öppnade jag, där i låg ett svart och ett vitt armband med ett hjärta på.
- AW! Sa jag och kysste honom.
- Nu ser alla att det verkligen är vi, sa han och satte på sig det svarta armbandet. Jag satte på mig det vita och det passade perfekt.
- Jag älskar dig! Vetu det? Sa jag och kysste honom igen.
- Ja, och jag älskar dig med! Sa han och tog min hand.
Vi gick ut i korridoren och mötte upp Christian och dom andra, ikväll ska det dansas!


Förlåt för kort inlägg! Men måste fixa lite grejer nu! Mera inatt eller i morgon.
Förresten, vilka läser fortfarande?! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

JAAAAAAG LÄSER !!!! SÅÅÅÅÅ SJUKT BRA !!!!!

2010-12-28 @ 22:33:33
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Neejra<3'

Jag läser ;)



mer i kväll?

2010-12-28 @ 22:43:53
Postat av: Johanna/Moonlight

JAAAAG LÄÄÄSER!!!!!OCH KOMMER ALDRIRG ATT SLUUUTAA!!!LOOOOOVARRR!!

Det var skitbra mer,mer!!!

2010-12-28 @ 22:44:06
Postat av: Anna

jag!! :D asbraaaaaaa!

2010-12-28 @ 22:48:19
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser!! :D meraa meraa!! xD

2010-12-28 @ 23:58:16
Postat av: Karin

JAAAAAAG LÄÄÄÄSER!!

Den är så j*via bra så jag kan bara inte sluta läsa :)))

2010-12-29 @ 00:07:38
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: pamela

Jag läser fortfarande!!! mer ikväll!!! detta är min drog haha ;)

2010-12-29 @ 00:10:41
Postat av: Anonym

såå bra mer ikväll snälla, det är sååå braa :DD

2010-12-29 @ 00:29:53
Postat av: Lina :)<3

jagggg läääääääääääääsar . går det och inte vilja läsa den?! :O

2010-12-29 @ 01:57:12
URL: http://prettyliina.blogg.se/
Postat av: grisen <33

såklart att jag läser!!! Jag är nästan besatt!!! :o <333 MEEEEEEEER!!!! <333

2010-12-29 @ 09:46:27
Postat av: Anonym

Jag läser! :D

2010-12-29 @ 10:00:47
Postat av: V

Jag läser :D Den är ju sjukt bra :D

2010-12-29 @ 10:02:16
Postat av: Julia

Jag läseeer forfarande !

MER !

2010-12-29 @ 10:12:11
URL: http://alltiidjulia.blogg.se/
Postat av: sabrina

JAAAAAAAAAAAAAG HAHAHAH :D

2010-12-29 @ 10:53:10
Postat av: Julia

Jag läser ju förfan hhaha xD Bääästa novellen någonsin!! :D hehe

2010-12-29 @ 11:06:48
Postat av: alice isacsson

jag läser och jag ÄLSKAR den <3<3<3 mer mer mer det har inte kommit än till på jättelänge !! <3<3<3

2011-01-18 @ 18:51:54
URL: http://ultimatealice.blogg.se/
Postat av: alice isacsson

jag läser fortfarande och jag ÄLSKAR DEN !!!!!!! <3<3<3<3<3<3 meeeeer <3<3<3<3

2011-01-19 @ 15:07:43
URL: http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0