WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 41 HAWAII

- Vad är det här?! Sa jag och tittade på honom undrande.
- Det är en pressent, från mig till oss! Sa han och kysste mig panna. Jag log lite och sedan öppnade jag, där i låg ett svart och ett vitt armband med ett hjärta på.
- AW! Sa jag och kysste honom.
- Nu ser alla att det verkligen är vi, sa han och satte på sig det svarta armbandet. Jag satte på mig det vita och det passade perfekt.
- Jag älskar dig! Vetu det? Sa jag och kysste honom igen.
- Ja, och jag älskar dig med! Sa han och tog min hand.
Vi gick ut i korridoren och mötte upp Christian och dom andra, ikväll ska det dansas!





EMELIES PERSPEKTIV:

När vi kom ner i lobbyn blev det ändrade planer, vi bestämde oss för att äta på hotellet och sen gå ut och dansa. Vilket inte gjorde mig så mycket, jag dansar bättre med mat i magen!
- Vi kommer äga ut alla! Sa Klara och puttade mig lätt i sidan.
- Om vi kommer! Sa jag och blinkade till henne.
- Förresten, jag fick ett sms från Miley, Selena, Demi, och Sterling Knight. Dom är här på Hawaii tydligen, och kommer också till klubben ikväll! Det är någon gala av nått slag, sa Justin och log.
- VA?! VARFÖR HAR DU INTE SAGT DET INNAN?! TÄNK OM DET ÄR RÖDA MATTAN.. OCH JAG SER UT SÅHÄR?! Skrek jag.
- Ja det är röda mattan.. Sa Justin förrvirat.
- VA?! OCH VI SER UT SÅ HÄR! Skrek jag, Klara och Nattis samtidigt.
- Tjejer, ni är grymt snygga. Ni kommer vara snyggast på hela festen! Sa Ryan och Christian. Justin stod och nickade och höll med killarna.
- Tjejer, kommer ni ihåg när vi såg Starstruck första gången..? Tänk om Sterling Knight är så som han är i filmen.. awwwww, sa jag och himlade med ögonen. Nattis och Klara gjorde också det.
- Hallå? Vi står här.. Sa Justin och tittade på oss med ledsna ögon.
- Ja.. Men.. Sterling Knight.. Han är så snygg! Sa Klara och började hoppa upp och ner.
- Äh lägg av.. Mumlade Christian.
- Men det är du också älskling, sa hon och kysste Christian. Han började genast le igen, och vi alla börja skratta åt hur dum han såg ut.
- Är det säkert att jag är tillräckligt fin för att gå på röda mattan..? Eller ska jag ha min långklänning från Chanel som du köpte till mig? Sa jag och tittade på Justin.
- Du har på dig vad du vill, du är fin så som du är nu! Men.. Röda mattan är inget dagis, det är hårt. Därför föreslår jag att vi alla går upp till Emmy så byter vi om, Ryan och Christian ni får låna kläder av mig.. Annars blir ni klassade i lägre klassen, pressen är hård.. Sa Justin och tittade ner.
- Vänta du.. Är det papparazzis där?! Sa jag och såg framför mig hur jag stod och posade framför dom.
- Ja, sa Justin och började le igen.
- MEN KOM DÅ! UPP PÅ RUMMET OCH BYT OM! Skrek jag och började springa mot hissen.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag hade fått veta idag att det var värsta galan, eller nej. Jag ljuger, det är en gala i heder till Emmy. Vad hon klarat sig igenom och hennes kommande framtid. Jag är stolt över att hon är min, Miley tyckte till och med om henne låt. Sen var det självklart mer kändisar där, men det ville jag inte berätta. Jag var så sjukt taggad över överraskningen att jag kunde knappt hålla mig för att berätta. Så när tjejerna gick först in i hotellrummet drog jag tag i killarna och ställde oss en bit bort.
- Killar... Förlåt att jag inte berättat tidigare, men jag fick veta igår, eller jag ringde igår och planerade det här, det är en gala för Emmys nya låt. En hyllning till henne, det var inte billigt men det var värt det! Sa jag och smilade.
- VA?! SKÄMTAR DU?! FAN VAD HÄFTIGT! Skrek Ryan så jag var tvungen att lägga handen för hans munn.
- SSSHHH idiot! hon vet ingenting, sa jag och skrattade lite.
- Aja fett coolt! Sa Christian, sedan började han springa.
- Vad håller du på med?! Skrek både jag och Ryan efter honom.
- Jag ska ha Justins g-star jeans! Skrek han och fortsatte springa in i rummet.
- NEJ! Skrek både jag och Ryan och började springa vi med. När vi kom in så började vi asgarva, jeansen satt väldigt stort på honom, han såg ut som en luftballong!
- AHAAHAH, Christian.. Jag tror du får låna mina gamla G-star, dom är försmå, sa jag och tog fram dom ur väskan. Han mumlade nånting och tog av sig jeansen och jag satte på mig dom. Perfekt outfit. Nu ska jag bara ha min skinjacka som det står Bieber på.. Jag började leta runt och till sist hittade jag den inne på toaletten upphängd på en galje. Jag tog på mig den och sedan gick jag ut och fick se tjejerna i tre fina långklänningar, och Emmy såg såklart fantastiskt ut.
- Shit vad snygga ni är! Sa jag och log mot dem.
- Du med! Sa Klara och gick till Christian som satt i soffan och spelade x-box.
- Om vi ska hinna äta så ska vi dra nu! Sa jag och gick och stängde av tvn. Christian suckade men gick med på att gå och äta.

Vi kom ner i resturangen och beställde mat, Emmy satt och prata om hur det skulle vara att gå på en gala osv.. Ryan och Christian satt bara och flinade, jag sprakade till Christian lätt på benet för att han inte skulle avslöja nånting.
- AJ!
- Shhhhhh, sa jag och tittade på honom. Han nickade och fortsatte äta av sin mat.
När vi alla var klara så gick vi ut till limmon som väntade, det skulle bli sjukt kul att se Emmys min när vi kom fram. Vi drack ett glas champange i limmon, mer hann vi inte dricka för vi kom fram. När Emmy tittade ut genom fönstret tappade hon hackan, det var både fans och kändisar som stod där och sen var det stora affischer på Emmys skivomslag.
- V-v-vvvarför.. Till.. Mig? sa hon och fick tårar i ögonen.
- Ja.. Miley kom på idén. Hon tycke om din låt så mycket så hon och jag fixade galan på bara en dag! sa jag och log.
- Jjjag vågar inte gå ut! Sa hon och log osäkert.
- Jo kom igen nu! Sa Christian och log, tjejerna också. Jag tog Emmys hand och vi gick ut från bilen.
- Le in i kamerorna bara så blir allt bra, viskade jag i hennes öra. Hon log mot mig och kramade om min hand hårdare. Fansen börja skrika och sjunga på Emmys låt. Det kändes lite konstigt för mig också, jag brukar vara van att sånt här händer mig. Vi började gå på röda mattan och blixtrarna kom från alla håll och kanter. Christian och dom andra gick bakom oss och höll på och larva sig framför kameran.
- Hej! Vi är från en tidning! Skulle vi få intervjua dig?! Sa en tjej och sträckte fram en mickrofon. Emmy tittade osäkert på mig men jag nickade och sedan ställde hon sig vid tidningsfolket och pratade. Jag gick bort till Selena och hälsade.

EMELIES PERSPEKTIV:

Det här var.. Wow, overkligt. Allt var för mig..
- Först måste vi bara fråga om ditt och Justins förhållande, hur är det?
- Det är perfekt, han är verkligen en riktigt gentleman, sa jag och log stort.
- Det sägs att du var med om en olycka här om dagen, stämmer det?
- Ja, jag drunknade och låg på sjukhus i två dagar. Men det är över en vecka sen det hände, sa jag och log.
- Ojdå! Hur tog Justin det hela?
- Han blev deprimerad såklart..
- Jo det förstår vi.. Hur kändes det när du släppte låten kort där efter..?
- Det var nog det som fick mig tillbaka på benen igen, och med Justins hjälp såklart.
- Åh! Har du blivit jagad av fans enu? Sa kvinnan och blinkade.
- Ja faktikst! Förvånatsvärt mycket..
- Du bor i New York, och var en helt vanlig tjej.. Hur känns det att Justin har gjort allt det är för dig?
- Underbart! Bättre kille kan man inte hitta, han är guld rakt igenom. Kvinnan log och sedan tackade hon. Jag gick till andra sidan mattan och skrev några autografer och sedan såg jag att Justin vinkade åt mig att komma. Jag gick dit och såg att han stod och pratade med Miley och Selena.
- Hej gumman! ÅH, vad roligt att äntligen få träffa dig! Sa Miley och krama mig.
- Detsamma! Sa jag och log stort.
- Din låt är helt awesome! Sa Selena och log mot mig.
- Tack så mycket! Sa jag och log enu större.
- Kom, vi tar några bilder tillsammans! Sa Miley och drog i mig och Selena. Vi gick bort och ställde oss vid en vägg fylld med bilder på mig och posade. Vi tog säkert 100 kort kändes det som, när vi var klara gick tjejerna in och så kom Justin och tog lite bilder med mig, kyssbilder såklart.. Papparazzizarna blev galna och knäppte hur mycket bilder som helst. Vi skrattade åt dom lite och sedan gick vi in i den stora byggnaden.
- Wow älskling! Det där var fantastiskt! Jag skulle kunna gå på röda mattan varje dag, sa jag och kysste honom.
- Haha! Nu var det din egna röda matta också, sa han och log. Jag tittade mig omkring och fick syn på alla möjliga kändisar.
Miley, Selena, Demi, Jonas Brothers, Taylor Swift, Vanessa Hudgens, Zac Efron osv.. Helt plötsligt kände jag armar runt mig och någon bar upp mig.
- USHER! HEJ! Skrek jag och kramade om honom hårt.
- Hej tjejen! Grym fest du har här, sa han och log stort.
- Ja.. Jag har inte riktigt hunnit smälta att det är min fest! Sa jag och skrattade.
- Haha! Förstår det, nej men nu måste jag gå till baren där och ta en drink eller två! Vi ses senare, sa han och släppte ner mig. Jag log mot honom och sedan vände jag mig mot Justin och tog hans hand och gick ner för trappan, när vi gick ner för trappan till dansgolvet kom det stora lampor på oss och alla vände sig om och klappade händerna, precis som på film!
- Där är det lyckliga paret! Som ska sjunga en låt ikväll! Och självklart ska Emelie sjunga sin egen låt efteråt också! Sa någon i en mickrofon, jag tittade mot dj;bordet och upptäckte att Usher stod där och log.
- Ska vi sjunga?! Sa jag nervöst.
- Ja! Vi kör pray, som vi brukar, sa Justin och kysste mig. Jag tänkte tillbaka på de gånger jag sjungit med honom, och det hade alltid gått bra. Det skulle det göra nu med, bestämde jag mig för. Vi gick upp på scenen och Justin började spela på pianot, visst var jag lite nervös med tanke på att min röst nyss blivit någolunda normal efter olyckan. Men allt gick super bra! Och vi möttes av stora applåder. Helt plötsligt gick Justin ner från scenen och nu var det tydligen jag som skulle sjunga, som tur var hade jag lärt mig texten ganska nyligen.
- Okej.. Nu är det alltså jag som ska sjunga själv! Det har jag gjort en gång förut, men inte för kändisar! Sa jag och skrattade, jag hörde hur publiken skrattade också. Sedan började min instrumentala låt och jag började sjunga, det gick så bra att jag dansade också! Det var helt awesome. När det var slut så möttes jag av större applåder än innan! Helt sjukt! Jag var så glad så jag stod och smilade så stort att det nästan gjorde ont. Jag gick ner på golvet och Miley och Selena kom emot mig och hoppade på mig.
- DU VAR GRYM TJEJEN! Skrek det båda och vi började skratta.


Awesome! Kommentera nu då :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skittt vad braa :D mer mer mer :)

2010-12-29 @ 15:01:05
Postat av: Elin

Det finns inte så mycket att säga mer än att du skriver sjukt bra + att jag vill ha meer! :)

2010-12-29 @ 15:11:32
Postat av: Julia

I löööööööööööööööööööööööööööööööööööööööw it !



M

E

R

!

2010-12-29 @ 15:32:08
URL: http://alltiidjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww va gulligt!! meeraa!! :D

2010-12-29 @ 15:49:40
Postat av: Laura

Asså gud va du skriver grymt!! :D

2010-12-29 @ 16:07:27
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra! :D

2010-12-29 @ 16:51:16
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Michelle

mer (a)(a)(a)

2010-12-29 @ 16:56:36
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA,MEER

2010-12-29 @ 17:38:15
Postat av: Neejra<3'

Suuuperbra<3 mer?!;)

2010-12-29 @ 17:48:32
Postat av: Anonym

1 sak



GaLET BRA NI ÄÄRR: MEEER

aweswomee!!!

2010-12-29 @ 18:16:27
Postat av: Johanna/Moonlight

Herregud!!!!Du vet verkligen hur man skriver en story!!!! Du är sjukt duktig ska du veta:D'

mer,mer!!!

2010-12-29 @ 20:59:22
Postat av: Anna

mer mer mer!!!! :D

2010-12-29 @ 22:38:22
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Angie

du är helt sjukt grym omg!!! jag har sträck läst din blogg nu och gasch i love it, du är grym tro inget annat. jag förstår inte var du få alla idèr från det här är så jävla bra!!!! puss och godnatt :P <3 <3 <3

2010-12-30 @ 01:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0