WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 42 HAWAII

- Okej.. Nu är det alltså jag som ska sjunga själv! Det har jag gjort en gång förut, men inte för kändisar! Sa jag och skrattade, jag hörde hur publiken skrattade också. Sedan började min instrumentala låt och jag började sjunga, det gick så bra att jag dansade också! Det var helt awesome. När det var slut så möttes jag av större applåder än innan! Helt sjukt! Jag var så glad så jag stod och smilade så stort att det nästan gjorde ont. Jag gick ner på golvet och Miley och Selena kom emot mig och hoppade på mig.
- DU VAR GRYM TJEJEN! Skrek det båda och vi började skratta.




EMELIES PERSPEKTIV:

Jag Miley och Selena gick fram till baren och beställde en varsin drink, jag trodde inte dom var tjejerna som drack. Och speciellt inte Selena.
- Dricker ni tjejer? Sa jag förvånat.
- Nja.. Ibland, ikväll ska ju firas! Sa Selena och log.
- Det har du rätt i! Sa jag och skrattade lite.
Vi stod ett tag och drack upp våra drinkar, sedan beställde vi två till som rann ner ganska fort, sedan yttligare en till. Och jag märkte att det började snurra ganska mycket i mitt huvud, jag märkte även att Selena och Miley vinglade lite.
- Äh, här kan vi ju inte stå och hänga! Kom nu så drar vi ut på golvet och släpper loss! Sa Miley och drog i mig och Selena. Jag kände mig på danshumör och vi gick ut på golvet och dansade, först var det mer normaldans, om det finns något som heter så.. Sen spårade det ur och vi börja dansa mot varandra och alla stod och klappa händerna och skrattade.
- Okej, jag behöver en till drink! Sa Miley och drog oss i armen igen.
- Oh, jag med! Sa Selena.
- Räkna med mig också! Sa jag och log. Vi beställde tre drinkar till och hällde i oss dem. Undra vart Justin var förresten?
- Har ni sett Justin tjejer? Stammade jag fram.
- Naej.... Sa Selena och försökte sitta ner på stolen utan att vingla.
- Jag kommer snart, ska bara.. Leta efter han, sa jag och började gå bort mot dansgolvet igen. Jag ser att Ryan Christian Nattis och Klara sitter i ett hörn med Jonas Brothers och snackar. Jag forsätter bort genom klubben men hittar honom inte någonstans, jag måste ut! Jag började tränga mig igenom folkmassan och kom in i en gränd på baksidan, jag kände hur det vände sig i magen och jag spydde. Jag tittade mig runt men det var ingen där, tur! Jag tog upp min telefon och ringde till Justin, det gick några signaler innan han svarade.
- Emmy är det du? Vart är du? Sa han och lät orolig.
- Nej vart är du? Har inte sett dig på hela kvällen, sa jag som nu kände mig nyktrare efter att jag spytt en gång.
- Jag är i dj;båset med Usher.. Har inte sett dig, eller jo när du dansade sexigt med Selena och Miley, men sen försvann du.
- Jag är i gränden på baksidan.. Sa jag och samtalet bröts. Konstigt? Jag började titta mig oroligt runt ifall det närmade sig någon. Helt plötsligt slås dörren upp och ut kommer Miley och Selena och skrattar.
- Selena måste spy! Sa Miley och skrattade.
- Jodu, det har jag redan gjort! Sa jag och log.
- Du kommer må bättre efteråt, sa Miley och skrattade. Hon höll undan Selenas hår och sedan spydde hon. När hon spytt började hon få tillbaka sin normala färg.
- Välkommen tillbaka! Sa jag och skrattade.
- Jodu tack! Vi går in nu, kommer du? Sa Selena och tittade på mig.
- Nja.. Jag ska bara ringa ett samtal! Sa jag och log. Dem skrattade och sedan stängde dom dörren, jag satte mig ner på en trappa och kollade twitter. Flera fans hade redan skrivit att dem var glada över att se mig ikväll. Det värmde, det gjorde det verkligen.
Helt plötsligt slås dörren upp en yttligare gång och ut kommer Justin.
- Där var du! Hur mår du? Sa han och gick fram till mig.
- Jo tack du, bara bra just nu, sa jag och log.
- Har du druckit mycket? Sa han och tittade på mig.
- Nja.. Sådär, dudå? Sa jag.
- Nja, samma ungefär.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi stod och prata en stund och sedan gick vi in tillsammans, klockan närmade sig halv ett på natten, fast jag var inte ett dugg trött. Emmy bestämde sig för att gå runt och mingla lite, sedan ville hon åka hem. Hon gick runt och prata med nästan alla, sen blev hon trött så vi gick till Ryan och dom andra och fråga ifall dom skulle med till hotellet, dom sa att de skulle stanna ett tag till och sedan ta taxin hem. Vi sa hejdå till alla och Emmy fick Miley och Selenas nummer.

När vi kom tillbaka till hotellet bar jag upp Emmy till rummet, hon var så himla trött så jag hjälpte henne av med klänningen och bäddade ner henne i sängen, hon somnade direkt. Jag pussade hennes panna och sedan bestämde jag mig för att göra nån form av mat i köket på rummet. Det fick bli stekt ägg och bacon, jag var så himla hungrig!
När maten var klar passade jag på att titta twitter samtidigt som jag åt, och många hade skrivit och tackat för ikväll. Sen hade även många fans skrivit att det var roligt att se mig och Emmy så lyckliga tillsammans. Jag log och skrev en tweet och sedan stängde jag ner datorn. Jag skulle precis ta av mig mina kläder och lägga mig så knackar det tyst på dörren. Jag smyger upp och öppnar och får se Jasmine stå där.
- Hej! Varför bjöd ni inte mig på festen?
- Eh... Det var Emmys gala, i hyllning till henne? Sa jag förrvirat.
- Jaha.. Den bitchen.
- Lägg av Jasmine. Jag orkar inte med det här just nu.
- Nehe? Skrek hon.
Jag gick ut i korridoren och stängde igen dörren för att Emmy inte skulle vakna.
- Vad är det du vill? Sa jag och tittade på henne.
- Jag vill ha dig, jag vet att du älskar mig.
- Men för i helvete Jasmine, hur många gånger ska jag behöva förklara det här?!?! Jag hann inte prata klart för plötsligt känner jag Jasmines läppar mot mina. Det konstiga var att jag inte avsluta kyssen direkt heller, utan det var hon som gjorde.
- Ring mig, sa hon och gick iväg.
Helvete.. helvete helvete helvete.. Hur ska det här gå?!


WOW vad dåligt inlägg, jag har sånt hjärnsläpp just nu att jag inte kommer på alls vad jag ska skriva.
I morgon blir det bättre med inlägg förstås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeraa!! :D

2010-12-30 @ 02:11:28
Postat av: Anonym

meeeeer

2010-12-30 @ 04:13:01
Postat av: Michelle

Mer :D

2010-12-30 @ 06:14:27
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra, tummen upp, mer,mer!!!

2010-12-30 @ 10:56:02
Postat av: Julia

Asso GAAAH den horan Jasmine -.-

2010-12-30 @ 11:52:04
Postat av: Anna

mer! :D

2010-12-30 @ 11:56:42
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: ines

ååhh!! assa jasmin hela tiden...!

kan hon inte bara låta dom va!? x)

haha älskar Emmy,Miley och Selina!!

as bra! mer :D

Men vad du än gör så får INTE justin tillbaka kännslor för Jasmin!

hahah du bestämmer , de blir bra vad du en skriver!! :D

2010-12-30 @ 11:58:07
Postat av: cajsa

Skit bra! :D <3

2010-12-30 @ 17:02:07
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: iidabieber

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEBRA , SERIÖST , VERKLIGEN JÄTTEBRA !

älskar din blogg ! <3

2011-01-01 @ 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0