WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 6

- Vetu Justin? Du är helt underbar. Jag vågar inte tro att det här är sant, jag menar.. Du kan ju liksom svika mig när som helst. Du är en stor kändis och det är svårt att ha ett förhållande med en vanlig tråkig tjej som mig, sa jag och satte betoning på vanlig.
- Vanlig?! Sa han förvåntat. Han tog min hand och fortsatte,
- Emmy, du är allt annat än vanlig. Jag har aldrig träffat någon som dig, du är helt fantastisk, och jag skulle aldrig kunnat svika en sån som du. Jag håller på att falla för dig helt, sa han och kramade om min hand enu hårdare.
Han kallade mig Emmy.. ingen har hittat på ett smeknamn till mig förut, jag blev så till mig att jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, han.. Han var helt perfekt. Jag la mig i hans knä och han började smeka mitt hår mjukt.
- Jag håller på att falla för dig med Bieber, sa jag och blundade.
Justin la sig ner brevid mig på det hårda golvet, och vi somnade båda två. Till den vackra musiken, och Justins hand runt mig. Golvet var inte hårt längre, det kändes som små rosa moln.



framsidan av tidningen...

EMELIE'S PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att Justin satt och tittade på mig,
- Hur länge har jag sovit? Sa jag och gäspade.
- Ungefär lika länge som mig, det är kväll ute nu, och det spöregnar, sa han och skrattade.
- Aha... ska vi börja åka mot hotellet kankse? Sa jag och reste mig upp.
- Ja det kan vi göra! Kom, sa han och tog min hand.
- Måste vi inte städa här efter oss..? Sa jag och tittade på Justin.
- Nej, jag har fixat allt. Kom nu! Sa han och drog mig i armen.
När vi kom utanför den stora byggnaden så halckade jag såklart på en lerfläk. Justin började asgarva.
- Det är inte kul! Sa jag som var helt blöt och lerig från regnet och leran.
- Jo hahahhahhahaha! Du såg jätte rolig ut, sa han och skrattade enu mer. Jag tog tag i hans ben och drog ner honom med, och började asgarva.
- Hahahhaha nu är du också lerig och blöt! Sa jag och låg och vred mig av skratt. Han tittade på mig med ett stort leende.
- Shhh, jag har alltid velat göra en sak, sa han och satte fingret mot mina läppar. Jag såg hur hans vita t-shirt satt klistrad mot hans muskliga varma kropp, jag tittade på honom och svalde hårt, han la armen runt mig och tittade mot mina läppar, jag tittade mot hans fuktiga läppar och helt plötsligt var dom på mina, där låg vi i regnet och kysstes. Helt plötsligt ser vi blixtrar runt omkring oss och Justin får panik.
- HELVETE KOM! Skrek han och drog tag i min arm. Jag som inte fattade nånting reste hastigt på mig och gjorde som han sa, vi sprang hand i hand mot bilen och Justin körde iväg i full fart utan att jag nästan inte ens hann stänga dörren.
- Vad fan var det som hände? Jag såg ingenting, sa jag och tittade på Justin som satt bakom ratten och såg frustrerad ut.
- FAN FAN FAN, mumlade han.
- Vad är det som händer?!?! Skrek jag nästan till honom.
- Det var papparazzi jävlar som kom och förstörde allting, när det här kommer ut i tidningarna är jag helt död! Dom ska alltid förstöra.. Sa Justin argt.
- Du behöver väl inte låta det gå ut över mig?! Skrek jag till honom.
- MEN DET VAR JU DITT FEL FATTAR DU VÄL?! Skrek han.
Jag kunde inte fatta att han sa sådär, utan att jag ens tänkte så slet jag upp dörren och Justin tvärbromsade, jag klev ur bilen och började gå i rask takt mot hotellet. Justin klev ur bilen och kom springande efter mig.
- Emelie?! Stanna, förlåt, sa han och tog tag i min arm.
- DU RÖR MIG INTE! JAG VISSTE ATT DET SKULLE BLI SÅHÄR! RÖR MIG INTE! Skrek jag och kände tårarna rinna ner för mina kinder.
- Låt mig åtminstone köra dig hem, så kan vi prata? Snälla Emmy.
- Kalla mig inte det! För då hade du.. åh lägg av jag har egna ben, sa jag och fortsatte gå.
- Men du har ju inte ens några skor och dina kläder är dyblöta! Låt mig köra dig till hotellet, sa han och försökte le.
- Nej dra härifrån, sa jag och grät enu mer.
Till sist gick Justin, och jag hörde hur han slog igen bildörren och mumlade "helvete" för sig själv.
Jag kom tillbaka till hotellet efter en halvtimma, jag sprang upp på hotellrummet och tog av mig de blöta kläderna, sen la jag mig under täcket och grät tyst.
- Emelie, vad har hänt? Hörde jag en röst säga.
- Ingenting, låt mig vara! Snyftade jag fram.
- Har du och din kompis bråkat..? Sa Klara.
- Nej, eller jo. men gå nu! Skrek jag åt henne.
Jag hörde hur hon suckade och gick tillbaka till sin säng. Jag låg och grät en stund innan jag somnade. Jag drömmde om mig och Justin..

Jag vaknade av att Natalie och Klara hoppade på mig med en tidning i handen,
- EMELIE VAKNA!!! DU MÅSTE SE DET HÄR, skrek dom.
Jag satte mig upp och tittade på dom med en trött blick.
- Vad är det? Sa jag och gäspade.
- TITTA PÅ FRAMSIDAN AV TIDNINGEN! skrek dom.
Jag tittade och där var bilden, som papparazzisarna tog igår, jag läste framsidan och såg vad Justin kommenterat, jag kunde inte fatta.. Hur kunde han göra så? Jag började gråta.
- Emelie, vad är det? Sa Klara och tittade på mig.
- Han ljuger hela tiden, först säger han att han håller på och falla för mig, och igår så bråkade vi och vi kysstes i regnet när papparazzisarna tog den där bilden, och han säger att han aldrig träffat mig! Skrek jag.
- Vänta nu, stopp ett tag.. Har du en romans med JUSTIN BIEBER?! Skrek Klara förvånat och tittade på mig.
- Ja, vad tror ni jag har gjort de senaste dagarna?! Sa jag och tittade på båda två.
- Varför har du inte berättat för? Sa Natalie och såg ledsen ut.
- För att Justin ville hålla det hemligt så länge som möjligt, och ni såg ju hur det gick.. Sa jag och snyftade.
Helt plötsligt knackar det på dörren, jag tog tidningen i min hand och gick och öppnade.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När jag såg Emelie öppna dörren såg hon helt förstörd ut, hennes ögon var illröda och det rann tårar längst henne kinder, jag tittade på hennes hand och upptäckte att hon höll i tidningen. *Helvete* Tänkte jag för mig själv. Jag skulle precis öppna min munn när Emelie sprang in i rummet och slängde sig på sängen och storgrät.
- EMMY VÄNTA! Låt mig förklara, skrek jag och sprang in i deras rum.


Kommentarer
Postat av: emelie

det är ju ganska bra :)

2010-12-08 @ 16:46:25
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: patricia

2010-12-08 @ 17:01:49
URL: http://lo
Postat av: patricia

Gryyyyym !!!!!!1 :D mmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr

2010-12-08 @ 17:02:15
URL: http://loveestory.blogg.se/
Postat av: linnea

när kommer nästa? :) dom är as bra:)

2010-12-08 @ 17:39:00
Postat av: tessan

sv; hejhej :) jag tyckte den var skit bra så fortsätt så! :D

2010-12-08 @ 18:27:26
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anna

oh, my gush. MER!!! :D

2010-12-08 @ 18:57:37
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra!!:)

2010-12-08 @ 19:57:20
Postat av: Julia

meeeeeeeeeer nu snälla

2010-12-08 @ 20:08:37
Postat av: frida

meer!! en till ikväll?:D<3

2010-12-08 @ 20:33:28
Postat av: Michelle

Sv: Jo, vad kul :) Älskar den redan, blogga mkt :D :D :D

2010-12-08 @ 20:39:17
URL: http://ponnytokiga.blogg.se/
Postat av: Liney

Åh, det var awsome! Du är grym! :D

2010-12-08 @ 20:51:14
Postat av: Anonym

meer mer meeer:)

2010-12-08 @ 21:07:16
Postat av: louise

åh guuud va bra! älskar drama :D mer ikväll<3

2010-12-08 @ 21:13:52
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: louise

ja, jag håller med! du har läst böckerna va? :)

2010-12-08 @ 21:14:55
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Emma

Ohhh... MEEEEEEEEEEEER!!! SÅ GRYMT BRA!!!

2010-12-08 @ 21:36:37
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Emma

Ohhh... MEEEEEEEEEEEER!!! SÅ GRYMT BRA!!!

2010-12-08 @ 21:37:02
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Sofia

OMG fett bra det här är har suttit i typ en halvtimma och läst alla ! Snälla meeer!!!

2010-12-08 @ 22:51:16
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är ju assssssssssbraaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

2010-12-09 @ 07:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0