WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 8

EMELIES PERSPEKTIV:

När han sa "att vi är ett par" så förstod jag ingenting, vi har träffats tre gånger ungefär, går inte det här lite för fort fram..?
- Justin, det kan vi inte göra. Vi har träffats tre gånger.. tror jag. Och jag sa att jag älskade dig, men iallafall. Det.. är inte det för tidigt? Sa jag och tittade på honom.
- Kärleken är aldrig förtidigt Emmy, jag vill ha dig, sa han och tog mitt ansikte i sina händer och kysste mig mjukt. Jag avslutade kyssen och tittade allvarligt på honom,
- Justin, är det verkligen rätt? Sa jag.
- Jag vill berätta Emmy. Fast då kommer ditt liv vändas upp och ner, det förstår du va?
- Ja det är klart.. Men.. Är du redo? Sa jag och tittade ut mot havet.
- Jag är alltid redo för dig, sa han och kysste min panna.
- Ja.. jag måste tänka på det, sa jag fundersamt.



Emelies outfit.

EMELIES PERSPEKTIV:

Vi började gå tillbaka mot hotellet tillsammans, jag frös väldigt mycket eftersom jag bara hade Justins stora vita t-shirt på mig.
- Vill du låna min jacka? Sa Justin och tittade på mig.
- Jag fryser inte, vad får dig och tro det? Sa jag och försökte låta bli att skaka.
- Lägg av, jag ser ju att du skakar! Här, sa han och tog av sig sin gråa jacka och gav till mig. Jag satte på mig den och den var säkert hundra gånger för stor, men det var varm och den kändes trygg. Så luktade den gott också.
- Tack, sa jag och tog hans hand igen.
När vi kom in på hotellet gick vi upp till mitt rum, vi kom in och såg att Natalie och Klara satt och tittade på tv.
- Eh... Hej, sa Klara generat och ställde sig upp.
- Hej, sa Justin och log stort mot dom.
Jag skrattade åt hur dumma Natalie och Klara såg ut, dom snubblade fram och stammade så fort dom sa nånting. Gud vad nervösa dom var! Jag gick bort mot min garderob och tog av mig Justins jacka, sen så tog jag av mig den stora t-shirten och ställde mig inne i badrummet eftersom jag bara hade trosor på mig, jag tog fram min bh och började sätta på mig den, helt plötsligt öppnas dörren.
- Eh, oj.. förlåt.. Sa Justin och la handen för ögonen, fast jag såg att han tittade mellan fingrarna iallafall.
- Eh... kan jag få klä på mig kankse..? Sa jag generat.
- Ja, eh.. jag väntar där ute med Natalie och Klara, stammade Justin fram och gick ut och stängde dörren.
Jag log för mig själv när jag satte på mig mina svarta thigts och ett svart linne, sen en fin genomskinlig skjorta.
Jag gick ut mot dom andra när jag klätt på mig och såg att dom satt och pratade framför tvn. Jag stod och tjuvlyssnade lite,
- Men tjejer, ni måste ju komma på min konsert i morgon! Det kommer hända något speciellt.. Sa han med en hemlighetsfull ton. Jag log, för jag förstod vad han menade.
- Men vi har inte biljetterna till den konserten.. Sa Natalie med ledsen röst.
- Men dumbommar! Ni får ju av mig förstår ni väl.
- Menar du det?! Sa Klara och jag såg att hon började hoppa upp och ner.
- Självklart! Sa Justin och tittade bak mot mig,
- Jag visste att du lyssnade Emmy, sa Justin och kom emot mig. Han tog händerna runt mig och kysste mig.
- Naaaaaaaaaaaaaaaw, sa Klara och Natalie med en bebiston.
- Tjejer vad knäppa ni är! Sa jag och skrattade.
Efter ett tag bestämde vi oss att vi skulle gå ut och käka alla fyra, Justin skulle ta med Ryan och Christian också, för dom hade flygit hit för våran skull! Det skulle bli jätte roligt.
Vi gick ner i lobbyn och såg Christian och Ryan, Justin släppte taget om min hand och sprang fram emot dom och hoppa på dom. Gud vad jag skrattade, han såg så lyckligt ut.
Precis som den gången vi åt middag och dansade.


Jag skriver mer sen! Men jag måste kila till tandläkaren nu! Tror ni middagen blir rolig? ;)

 


Kommentarer
Postat av: f

VÄLDIGT BRA!

2010-12-09 @ 16:29:33
URL: http://myfreakiinlife.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!! så bra e den!!D:<3

2010-12-09 @ 16:46:02
Postat av: Julia

meeeeeeer

Middagen blir säkert rolig

2010-12-09 @ 17:34:26
Postat av: Jennifer

GUD SÅ BRA! mmmmeeeeraaaaaaaa

2010-12-09 @ 17:57:11
Postat av: Ylva

OMB!!! bästa novell någonsin!!! MEEEERAAAAAAA :DDDD!!! <3

2010-12-09 @ 17:57:39
Postat av: Matilda

Meraaaaaa, så gryyyymt!

2010-12-09 @ 17:58:00
Postat av: jovana

www.justindrewbeebs.blogg.se har noveller nu sedan tre månader tillbaka, gå och läs !

2010-12-09 @ 18:18:39
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är ofc jättebra!!! Nästa måste bara komma snart, snälla!!!

2010-12-09 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0