WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 9

Jag log för mig själv när jag satte på mig mina svarta thigts och ett svart linne, sen en fin genomskinlig skjorta.
Jag gick ut mot dom andra när jag klätt på mig och såg att dom satt och pratade framför tvn. Jag stod och tjuvlyssnade lite,
- Men tjejer, ni måste ju komma på min konsert i morgon! Det kommer hända något speciellt.. Sa han med en hemlighetsfull ton. Jag log, för jag förstod vad han menade.
- Men vi har inte biljetterna till den konserten.. Sa Natalie med ledsen röst.
- Men dumbommar! Ni får ju av mig förstår ni väl.
- Menar du det?! Sa Klara och jag såg att hon började hoppa upp och ner.
- Självklart! Sa Justin och tittade bak mot mig,
- Jag visste att du lyssnade Emmy, sa Justin och kom emot mig. Han tog händerna runt mig och kysste mig.
- Naaaaaaaaaaaaaaaw, sa Klara och Natalie med en bebiston.
- Tjejer vad knäppa ni är! Sa jag och skrattade.
Efter ett tag bestämde vi oss att vi skulle gå ut och käka alla fyra, Justin skulle ta med Ryan och Christian också, för dom hade flygit hit för våran skull! Det skulle bli jätte roligt.
Vi gick ner i lobbyn och såg Christian och Ryan, Justin släppte taget om min hand och sprang fram emot dom och hoppa på dom. Gud vad jag skrattade, han såg så lyckligt ut.
Precis som den gången vi åt middag och dansade.



Ryan, Christian och Justin.

Natalie, Emelie och Klara.

 

EMELIES PERSPEKTIV:

Jag gick fram till Ryan, Christian och Justin, Justin presenterade mig för killarna och dom viskade nånting till Justin. Dom skrattade.
- Vad skrattar ni åt?! Mig..? Sa jag och tittade ner.
- Emmy, dom sa bara "vilken pangbrud du har hittat", sa Justin och kysste mig.
Jag tittade på Ryan och Christian och såg att dom kollade generat på mig. Jag gick fram till dom och kramade dom.
- Hej killar! Sa jag och kramade dom hårt bara för att retas. Justin stod och asgarvade för dom såg verkligen generade och obekväma ut. Natalie Justin och Klara stod och asgarva och jag med, till sist så skrattade Ryan och Christian också.
Vi började gå bort mot Justins bil för att åka till resturangen. Ryan var faktikst riktigt trevlig och Christian var riktigt rolig. Vi satte oss i Justins bil, jag satt fram brevid Justin och de andra trängdes där bakom. Vi lyssnade på Justin Bieber ft. Usher - Somebody to love. Det var världens bas och alla sjöng och skrattade som galningar, det kändes som hela bilen hoppade fram.
Till sist så kom vi fram till resturangen vi skulle käka på, vi gick in och blev ledda till en privat avdelning, det var ett jätte stort bord eftersom vi var 6 stycken personer.
Vi beställde först en jätte stor rätt och sedan efterrätt, och alkoholfri champange. Jag kände mig verkligen jätte stor!

JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi hade det jätte trevligt och Emelie såg så himla glad ut hela kvällen, hennes leende gjorde mig helt varm. Jag längtade tills i morgon när vi skulle uppträda tillsammans! Jag tänkte att hon skulle sjunga Pray med mig.. Min nya låt som jag knappt sjungit live, men jag ville att Emmy skulle sjunga den med mig. Så vi måste öva ikväll på hotellrummet, framför dom andra, då kommre Christian och Ryan tappa hackan!
- Ikväll ska vi till hotellrummet, så ska jag och Emmy sjunga min nya låt inför er fyra! Sa jag och lät jätte glad.
- Va?! Ska vi..? Sa Emelie och tittade på mig.
- Klart ni ska! Du är ju grym på att sjunga Emelie, sa Klara och Natalie och lät superglada.
- Jag vet visst är hon! Sa jag och log.
- Hallå?! Jag sitter här, sa Emelie och skrattade lite.
- Vi längtar tills ikväll när vi får höra dig! Sa Christian och log mot Emelie.

Efter ett tag åkte vi tillbaka till hotellet, vi gick alla upp i min svit, Emelie ringde och beställde jordgubbar och läsk. Efter ett tag kom servitrisen upp med det på rummet och jag gav henne driks.
Vi satte oss i vardagsrummet och satte på en karaokebox för att vi skulle ha microfonerna.
- Här, sa jag och gav Emelie ett papper med texten på.
- Okej... Sa hon och tittade nervöst på mig.
- Det kommer gå bra, sa jag och kysste hennes panna.
Hon tittade nervöst på mig och log ett litet leende.
- Om du sjunger första versen så sjunger vi tillsammans i refrängen och sedan tar jag andra versen? Sa jag och kollade ner på pappret.
- Ja det går bra! Sa hon och skrattade.
- Okej alla, hör upp! Nu ska vi spela upp min nya låt och jag ska spela gitarren medans Emelie sjunger! Sa jag och klappade händera.
Jag började spela och Emelie tog ett djupt andetag och började sjunga,
*Ohh Ohh Ohh .. and I pray
I just cant sleep tonight.
Knowing that things aint right.
Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go.
Children are crying.
Soldiers are dying
Some people don't have a home
But I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey
Can you tell me how I can make a change*


Jag tittade mot Ryan och Christian och såg att dom satt med gapande munnar precis som jag gjort första gången jag hörde henne sjunga. Jag log för mig själv och var riktigt stolt. Jag reste mig upp från pallen och tog Emelies hand när det började närma sig refrängen, jag tittade henne djupt in i ögonen och vi började sjunga refrängen tillsammans.
*I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray*


När låten närmade sig sitt slut så sjöng vi de sista meningarna tillsammans, jag slutade spela och vi sjöng i en accapella i slutet av låten. Det lät så fint. Efter låten så fick vi stående ovationer, jag kysste Emelie och Ryan började busvissla.
- WOOOOW VAD BRA NI ÄR TILLSAMMANS!! SHIT EMELIE DU ÄR GRYM! Skrek Ryan.
- JA JAG HÅLLER MED!!!!! SJUK BRA, skrek Christian.
Jag tittade på Emelie och såg att hon var generad men hon såg så lycklig ut, jag viskade i hennes öra,
- Du var helt otrolig Emmy, jag älskar dig...


NAW! Han sa att han älskade henne! Mera ikväll om ni KOMMENTERAR!


Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Herregud!!!!Va grym du är!!!

Vill ha mer nu!!!

2010-12-09 @ 20:12:00
Postat av: Michelle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2010-12-09 @ 20:24:26
URL: http://ponnytokiga.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEEEEER!!! Ikväll, vet inte vad jag gör annars!!! :) Så grymt bra!

2010-12-09 @ 20:25:03
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: justinsjulija

mermermer !!!!

:DD

2010-12-09 @ 20:34:47
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!! en till ikväll? snälla!! så grymt bra!:D

2010-12-09 @ 20:48:32
Postat av: Sofia

OMG grymt bra ! Älskar det ! snälla sluta aldig skriva den <3333333333333333333333333

2010-12-09 @ 21:44:16
Postat av: emma

du är grym :) mer !

2010-12-09 @ 21:45:02
Postat av: Anna

aaaaaaawwww :) mer!

2010-12-09 @ 21:50:53
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Laura

MEEER, så jävla bra :D <3

2010-12-09 @ 22:13:29
URL: http://fevrierkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0