WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 70

Jag tänkte duscha med henne så jag gick efter. Tänk att hon är min om 3 månader, då är hon Emelie Bieber, och 2 månader efter det, kommer Junior Bieber till världen.



JUSTINS PERSPEKTIV:

Nu när vi varit på turnen i drygt 2 månader så var planeringen till bröllopet i full gång. Emmy sprang runt och tjata på alla hur det skulle vara och inte, mamma och Evelyn hjälpte till så gott de kunde. Fast självklart var de skeptiska till att vi gifte oss så tidigt, och graviditeten kom som en chock. Men de är ändå stolta över att vi är redo och vi är så pass mogna.

- Men jag vill ha dom där blommorna! Dom är finast, dessutom kommer det en himla massa kändisar och de måste ju få en fin efterfest! Sa Emmy till våran "blomkvinna".

Sådär låter det hela tiden nu för tiden, allt är fel. Och när allt är rätt börjar Emmy gråta för att hon är överkänslig, hon kan börja gråta om hon ser en ekorre.

- Men jag måste få min klänning klar! Det är de viktigaste... Sa Emmy och satte sig ner.
- Älskling, dom håller på med den för fullt, ta det lungt. Just nu måste vi konsentrera oss mer på konserten vi har ikväll. Det är den sista vi har för i år, sedan nästa år kankse det inte blir en turne när Junior Bieber kommer till världen, så vi måste komma på finalnummret!
- Jag vet, vi ska göra något speciellt.. Åh, den här turen har varit helt wonderful! Synd att den måste ta slut..
- Jag vet, minns du första kvällen?
- Hur kan jag glömma..

FÖRSTA KVÄLLEN:

När vi äntligen kom fram till arenan var det redan fullpropat med folk, Emmys ögon glittrade när vi fick åka in under scenen.

- Shit, de här är så coolt! Kan verkligen inte fatta.. Tack älskling för allt du gjort för mig! Tänk dig om jag aldrig träffat dig.. Då skulle ingen veta vem jag är! Sa Emmy glatt fast den ändå fanns en ledsen ton i hennes röst.
- Men nu har vi träffats, och då ska vi inte tänka på ifall vi inte hade gjort de. Du bär mitt kärleksbarn, och om tre månader får jag bevisa hur mycket jag älskar dig! Just därför kan bröllopet vara hur stort som helst, jag gör allt för dig älskling!

Hon tittade på mig och log, sedan klev hon ur bilen och började gå mot omklädningsrummet.

När vi bytt om så hade jag på mig min vitlila outfit och Emmy hade en svart outfit på sig, hon var skit snygg! De hade lockat hennes hår och sminkat henne fint. Hon skulle sjunga overboard med mig, sen när jag hade sjungt mina låtar skulle hon sjunga sin dunderhit och sedan 3 nya låtar som ingen hört. Inte ens jag.

När alla var inne och dörrarna var stängda så var det dags att sätta igång, jag pussade Emmy och sedan pussade jag magen.
- Knäpp du är! Sa emmy och klappa till mig löst på huvudet. Jag flinade och sedan sprang jag ut på scenen.

- HEEEEEEEEEEEEJ LA! ÄR DET BRA?! Skrek jag ut i publiken som stod och skrek.
- Ikväll bjuds det på allt möjligt, först kör vi som vanligt, sedan kommer min älskade Emmy ut och sjunger overboard, bra va? När jag sa det fortsatte det skrika, sedan fortsatte jag och prata; Och när jag är klar så kommer Emmy och sjunger sin dunderhit plus tre nya låtar som inte ens jag hört! När jag sa det så skrek de mer än förut och hoppade omkring, jag vände mig om och log mot Emmy som stod bakom scenen och log mot mig.

Äntligen var jag klar, overboard hade gått super och flera i publiken grät, när jag tog upp min onelesslonelygirl så grät hon, jag var tvungen att stå och hålla om henne efteråt så hon blev lugn. Hon var supertrevlig när hon väl lugnat ner sig.
Nu var det dags för Emmy, hon var nervös men ändå inte. Fansen skrek så mycket att Kenny fick gå ut och säga åt dom haha.

- Hej allihopa! Gud vad roligt att det äntligen är min tur att få stå här själv! Och vad roligt att så många kom! Sa Emmy stolt i miken när hon stod mitt på scenen. Sedan höjde hon handen och vinkade mot sitt crew som kom utspringade på scen, sedan började de spela hennes singel och hon börja sjunga, helt klockrent bra!

När de tre nya låtarna var klara så var publiken hysterisk, de skrek grät och klappade händerna. De kastade upp rosor och folk försökte komma upp på scen bara för att ta på Emmy, helt galet!
Jag grät också, jag var så stolt över min älskling! Det var så bra, och låtarna var sjukt bra! När hon kom in backstage igen så sprang jag fram till henne.

- ÄLSKLING! JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ STOLT!
- Tack babe, vad tyckte du om låtarna? Sa hon med ett stort smile.
- SÅ BRA!!!! Usher skämmer bort dig med de bästa låtarna...
- Va?!
- Jag skoja älskling haha! Kom nu så gör vi oss i ordning sen åker vi och äter.

Emmy log och tog min hand, sedan gick vi in i omklädningsrummet.

TILLBAKA I NUTID:

- Så underbart, fansen i LA har varit dom bästa, sa Emmy och himlade med ögonen.
- Håller med! Men kom nu vi måste planera överraskningen tills ikväll..

Wiiiiieeeee, kommentera lovers? ♥

Kommentarer
Postat av: BIEBERLOVE

ÄNTLIGEN!



LOOOOOOOOVE<3

2011-02-15 @ 20:29:29
Postat av: filippa

skriv mer !!!!:D

2011-02-16 @ 12:00:34
Postat av: Sandra

Ååh, seriööst! Mer nu:D Du är awesome, ;D



Kolla gärna in min novellblogg, eller min och min, det är min och min kompis novellblogg om justin bieber. :D Ska skriva nästa chaper nu, och det är fortfarande bara 1-2 chapter nu! Men kolla gärna in den ;D

2011-02-16 @ 15:53:08
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Suveränt bra!!!:D I like ;)

2011-02-16 @ 18:29:34
Postat av: The bieber dream

Hej! Din blogg är så otroligt bra! Du har inspirerat mig att börja skriva min egna JB novell. Jag har bara skrivit ett kapitel och jag har förstått att det är ganska så krävande och jag uppskattar det du gör. :)

Kolla gärna in min blogg.

Om du gillar det du ser vad sägs om länkbyte? Jag har inga läsare hehe. Kramisar.

TBD

2011-02-17 @ 20:31:44
URL: http://thebieberdream.blogg.se/
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 17:45:46
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: elin

jättebra :D

2011-02-19 @ 16:57:22
Postat av: Anonym

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST UPPDATERING !!!!!!!!!!!!

2011-02-20 @ 14:19:21
Postat av: Felicia

Asbra!!!!!!!!<3<3<3<3<3



MEEEEEEEEERRRRR!!!!!!!!<3<3<3<3



Förresten, förra kapitlet var ju 69, borde det här kapitlet vara 70 då?

2011-02-21 @ 12:10:57
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Linneah

Hallå? Episode 80? Det bordE vara 70

2011-02-21 @ 19:46:51
URL: http://Http://www.abieblovestory.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa?? Går in här varje dag och kollar men den har inte kommit upp, när kommer den? Btw älskar bloggen o novellen :) <3

2011-02-21 @ 21:10:28
Postat av: Emma

jag älskar värkligen din novell. har läst alla Episod nu få nån vecka med ett taight schema med skolan och allt. du kan inte sluta skriva nu

2011-02-26 @ 01:21:43
Postat av: Anonym

Detta kapitel heter 80 men det förra heter 69, FAIL !

2011-03-05 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0