WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 48

"Förlåt min Shawty, jag älskar dig och det vet du. Jag vet att jag varit en idiot, men om du känner dig redo att förlåta mig så kom till stranden klockan 20:00 ikväll. Bara du, och ingen annan."
- Gå dit! Så kan ni iallafall få prata, snäääällla! Sa Caitlin och gjorde sina puppyeyes.
- Jag vet inte..
- Snälla, snälllaaaaa! Sa Caitlin och gick ner på knä.
- Jaja! Om du slutar göra sådär! Sa jag och skrattade.
- YES! Skrek Caitlin och gjorde "score" som hon tjejen Tabby brukar göra på youtube.




EMELIES PERSPEKTIV:

När jag satt på mig min svarta sommarklänning från Hawaii hjälpte Caitlin mig och fixa mitt hår, hon lockade det lite grann och sedan sminkade hon mig med mascara och lite sotigt med ögonskugga.
- Så! Perfekt, du är jättefin! Sa Cailtin och log stort.
- Lovar du? Sa jag och log.
- Ja absolut! Du kan ta fyrhjulingen till stranden, men ta den andra vägen så det inte skvätter upp någon lera! Sa Caitlin och blinkade med ögat.
- Ja tack! Sa jag och gick ut för att åka ner till stranden.
Under tiden jag åkte så funderade jag på vad Justin planerat, det var verkligen som om vi nyss träffats. Allt var så nytt på något sett, det kändes som om vi precis träffats.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag var så himla nervös, jag hade varit inne på Christians rum nästan hela dagen och fixat mig, det fick bli mina jeansshorts och sen en vit tröja. Det jag hade planerat var perfekt, hoppas jag. Jag hade fixat lyktor som gick som en gång långt ner på stranden, sen längst fram där lyktorna slutade var det vatten, så skulle man gå ut en liten bit och så var det som en flotte i vattnet, och på den flotten stod det ett bord och två stolar, sedan jötte mycket fin mat. Sen en flaska av den finaste champangen jag kunde hitta.. Jag var nervös, men jag ville bara fixa det här. Jag gick ner till stranden innan Emmy, sedan satte jag mig med gitrren där lyktorna slutade. När jag hörde fyrhjulingen komma blev jag änu mer nervös. Men jag svalde hårt och väntade på att se henne gå ner längst stranden.

EMELIES PERSPEKTIV:

När jag kom ner till stranden fick jag syn på flera lyktor, det var otroligt fint. Han hade verkligen ansträngt sig. Jag klev av fyrhjulingen och började gå längst gången. Jag hörde en svag melodi av "Favorite girl" och när jag kom närmare så såg jag Justin sitta på en pall och spela gitrren och sjunga. Jag fick tårar i ögonen och ville bara springa fram till honom och kyssa honom, jag saknade hans läppar. Men det skulle gå snyggt till.
- Hej.. Sa jag generat när jag kom fram till honom.
- Hej, sa han tyst och kramade mig. När han kramade mig så kändes det som vanligt, allt var bra igen. Jag ville bara kyssa honom.
- Kom vi går ut här i vattnet och ut på flotten, sa Justin och tog min hand nervöst. Jag märkte att han var otroligt nervös, och jag med.
- Oj gud vad fint.. Sa jag och gick ut i det ljumna vattnet. Jag klev upp på flotten och satte mig på stolen. Justin hällde upp champange och la upp maten som stod där, det var kycklingfilé och potatis. Hur kunde han veta att jag älskade kyckling? Säkert så hade Caitlin berättat.
- Hoppas det smakar, jag har gjort det själv.. Sa Justin och satte sig på stolen.
- Åh, vad romatiskt, sa jag och log nervöst.
När vi ätit klart så fick jag idén att vi skulle bada. Jag tog av mig min kläning och klev ner i vattnet.
- Kom! Sa jag och log nervöst mot Justin. Han log tveksamt och tog av sig sin tröja, nu kunde jag inte vänta mer. Hans kropp fick mig att smälta och hans ögonen glittrade i solnedgången. När han klev ner i vattnet så kom han emot mig försiktigt, han la armarna runt mig och dansade med mig i vattnet. Han viskade "I always knew you were the best, the coolest girl I know. So prettier than all the rest, the star of my show.. So many times I wished you'd be the one for me, I never knew you'd get like this girl what you do to me. Youre who I'm thinking of..."
Jag rös i hela kroppen av hans röst och hans närhet. Det gjorde nästan ont i mig när jag tänkte på att jag varit borta från honom så länge.. Jag tittade försiktigt upp på honom och såg att han tittade ner på mig, han kysste min panna och log nervöst.
- Emmy, min shawty.. Förlåt.
- Jag vet inte vad jag ska svara... Sa jag och drog mig loss i hans grepp och började gå en bit i vattnet.
- Jag förstår dig, jag är så otroligt ledsen för allt som hänt..
När han sa det vände jag mig om och tittade på honom, han var verkligen ledsen. Jag såg hur hans ögon fylldes med tårar. Okej, jag hatar att se honom så. Han la handen framför ögonen. Jag smög fram till honom tyst i vattnet och la händerna runt hans hals, sedan ställde jag mig på tå och mötte hans läppar. Jag kysste honom som aldrig förr, jag hade varit ifrån honom i en evighet kändes det som.. Vi stod säkert i vattnet och kysstes i flera minuter. Helt plötsligt hör vi busvisslingar från stranden. Jag avslutade kyssen och såg Klara, Caitlin och Christian stå på stranden. Jag började skratta och sedan vände jag mig mot Justin igen, hans ögon glittrade igen och han såg lycklig ut.
- Du är förlåten.. Kom nu, sa jag och tog hans hand. Det kändes riktigt bra, jag tror inte jag hade klarat en dag till utan honom.

CAITLINS PERSPEKTIV:

När det gått cirka två timmar sen Emmy åkt så bestämde sig jag och de andra att åka ner till stranden. När vi kom fram så såg vi det vi alla hoppats på, de stod och kysstes i vattnet. Det var så otroligt romantiskt att jag själv blev alldedes till mig.
- Yeees! Viskade jag tyst till Christian.
- Jag vet! Sa Christian och såg lika lycklig ut han.
Vi stod en stund och tittade sedan började vi busvissla. De båda vände sig om och tog varandras händer och gick upp ur vattnet.
- Äntligen är ni sams! Sa jag och kramade om Emmy när hon kom upp på stranden.
- Ja.. Sa Justin generat.
- Men nu badar vi! Sa Christian och tog av sig tröjan och sprang ner i vattnet. Jag tog också av mig tröjan och badade i shorts och bikini, samma med Klara.
- Förressten! Vi har sovsäckar med oss! Vi tänkte att vi kunde sova här inatt, sa Klara och log stort.
- Ja! Sa Emmy och kramade Justin ännu en gång.

Efter badandet så tände vi en brasa och satte oss runt den, Justin spelade gitarr medans vi alla sjöng med. Äntligen var allt som vanligt igen..


Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget! Ni klarar väl att kommentera det här med?



Kommentarer
Postat av: elle

AWESOME, MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER

2011-01-03 @ 22:23:37
Postat av: Anna

mer :D

2011-01-03 @ 22:34:44
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅ GUD ! älskar din blogg! snälla mer ikväll jag kan inte vänta!

2011-01-03 @ 22:45:00
Postat av: Sofie

Jag fattar inte hur man kan vara så bra på att skriva som du! Du borde seriöst blir författare! Jag är verkligen helt beroende ;)

2011-01-03 @ 22:46:17
Postat av: Anonym

så himla bra meer nu :D

2011-01-03 @ 22:49:42
Postat av: johanna

mer uppdatering! mermermer! love it :D <333

2011-01-03 @ 23:05:11
Postat av: Anna

Jätte bra!

Meeeeer!:)

2011-01-03 @ 23:09:43
Postat av: Anonym

MERRRR MERRR du borde skriva en egen bok ! <3

2011-01-03 @ 23:17:53
Postat av: Julia - Novell blogg

OMF LÖÖÖÖÖÖW IT!

Du är faan grym som skriver så här mycket och bra!

Och nu ska du ta åt dig as mycket..

Kollar din blogg vaaarje minut! läser om hela storyn and i love it!

Hoppas att du aldrig slutar skriva!

Om du ger ut en bok skulle jag vara först med att köpa den! Och jag skulle läsa den om och om igen!

DU ÄR AS GRYM TJEJEN ;) ♥

2011-01-03 @ 23:21:47
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: sandra

sååååååååå bra !! fortsääääääättttt !! <3

2011-01-03 @ 23:34:41
URL: http://underbarastesassi.blogg.se/
Postat av: Karin

LOOOOOOOOOOOOOOOOOV IT!!

Mera mera mera mera ! :))

2011-01-03 @ 23:41:29
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anna bieber. <3

Jajajajaak, jag vill ha mer! :D <3

2011-01-03 @ 23:48:22
Postat av: fanny

du är as grym skriv mer ikväll!!! <3

2011-01-03 @ 23:50:38
URL: http://sombodytolove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome!! du är grym, meraa!! :D

2011-01-03 @ 23:58:38
Postat av: Laura

Omg, va fint!!

Mer :D

2011-01-03 @ 23:59:35
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: frida

awww vad gulligt!!:)<r meeer!!:)

2011-01-04 @ 00:11:22
Postat av: Anna

ååh, jättebraaa! :D

2011-01-04 @ 00:23:13
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är helt sjukt bra på att skriva, tänkt på att skriva en bok?

ja läste tre episodes o sen va ja fast o helt plötsligt sitter jag och trycker på f5 o hoppas på att du ska ha skrivit episode 49 :)

KEEP UP THE GOOD FUCKING WORK!!!!!

2011-01-04 @ 02:16:05
Postat av: Anonym

Mer !!!!!!!!! Kan it vänta!!!!! ;) ;) ;) ;)

2011-01-04 @ 07:27:12
Postat av: V

Helt otroligt bra!!! :D :D :D :D

2011-01-04 @ 09:20:05
Postat av: Johanna

Så himla romantiskt!!!! Fast egentligen var det ju inte Justins ide utan din;) Hur tusan kom du på det? Men det var skitsmart:) Du äger på att skriva:D

2011-01-04 @ 09:51:18
Postat av: Julia

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YEEEEEEEEEEEEEEY WIHOOO! ÄR SÅ HIIMLA GLAD ATT DEM ÄR SAMS NUU!! :DDDDDDD <33

2011-01-04 @ 10:01:44
Postat av: Anonym

guuuud vad romantiskt:)

2011-01-04 @ 10:23:16
Postat av: Michelle

åhh jag på riktigt älskar den ♥ du skriver som om det är en själv som står där och kysser justin .. ♥

2011-01-04 @ 10:36:18
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

I Löve this blogg!!!!!!!

2011-01-04 @ 10:41:08
Postat av: Felicia☻♥

sjukt bra fortsätt!:D(L)

2011-01-04 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0