WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 54

- Äh! Eller hur.. Var lugn, spelet har bara börjat älskling! Sa han och flinade stort.




EMELIES PERSPEKTIV:

När vi kört ett tag så tog Justin ledningen och han var hur mallig som helst. Det gjorde såklart oss irriterade. Men vi visade det inte, eftersom då skulle han bara skryta.
- Vem är bäst? Sa han hela tiden.
Jag bestämde mig för att vinna över honom, hur svårt det än skulle bli.
Tydligen blev det inte så svårt, för när spelet var slut så låg jag etta, Justin låg tvåa, Nattis låg trea, Caitlin låg fyra och Christian låg sist.
- Pffft, var det enda Justin fick fram.
- Äh lägg av, sa jag medans jag försökte få av mig de hemska skorna och få på mig mina egna.
- Vi drar och hämtar mat på MC's så kan vi åka och käka någonstans? Det är ju fortfarande sol ute fast klockan är 19:00, sa Caitlin och tittade snabbt ner på klockan.
- Smart idé, jag är as hungrig! Sa Christian medans han stod och vänta på mig och Klara som fortfarande försökte få på oss våra sega skor.

När vi äntligen var klara satt vi i bilen på väg på MC's. Alla bestämde sig för big mac och company, det fick bli bra. Jag blir hungrig bara jag tänker på det, men som tur var så va vi snart framme. Justin var fortfarande tyst och irriterad över att han förlorat.
När vi körde in vid macdriven så blev Justin genast gladare av någon anledning, antagligen för att han skulle få mat haha! Han beställde till oss och sedan fick vi vår mat och bestämde oss för att åka till stranden och äta på ett berg eller liknande.
Efter en stunds letande hittade vi vårt berg och klev ur bilen.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Okej jag ska inte ljuga, jag är en dålig förlorare, men efter en stund när ingen pratade med mig så började jag prata istället, det var tråkigt att vara tyst.
- Här kan vi va! Sa jag när jag stod på det stora berget och tittade ut mot havet.
- Ja perfekt! Sa Caitlin och gick mot mig.
- Du säger alltid perfekt! Sa Emmy och skrattade, hon kom strax bakom Cailtin medans Christian och Klara gick lite längre bak hand i hand och pratade.

När vi ätit upp våran mat så ville jag prata med Emmy, det var viktigt och kunde inte vänta.
- Emmy kom, jag vill prata med dig, sa jag och tog hennes hand. Hon log tveksamt mot mig och gick med.
- Nå? Sa hon när vi stod en bit bort.
- Jag ska till pappa i morgon, vill du följa med och träffa min lilla familj där? Sa han och log stort.
- TILL DIN PAPPA? Skämtar du? Sa hon och såg förvånad ut.
- Nej, jag vill att han ska träffa dig! Sa jag och log stort.
- Självklart vill jag det, sa hon och log större.
Jag kysste henne och sedan gick vi tillbaka till dom andra.
- Vad pratade ni om då? Sa Caitlin retsamt.
- Vi måste åka imorgon.. Vi ska till Justins pappa, sa jEmmy glad men ändå ledsen.
- Åh... Men Jermery bor ju halvnära oss ändå! Sa Caitlin och log.
- Gör han? Sa Emmy förvånat.
- Ja, eller hur Justin? Sa Caitlin och log stort.
- Jorå, halvnära.. Sa jag och log lite tillbaka.


Förlåt för den superkorta episoden, men jag måste fixa lite saker! Och dessutom tänkte jag säga att jag kommer spola fram lite i tiden efter dom har varit hos Jermery, för har inte så mycket mer idéer om vad som kan hända på sommarlovet. Hoppas det är okej.
OCH VAD HÄNDE MED KOMMENTARERNA? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer mer mer mer mer mer mer mer!!!!!

2011-01-07 @ 14:12:46
Postat av: Anonym

Du är grym! mera! =D

2011-01-07 @ 14:51:46
URL: http://belieberworld.webblogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Som jag sagt tidigare så är du otroligt duktig på att skriva:D Älskar hela din novell:D

2011-01-07 @ 15:21:59
Postat av: Sofie

Du är så grymt bra! Älskar den! :D

2011-01-07 @ 16:08:48
Postat av: Laura

Mer :D

2011-01-07 @ 16:26:33
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag har just startat en biebernovell, kolla gärna den och kommentera vad ni tycker :)

2011-01-07 @ 16:31:40
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeera!!!! I´m dying here!

2011-01-07 @ 17:20:16
Postat av: replica handbags

hakdunf It's a good post. hakdunf

2012-09-25 @ 22:53:32
URL: http://www.dompolski.ca/
Postat av: replicas bolsos marca

rkcnexo It's a nice post. rkcnexo

2012-09-25 @ 22:53:36
URL: http://worldhorseriding.es/
Postat av: replica handbags

ogyqjbtl It's a good post. ogyqjbtl

2012-09-25 @ 22:53:47
URL: http://www.piandelgrisa.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0