WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 61

- Lovebirds, nu drar vi hem till er och käkar en fet pizza! Sa Caitlin och hoppade på oss.



EMELIES PERSPEKTIV:

Efter en stunds tjaffsande på parkeringen bestämde vi oss för att åka hem till mig, på vägen hämtade vi pizza.
- Får vi sova hos dig inatt Emmy? Sa Caitlin helt plötsligt från baksätet.
- Absolut! Ska bara ringa mamma, sa jag samtidigt som jag slog nummret. Det gick några singnaler och sedan svarade hon,
- Hej mamma!
- Hej vännen! Vad gör du?
- Åker bil med Caitlin, Christian, Klara och Justin.. Jag undrar om dom får sova här inatt?
- Absolut! Jag ska faktikst sova hos en kollega inatt, vi måste komma på en ny idé till jobbet.. Så jag kommer jobba hela natten, det passar ju perfekt!
- Okej, trevligt! Jag ringer dig i morgon, ha det så bra! Puss
Jag klickade ner mamma och sedan vände jag huvudet bak igen.
- Ni fick! Sa jag och himlade med ögonen.
- Perfekt! Sa Caitlin medans hon höll i den stora familjepizzan vi skulle dela på.

När vi kom hem till mig så satte vi oss framför tvn medans vi åt, vi tittade på My Sweet Sixtheen när Sean Kingston var med, Justin skröt såklart, eftersom han känner Sean. Vi andra bara skrattade och fortsatte äta på vår pizza.
- Tänk att skolan börjar om lite mindre än två veckor.. Sen åker vi på turné! Sa jag och log mot Justin.
- Jag vet! Det ska bli awesome! Sa Justin och log större.
- Ska vi till Europa då? Sa jag tankfullt.
- Yes, kankse till Svergie, men just nu står det bara Danmark på kartan! Sa Justin och tittade på mig med glittrande ögon.
- ÅH! Gud vad coolt, jag vet en grupp från Svergie, ABBA tror jag dom hette...
- Ja, jag vet vilka det är, lite! Sa Justin och skrattade tyst.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi ätit klart pizzan och bara slappat ett tag bestämde vi oss för att bada jazzuci på taket, en perfekt avslutning på dagen. Visst, klockan var 01:30 men ingen var speciellt trött. Så vi bytte om och sedan gick vi 5 upp på taket och kelv ner i det varma bubblande vattnet.
- Gud vad skönt! Sa Christian och satte sig närmare Klara.
- Yes! Fan vad jag är grym, sa Emmy medans hon satt lutad mot min axel.
- Klart du är! Sa jag och pussade hennes panna.
DAGEN EFTER:
Jag vaknade av värmen som spred sig i det rummet vi låg i, alla låg så nära så det var så himla varmt. Jag satte mig och upp och gick på toa, jag ville inte väcka dom andra, så jag bestämde mig för att åka till stan och köpa en present till Emmy älskling, hoppas hon blir glad...

Kort inlägg, men sålänge.. Ska försöka hitta en till som vill skriva. Intresserad? maila: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Juli

Grymt! mera! :D

2011-01-20 @ 19:06:58
Postat av: Johanna

Skitbra!!!!:D

2011-01-20 @ 19:22:49
Postat av: frida

meer den är helt sjukt bra asså!! sluta inte!:( vill ha meer:)<3

2011-01-20 @ 21:25:26
Postat av: Laura

Meer :D

2011-01-20 @ 23:17:29
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: Fannie

Jag har inget emot att skriva med dej! Skulle gärna vilja! Men fattar om andra också vill. Men mejla mig om du e intresserad! Kram

2011-01-21 @ 08:28:27
URL: http://fanniefrisk.blogg.se/
Postat av: elin

shiet! du får absolut inte lägga ner bloggen!

det är det första jag gör när jag kommer hem, att titta din blogg oh se om du har uppdaterat! du är grym tjejen

2011-01-21 @ 15:48:55
URL: http://elinoch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag enjoyar att läsa det du skriver (Y) :D

2011-01-21 @ 18:42:56
Postat av: linneaa'

Okejj, novellen äger men jag måste bara säga en sak... Varför har Kenny ALLTID en udda min på foton?? haha xD

2011-01-22 @ 00:15:25
Postat av: ewi

nej det behövs inte, det blir bättre när det är bara du som skriver

2011-01-22 @ 12:30:30
URL: http://bestffever.blogg.se/
Postat av: Felicia

Guuuuuuuuuuuud vad den är bra och magisk!!!!!!!!



MEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!<3<3<3<3<3<3<3



LOVE IT<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-22 @ 13:20:18
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Pamela

OMB TACK!!!! för att du inte lägger ner bloggen!!!! :D :D :D ❤❤❤

2011-01-22 @ 14:06:22
Postat av: Anonym

MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-23 @ 00:10:32
Postat av: iidabieber

MEER NUU SNÄLLA !

du är bäst :)

2011-01-23 @ 16:41:57
Postat av: Anonym

SLUTA INTE! DEN ÄR SÅ HIMLA BRA!!

2011-01-23 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0