WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 72

- JAG VET! åh vad jag saknat er, sa jag och kramade om dom hårdare.
EMELIES PERSPEKTIV:
När den långa skoldagen äntligen var över så kändes det lite som vanligt igen, jag Natalie och Klara hade pratat om allt som hänt under de senaste 2 åren.
- Skulle vi gå till starbucks? Sa Klara när vi gick ut från sista lektionen.
- Why not, sa jag när jag stod vid skåpet och försökte minnas koden jag fått.
- 8415, sa Klara och blinkade med ögat. Jag log tacksamt och snurrade in koden, sedan tog jag min stora canada goose jacka och stängde skåpet.
När vi väl var påväg till stan började jag fundera på Eliot, en kille som jag träffade i Svergie. Han var helt wonderful, hans läppar var så perfekta att det inte finns perfektare läppar i världen. Det där lät konstigt, men så är det.
- Hörru Emelie hörde du vad vi sa? Sa Natalie helt plötsligt.
- Va nej.... vadå?
- Justin bieber, hans läppar!! GASH.
- Vem är Justin Bieber?
- VET DU INTE VEM JUSTIN DREW BIEBER ÄR!!? Skrek klara.
- Va.. ssshs, nej.
- Pratade dom aldrig om honom i Svergie eller? Sa Natalie.
- Jo, men trodde det var ett klädmärke.. Sa jag fundersamt, jag tänkte fortfarade på Eliot, men jag avbröts när Klara och Natalie började asgarva.
- ETT KLÄDMÄRKE! HAHAHAHHAHAAHHAAHAHAH, tjöt de fram.
- Men visa mig vad han är då..
Klara tog fram sin mobil samtidigt som hon tjöt av garv, hon började bläddra fram bilder och visade mig en kille med pottfrilla.
- Okej, pottfrillan AB.
- Äh lägg av, han tjänar 2 mille per natt.
- Vadå, på och sälja pottor? sa jag stolt.
- Nej dummer! Sa Klara och boxade till mig i sidan.
- Han gör musik, han är dööööödskänd typ.
- Ah, DÖD känd, har aldrig hört talas om killen.
- Skit samma, vi ska iallafall till Spanien nästa vecka.
- Varför? Ska ni lämna mig här?!
- Nej, du ska med! Mamma pratade med din mamma igår, din mamma var skeptisk för vi skulle åka själva, bara ví tre.. Men Natalie är ju ett år äldre än oss och vi lovade att inte festa...
- INTE FESTA?!
- Såklart vi ska festa! Sa Nattis och log större.
- Men....
- Alltså, kom nu så tar vi en riktigt New York kopp kaffe, du har ju fått i dig konstigheter i Svergie, du minns inte ens hur man ljugerlovar.. Kom nu! Sa Båda två och drog mig i armen.

Gissa vem som kommer vara i Spanien? ;)
puss


Kommentarer
Postat av: elin

skit bra! jag vill ha meeer:D grymt att du har kört igång igen!

2011-03-06 @ 16:18:35
URL: http://elinan.bubbleroom.com
Postat av: Anna

asbra! :D

2011-03-06 @ 17:31:19
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Alicia :)

Aaaas bra! :D <3

2011-03-06 @ 19:57:45
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asso när du sa att du skulle sluta skriva så fortsatte jag endå att gå in här varje dag ifa du skulle börja skriva igen, o sen när jag såg att du hade börjat skriva igen blev jag sjukt glad! För att jag bara älskar de du skriver :)

2011-03-06 @ 22:12:40
Postat av: Pamela

elliot eller justin :O :) ♥

2011-03-07 @ 16:44:10
Postat av: elin

meeeer :D

2011-03-07 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0