WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 10

När låten närmade sig sitt slut så sjöng vi de sista meningarna tillsammans, jag slutade spela och vi sjöng i en accapella i slutet av låten. Det lät så fint. Efter låten så fick vi stående ovationer, jag kysste Emelie och Ryan började busvissla.
- WOOOOW VAD BRA NI ÄR TILLSAMMANS!! SHIT EMELIE DU ÄR GRYM! Skrek Ryan.
- JA JAG HÅLLER MED!!!!! SJUK BRA, skrek Christian.
Jag tittade på Emelie och såg att hon var generad men hon såg så lycklig ut, jag viskade i hennes öra,
- Du var helt otrolig Emmy, jag älskar dig...


 

JUSTINS PERSPEKTIV:

Hon tittade förvånat på mig som om jag sa något fel.
- Vad är det? Sa jag förvånat.
- Du sa.. Du sa att du älskade mig, sa hon och jag såg en tår rinna från hennes öga.
- Ja, är inte det bra..? Sa jag och blev orolig.
- Jo! Det är ju det bästa som du kan säga förstår du väl! Sa hon och kastade sig runt min hals.
Jag log när jag kände hennes kropp emot min, den var så varm.
- Hörni lovebirds! Vi tänkte gå och lägga oss, sa Ryan.
- Vi kan sova här inne allihopa, sa jag.
- Ja, gud var roligt! Sa Klara och började hyperventillera.
- Fast jag har bara tre sängar... Sa jag och skrattade.
- Jag sover med dig! Sa Emelie och hoppa på mig.
- Det är väl klart! Hahaha, sa jag och skrattade.
Efter ett tag så bestämde Klara att hon skulle sova med Christian och Natalie skulle sova med Ryan. Vi stod och trängdes på toaletten när alla skulle borsta tänderna.
- Men hallå! Jag har en till toalett i det andra sovrummet, sa jag och pekade. Ryan och Natalie gick dit och vi andra fyra stannade kvar.
- Jag vet! Vi smyger på Ryan och Natalie, kom! Sa Christian och smög iväg. Vi alla smög efter bort till toaletten och skulle precis hoppa fram och skrika BUUUU, när vi ser att Ryan och Natalie står och kysser varandra!! Vi föll ner på golvet och började asgarva. Ryan tittar på oss när vi ligger i en hög på golvet och skrattar,
- Gud vad dumma ni är! Sa Natalie generat.
- Eller hur! Sa Ryan och var lika generad.
Vi kunde verkligen inte sluta skratta, Emelie låg nästan på mig och skrattade och Christian rullade runt på golvet och asgarva.
Efter vi skrattat klart så går alla till sina rum, eftersom jag hade sviten så fanns det tre sovrum. Skönt, då fick jag vara lite ifred med Emmy.

EMELIES PERPEKTIV:

Vi gick in i Justins rum och Justin tog av sig sina jeans och sin tröja, shit vilken sexig kropp, tänkte jag för mig själv och bet mig i läppen. Jag tog av mig mina thigst och tog av mig skjortan och linnet, nu stod jag i bh och trosor och Justin tittade på mig från topp till tå och bet sig i läppen han med, han klappade på sängen och menade att jag skulle lägga mig brevid honom. Jag kröp ner brevid honom under det stora fluffiga täcket.
- Förresten, jag har inte sett Kenny på två dagar.. Vart är han? Sa jag helt plötsligt.
- Han är i studion jag har här och fixar massor med saker, så jag får lite ledig tid innan mina konserter, sa Justin och skrattade.
Han la armen så jag kunde lägga mig på den, jag la mig på hans bröst och lyssnade till hans hjärta.
- När jag kommer tillbaka till New York har jag sommarlov, ska du på turne i sommar? Sa jag medans jag lyssnade på hans hjärta.
- Jag åker ju också till New York sen, och då har jag konserter varannan kväll i en vecka, sen har jag också sommarlov i en månad! Sa han lät glad.
- ÅH! Då kan ju vi umgås.. Sa jag och kysste hans bröst mjukt.
- Ja! Jag hade tänkt det, och kankse så kan du följa med mig till min pappa också. Och du måste träffa min mamma! Hon är helt underbar, fast nu är hon sjuk, så hon är hemma, men hon kommer också ner till New York sen.
- Aha! Gud var roligt, sa jag och gäspade. Jag tittade upp på Justin och han kysste mig mjukt innan vi somnade.

Efter kanske några timmars sömn vaknar jag av att Ryan och Natalie hoppar på mig och Justin.
- KOM FORT!!!!!! DET ÄR HELT SJUKT! NI MÅSTE KOMMA, skriker Ryan och Natalie i munn på varandra..


Vad har hänt nudå?!
11:an kommer i morgon.
KOMMENTERA OM NI VILL HA MER



Kommentarer
Postat av: Kelly

MEEER GUD VAD BRA!! jag älskar det!!!!

2010-12-09 @ 21:41:03
Postat av: Viktoria

GUUUUUUUUUUUD VAD BRA!!! DET ÄR SÅ SPÄNNADE!!! bästa novellen någonsiiiiiiiiiiiin

2010-12-09 @ 21:41:32
Postat av: Hanna

OMBBBBB DET ÄR SÅ BRA!!!!! du är så grym på att skrivaaa, mer!!! :DDD<3

2010-12-09 @ 21:41:57
Postat av: Bella

omb det är så bra, du måste skriva mer nu!!!!!!! du är så duktig! :D

2010-12-09 @ 21:42:40
Postat av: Anna

Oj, det hade visst kommit ett redan :P men det va asbra! :D

2010-12-09 @ 21:56:19
URL: http:// annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Emma

OMB!!! SÅÅ SPÄNNANDE!!! LÄNGTAR TILLS IMORGON!!! <333

2010-12-09 @ 22:12:47
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: frida

meer!! så bra!:D

2010-12-09 @ 22:25:53
Postat av: lollo

alltså guud, du är sjukt duktig! verkligen. Superspännande, alltid bäst på slutet. jag vill vetaaaa vad som ska händaa♥:)

2010-12-09 @ 22:29:23
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Laura

OMG vad bra! Meer :D

2010-12-09 @ 23:07:17
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vem vill inte ha mer ????? Love it !

2010-12-09 @ 23:14:39
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är sjukt spännande just nu aså!!! måste ha mer nu!!!

2010-12-10 @ 07:54:49
Postat av: Anonym

Meeeeeerr!!!!

2010-12-10 @ 16:24:50
Postat av: Siis

Ohh, något hemskt? :S

2010-12-10 @ 17:10:00
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: lollo

ah de har jag :D älskar twilight ♥

2010-12-10 @ 17:11:49
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Michelle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!

2010-12-10 @ 18:26:18
URL: http://ponnytokiga.blogg.se/
Postat av: Siis

Ohh O:

2010-12-10 @ 22:20:55
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Sofia

När kommer det meer ???? Love it !

2010-12-10 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0