WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 68

- Undra hur de kommer reagera.. Sa han tyst. Jag nickade bara, eftersom jag undrade precis samma sak.




EMELIES PERSPEKTIV:

Dagen efter så vaknade både jag och Justin tidigt. Vi bestämde oss för att städa hela lägenheten så det skulle vara fint när de andra kom.

- Justin.. Dom kommer se direkt att jag är gravid, titta på mig! Jag är tjock.. sa jag och pekade på min putande mage.
- Men du behöver inte vara med när jag öppnar dörren, du kan sitta i soffan med en kudde för magen eller nått.. Du kan ju ta bort den precis efter vi berättat! Sa Justin och sken upp.

Precis när jag skulle öppna munnen för att klaga på hans dumma idé så avbröt han mig.

- Förresten är du fin precis som du är, tjock eller inte.. Och du är ju gravid, förväntar du dig att vara smal då? Älskling.. Du är alltid vacker, oavsett vad.
- Åh! Du är så underbar.. Tack babe, jag behövde höra det där.. Och kuddgrejen, visst. Det fungerar, sa jag och log mot honom.

Några timmar senare så var vi klara, Justin hade beställt kinamat åt oss eftersom de andra skulle komma om bara nån halvtimme. Dessutom hade jag stått vid spegeln en evighet för att välja kläder, jag ville ju inte direkt se fet ut. Fast det var jag ju, men iallafall.
När jag äntligen fått på mig en klänning som passade så ringde det på dörren.

- SHIT! Skrek jag och sprang mot soffan.
- Spring inte! Var försiktig! Halvskrek Justin tillbaka.
- Jaja, men dom får inte se ännu! Öppna dörren nu och var normal, sa jag och pussade Justin snabbt på pannan.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag log mot Emmy en sista gång sedan sprang jag bort till hallen och öppnade dörren. Där stod dom, alla min underbara vänner.

- HEEEEEEEEEEEEEJ! Skrek allihopa och kramade om mig.
- Hhahahahahahah hej! Sa jag samtidigt som jag försökte hindra mig själv från att bli mosad.
- Kom in, det finns kinamat, sa jag sedan.

De släppte mig och sprang vidare in i vardagsrummet, de skrek hej lika högt som innan och satte sig ner i soffan brevid Emmy. Ryan var den första som drog åt sig maten, men strax efter kom de andra. Jag förstår dom, man blir hungrig av att flyga!

- Så, vad var den stora nyheten? Sa Caitlin förväntansfullt.
- Jo, det är två.. Sa jag och tog Emmys hand samtidigt som jag gav henne ett leende.
- Åh, ni ser så kära ut! Sa Nattis med nudlar i munnen.
- Berätta nu, innan jag spricker! Sa Christian.
- Okej.. Jag och Emmy, ska gifta oss på nyår! Sa jag och log.
- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! GUD GRATTIS!!!! Sa Caitlin och spottade nudlar.
- Hahahahahah! Du kanske får torka upp det där, sa Nattis.
- Ja men det är ju så gulligt! Sa Caitlin samtidigt som hon drog bort en bit papper från pappersrullen.
- Det är en sak till.. Sa Emmy och hennes leende försvann. Caitlin satte sig ner igen och tittade på både mig och Emmy med stora ögon.
- Jo.. Jag, jag är gravid, sa Emmy och reste sig upp.

KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: vilma

Snälla skriv mer. Jag går in på den här bloggen varje dag och det är inget som har skrivit!

Heejdoå/ Vilma;)

2011-02-09 @ 19:30:36
URL: http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jättebra, men skitdålig uppdatering :(

2011-02-09 @ 19:38:22
Postat av: Anonym

Snälla mer ikväll! Den äger asso!

2011-02-09 @ 19:48:51
Postat av: Anonym

åhh awesome! :D

2011-02-09 @ 20:20:08
Postat av: lisa

superbra. Jag skulle kunna tänka mig att skriva åt dig. men minns inte vad det var man skulle skicka till för mailadress, maila mig om du är intresserad: [email protected] :)

2011-02-09 @ 20:32:29
Postat av: Sandra

Skriiivv MEER!! Idag :DDDD

2011-02-09 @ 21:02:56
Postat av: Anna

asbra! :D

2011-02-09 @ 22:13:38
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Undra hur de reagerar?? Men iaf super duper bra!!!:D

2011-02-09 @ 22:30:48
Postat av: emma

Gud så bra historia, du är jätte duktig på att skriva :-)

2011-02-10 @ 10:01:40
Postat av: Alicia

klicka er in på min nya bieber-novell-blogg.



http://foreverlovestories.blogg.se

2011-02-10 @ 11:32:15
URL: http://foreverlovestories.blogg.se/
Postat av: Alicia

as bra del,

jag har också börjat skriva en

novell om justin, :D



skriv snart för jag vill veta vad som

händer ;)

2011-02-10 @ 12:15:01
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aaaaaahhh... Skriiiiv meeer, var aktivare :DDD Ja älsk denna blogg seriiöööst;D <3

2011-02-10 @ 19:05:42
URL: http://babbeee.blogg.se/
Postat av: Pamela

hur blir det med hennes turne nu???? blir dom arga? :O ❤ :)

2011-02-10 @ 20:14:27
Postat av: Elin

Super bra! Snälla, kan du inte uppdatera lite mer? Den är såå bra, får aldrig nog, höhö :D

2011-02-10 @ 20:52:01
Postat av: filippa

samma här ! går in flera gånger per dag ! skriv !!! :D

2011-02-11 @ 13:35:11
Postat av: sandra

MMMMEEEERRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-11 @ 14:20:48
Postat av: Kajsa

superbra! mera, mera, MERAAAAA! :D

2011-02-11 @ 17:15:50
URL: http://photocus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Assbra! Men asso, skit dålig uppdatering

2011-02-12 @ 09:52:32
URL: http://minbieberstory
Postat av: Anonym

varför ska man kommentera när du/ni endå aldrig uppdaterar?

2011-02-12 @ 10:52:33
Postat av: Anonym

Kan du skriva idag? Blir lite irriterad när du/ni aldrig uppdaterar! :(

2011-02-13 @ 17:08:44
URL: http://minbieberstory

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0