WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 69

- Jo.. Jag, jag är gravid, sa Emmy och reste sig upp.


JUSTINS PERSPEKTIV:

När Emmy sa det började Christian hosta, han satte nudlar i halsen.

- Du är vadå?! Fick Caitlin fram efter en stunds tysnad.
- Gravid.. Sa Emmy och försökte le. 

 De tog en stund innan de förstod, men sen så började alla jubla och skrika. Caitlin Klara och Nattis ställde sig upp och flög på Emmy och kramade henne.

- Åh! Jag ska bli moster! Skrek Caitlin.
- Hahahaha ja, du ska bli moster! sa Emmy och log stort.
- Det är en Bieber Junior.. Sa jag och log större.
- Ni skämtar? En liten kille, awesome! Sa Christian som nu också stod upp.

Vi skrattade och pratade om barnen och vårt bröllop. Alla var glada och delade med sig av sakerna som har hänt under tiden vi inte umgåtts. Det kändes bra, jag hade verkligen saknat dem alla.

EN VECKA FRAM/EMELIES PERSPEKTIV:

Jag stod och packade i mitt rum då Justin ropade från hallen.

- Älskling? Kommer du.. De väntar på oss där ute.
- Jag vet, måste bara.. Hitta alla fina kläder!
- Men Ryan hjälper dig på bussen, det finns kläder tills oss backestage.
- Ja men..
- Inga men! Kom nu Emmy älskling! Om vi ska hinna till Los Angeles ikväll måste vi dra nu! Konserten är redan i morgon! Kom nu gumman!

Jag slängde snabbt ner en till tröja, sedan kastade jag mig på väskan och stängde den. Precis när jag skulle stänga väskan kände jag något konstigt i magen.

- JUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSTIIIIIIIIIIN!
- Vad är det älskling?!?! Skrek Justin och kom springades.
- Juniors sparkar! KÄNN!!! Sa jag och pekade på min mage.

Justin smög försiktigt fram och la handen på min putande mage. Han stod orörlig en stund, sedan kom sparken och då ryckte Justin till. Sedan kom ett stort leende som fyllde hela ansiktet.

FLERA TIMMAR SENARE/JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi äntligen kom till Los Angeles var klockan runt halvtvå på natten, vi chekade in och gick upp i vår svit. Emmy drog av sig den klänningen hon haft på sig och slängde sig i sängen direkt. Jag däremot la i ordning våra väskor och vek ihop kläder, sen la jag mig utmattad brevid Emmy.

- Kan du förstå att fansen var där ute? Även fast klockan var halv två? helt sjukt ju, sa Emmy och gäspade stort.
- Jo, dom är galna. Det är skönt att dom tagit graviditeten så bra, det dröjer nog inte länge innan mamma och Evelyn får reda på det..
- Nej jag vet.. Vänta, Jermery då? sa Emmy och satte sig upp.
- Han vet.. Han tog det bra. Men han är besviken.
- Va? När berättade du det?
- För en vecka sen kankse..
- Aha, orkar inte snacka nu, godnatt, sa Emmy och pussade min panna sedan vände hon sig snabbt om.
- Du blev väl inte sur?
- Nej, det blev jag inte. Godnatt.

Jag skakade på huvudet och la mig ner, sedan släckte jag lampan och somnade.

DAGEN EFTER:

Jag vaknade av att Kenny kom in i vår svit, han petade försiktigt på mig för att få upp mig.

- Ni måste vara i konserthuset om 2 timmar, det kankse är dags att gå upp?
- HELVETE! Hur mycket är klockan? Sa jag och satte mig upp snabbt.
- Halv tre, jag förstår att ni var trötta, men att sova såhär länge är galet, sa Kenny och skrokade fram ett skratt.
- Jaja, vi kommer ner i lobbyn om en timme högst.
- Bra, då kan vi åka och äta.

När kenny gått ut ur rummet så petade jag försiktigt på Emmy, hon hoppade till försiktigt sedan vände hon sig mot mig och log stort.

- Vi måste vara i arenan om 2 timmar, vi kankse ska klä på oss och duscha och så. Gör dig inte allt för fin, det fixar dom backstage.
- Jag älskar att vara känd! Sa Emmy och tog täcktet runt sig för att gå in till toaletten och duscha.

Jag tänkte duscha med henne så jag gick efter. Tänk att hon är min om 3 månader, då är hon Emelie Bieber, och 2 månader efter det, kommer Junior Bieber till världen.

Det kommer bli betydligt bättre uppdatering framöver.
Tack för att ni ändå stannar kvar, det betyder jätte mycket. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, klart vi stannar kvar!

Jättebra!

2011-02-13 @ 18:16:28
Postat av: Johanna

Såklart man stannar kvar ;) suveränt bra!!!:D

2011-02-13 @ 18:28:54
Postat av: Neejra<3'

GRYMT,längtar tills det blir bättre uppdatering ( a )

2011-02-13 @ 19:20:43
Postat av: Pamela

blev hon sur eller? :O <3

2011-02-13 @ 19:24:16
Postat av: J O H N N A & A D I N A'

Jag älskar't, 8D <3

meera :]]]]



jag och min kompis har precis startat en novell blogg, och jag undrar om du kanske kunde länka, eller skriva att någon kunde läsa den? [a]

// Johnna

2011-02-13 @ 20:28:53
URL: http://ourstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ni uppdaterar inte så ofta, men det är skitbra det ni skriver:DDDDDDDDDDDDD!!!

jag går in här varje dag för att kolla om ni skrivit nåt haha:)!

2011-02-13 @ 20:52:47
Postat av: Anna

asbra!

2011-02-13 @ 20:54:43
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Sandra

Meeer mer mer mer mer mer mer mer mer::D:D

2011-02-14 @ 08:39:32
Postat av: elin

har säkert kommenterat innan men eran blogg äger :D MER !!!!!

2011-02-15 @ 17:24:26
Postat av: Cajsa & Mikaela

Läs gärna våran Novellblogg om justin bieber.

2011-02-15 @ 17:27:30
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0