WHEN YOU SMILE - EPISODE 56

- Ja, det låter allvarligt.. Kom så går vi ut på balkongen här! Sa Jermery och ledde oss ut på en balkong...



EMELIES PERSPEKTIV:

När vi kom ut på balkongen satte vi oss ner i den varma kvällssolen. Justin tog min hand och sedan tittade han på Jermery.
- Pappa..
- Ja Justin vad är det? Sa Jermery oroligt.
- Vi har.. Förlovat oss, sa Justin och svalde hårt. När han sa det trodde jag att jag skulle tappa andan, jag klämde hårt om hans hand. Justin tittade på mig och log lite, jag försökte le tillbaka.
- Nej men gud! Vad roligt! Lite tidigt kankse, men ni verkar jätte kära! Gud vad roligt, sa Jermery och lös upp.
- Va, menar du det? Jag trodde du skulle döda mig... Sa Justin och andades ut.
- Nja, ni är lite unga och ni har nästan precis träffats, men kärlek.. Man vet när det är äkta! Sa Jermery och log ett fint leende, nu förstår jag vart Justin fått sitt perfekta leende ifrån..
- Tack pappa, men berätta inget för mamma än! Hon vet inte.. Sa Justin och log.
- Nehe, klart jag inte ska! Men kom nu så tar vi lite mat! Erin har stått i köket hela dagen nästan, sa Jermery och log.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi kom in i vardagsrummet så såg jag Jx2, jag sprang fram och bar upp båda två och höll om dom.
- JJuuuuutiiiin, sa Jazmyn och skrattade.
- Hej på er! Gud vad jag har saknat er, sa jag och släppte ner dom på golvet igen. De fortsatte leka med sina saker och jag gick bort till Emmy som stod en bit bort.
- Hej snygging! Sa jag och la händerna runt henne.
- Hej babe, sa hon och kysste mig. Men det avbröts av att Jazzy kom och drog i mitt ben.
- Juutiiin, jag är din tjej, sa hon och tittade argt på mig.
- Ja juste, förlåt gumman! Sa jag och bar upp henne och började pussa på henne.
- Sluuuta, det är äckligt med killbassiler! Sa hon och sprattlade.
- Men du var ju min tjej? sa jag och fortsatte pussa henne överallt.
- Neeeeeeeeeee! Inte längre, släppt ner mig Jutiiin! Sa hon. Jag släppte ner henne och tittade mot Emmy igen som stod och skratta.
- Nu är hon min bästakompis! Så de sa, sa Jazzy och tog Emmys hand.
- Ja, juste! Sa Emmy och tittade på mig med ett leende.
Helt plötsligt skrek Erin att maten var klar, så jag tog Emmys hand och så gick vi ut i köket.
- Hej Justin! Vad kul och se dig! Sa Erin och kramade om mig.
- Kul att se dig med! Sa jag och log.
- Och du måste vara Emmy! Vad roligt att få träffa dig! Sa Erin och kramade om Emmy också.
- Ja, roligt att träffa dig Erin! Sa Emmy och log stort. Hon var inte alls lika nervös längre.
När vi slagit oss ner vid bordet så högg vi alla in på maten, pappa var värst. Det har han alltid varit, nästan inget bordsskick alls, men Erin hade lärt honom lite iallafall haha.

Efter maten och diskandet så skulle jag och Emmy precis gå upp på mitt lilla rum här, men då kommer Jazzy.
- Justiin, jag och Jazooon, har byggt en kojaaa åt dig och Emeli där uppe! Sa hon och sedan sprang hon iväg. Vi fortsatte upp för trappan och Emmy tittade på mig och skrattade.
- Undra vad dom har hittat på... Sa jag och öppnade dörren till mitt rum. Det var faktikst en riktigt fin koja, med ljusslingor och en stor madrass inuti som man kunde sova på.
- Dom kan verkligen bygga fina kojor! Sa Emmy och log stort.
- Ja, den var faktiskt fin.. Sa jag och log lite.

EMELIES PERSPEKTIV:

Efter ett tag med mys i kojan så bestämde vi oss för att gå ner till Jermery och Erin, eftersom Jazon och Jazzy hade gått och lagt sig för länge sen. Vi gick ner för trappan och in i vardagsrummet.
- Pappa, ska vi spela basket? Sa Justin och gick fram till sin pappa.
- Ja! Självklart! Sa han och lös upp.
- Är du med Emmy? Sa Justin och log.
- Jag vet inte... sa jag tvekande.
- Jo komigen! Sa Jermery och hoppade nästan som ett litet barn, han är verkligen precis som Justin haha!
- Jaja, jag är väl med då! Sa jag och log. Både Jermery och Justin lös upp som två solar, sedan gick vi ut på framsidan.
- Jag och Emmy mot dig då pappa! Sa Justin och börja dribbla lite med bollen.
- Sure, men ni har inte en chans! Sa Jermery och log stort.
- Jorå, vänta bara! Sa jag och blinkade med ögat, sedan var matchen igång.


Nu vill jag ha kommentarer, annars blir det ingen episod 57...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra meraa :D

2011-01-08 @ 19:20:27
Postat av: elle

AWESOME MER MER MER MER MER MEEER!!!!

2011-01-08 @ 19:27:13
Postat av: evelina

MER! :d:d:d

2011-01-08 @ 19:39:58
Postat av: ines

hhahaha va sööt!

"Justin jag är din tjej :("

hahahaha va sööt, haha med kojjan!

haha meeeeeer

2011-01-08 @ 19:42:05
Postat av: Neejra<3'

aww, vad gullig jazmyn är <3''

2011-01-08 @ 19:43:37
Postat av: Sandra

såå braaa !! skriv mer vill veta mer !! =D <3<3<3<3<3<3

2011-01-08 @ 19:52:35
URL: http://sandrasalsheden.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaa!!!!

2011-01-08 @ 20:06:03
Postat av: louise

hahha, gulligt de låter när du skriver som jazmyn pratar!:D



bra episode!!

2011-01-08 @ 20:11:32
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: joanna

ååå du skriver så braaa!!!

ja vill ha meeer :D:D:D:D



bara de kunde vara lite mer intima ;))

2011-01-08 @ 20:11:43
Postat av: bieberfever

naaww va gulligt!<3 HAHAH speciellt kojan ;d MEEERAA MEERAA!

2011-01-08 @ 20:13:02
Postat av: Elin

MEER! :D

2011-01-08 @ 20:29:13
Postat av: Pamela

åååh mer ikväll!!! snälla :D :D :D ❤❤

2011-01-08 @ 20:46:00
Postat av: REBECCA - i will never say never

MEER!

2011-01-08 @ 20:55:00
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

WE WANT MORE :D:D

2011-01-08 @ 21:02:55
Postat av: Anonym

Grymt ju! mera! :D

2011-01-08 @ 21:11:41
Postat av: Anonym

meeer :D as bra!

du äger så hårt på att skriva!

2011-01-08 @ 21:26:29
Postat av: Julia

jättebra meeeeer

2011-01-08 @ 21:43:54
URL: http://lovestoriesaboutjb.blogg.se/
Postat av: elin

denna bloggen är värd att kommentera , den äääääggggggeeeeerrrr !! :d <3

2011-01-08 @ 21:53:20
Postat av: Anonym

mer romantiiiiikkk !! ;)

och ännu en gång, du skriver så sjukt bra!! älskvärd läsning

2011-01-08 @ 22:04:44
Postat av: maddäää

DU FÅR INTE SLUTA. började läsa bloggen igår och har suttit och läst igenom varje episod. Nu är jag ledsen för att det tog slut så väntar med spänning på nästa!!

2011-01-08 @ 22:19:30
URL: http://maddepeterson.blogg.se/
Postat av: mimi

meeeer!!!!!!!!!!!!

älskar verkligen denna blogg :DD:D:DD

uppdatera med fleer ;))) dessutom vill jag att de ska vara mer romantiska justin och emmy <33

2011-01-08 @ 22:34:10
Postat av: Laura

Mer :D

2011-01-08 @ 22:38:45
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer!!!!

2011-01-08 @ 23:46:06
Postat av: fanny <3

hehe... jazmyn verkar jätte gullig, skriv meeer om henne och alla andra såklart!!!!!!!!!

2011-01-09 @ 13:45:04
Postat av: Angie

suuuuuoper bra :P kanske lite mer känsligt och lite mer kärlek det är lite ytligt nu :\ men annars suooooper bra ;) <33

2011-01-09 @ 15:20:48
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!!!Och Jx2 verkar så himla söta:D

2011-01-09 @ 18:02:37
Postat av: Julia - Novell blogg

Omb du ägeeer! ♥

2011-01-09 @ 21:23:51
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer mer mer !! :D

J x2 så sötaa dom verkar vaa!! :D:D

2011-01-10 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0