WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 46

Och så la hon på.. Vadå Caitlin? Det kan ju inte vara Caitlin beadles? Elller... Vafasen har jag missat..




JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag måste fixa det här, hon lät ju inte ens glad när jag ringde.. Men vad ska jag göra? Vi har våran två månaders dag i morgon.. Jag ringer till Ryan.
- A hallå?
- Tja.. Det är Justin, förlåt för igår.. mumlade jag tyst.
- Mm, visst det är lungt.
- Men vet du vart Emmy är? Jag ringde henne och hon sa att hon var och red med en Caitlin?
- Caitlin? Ring Christian, han och Klara ska till Atlanta idag, dom orkade inte vänta i två veckor till..
- Ja.. Men du? Vad ska jag göra.. Jag och Emmy har varit tillsammans i två månder i morgon, jag måste gottgöra mitt beteende..
- Jag vet inte, ska snacka med Nattis! Ringer dig sen.
- Ah, tja.
Jag måste komma på något fort, kankse Usher vet? Han är nog ganska sur på mig just nu. Åh, hur fan ska det här gå?

CHRISTIANS PERSPEKTIV:

När jag och Klara äntligen skulle gå av flyget i Atlanta så ringde min telefon, jag tittade på diaslapyen och såg att det var Justin.
- Ah Christian?
- Hej! Du... Vet du vart Emmy är? Jag måste gottgöra allt jag gjort.
- Nej det vet jag inte, men alltså.. Vafan, varför har du betett dig som du gjort?
- Jag.. Vet inte! Vad ska jag göra för att få henne tillbaka igen, eller alltså, hon är min. Men hon är jätte sur!
- Köp en förlovningsring.
- VA?! Det är ju förtidigt..

KLARAS PERSPEKTIV:

När jag hörde vad Christian och Justin snackade om kunde jag inte låta bli..
- Hej det är Klara, jag tog telefonen från Christian.
- Eh, hej, sa Justin förvånat.
- Du och Emmy har två månder i morgon eller hur?
- Ja..
- Köpt en förlovningsring då, det kankse är förtidigt. Men jag ser att hon verkligen älskar dig, och jag ser att du älskar henne, eller?
- Ja absolut, mer än allt annat.
- Då sa, men du får spela dina kort snyggt! Du får inte tro att en förlovningsring räcker, mera Justin.
- Okej.. Jag kommer på nått, ha så roligt hos Christian nudå!
- Ah, tack! Lycka till.
När vi lagt på vände jag mig mot Christian som stod med våra väskor.
- Ge mig min telefon, måste smsa Caitlin så hon kommer och hämtar oss! Sa han och log stort.
- Okej här, sa jag och kysste honom på kiden. Han skrev ett sms och redan efter nån minut fick han svar.
- Hon kommer och hämtar oss, hon skulle bara rida tillbaka från stranden, så om drygt en halvtimma kommer hon, sa han och log.
- Okej, kom! Vi fikar så länge, sa jag och tog hans hand.

CAITLINS PERSPEKTIV:

- Kom Emmy, vi måste hämta Christian från flygplatsen.
- Va? Är inte han med Klara i New York?
- Jo.. Eller nej, men dom bestämde sig tydligen för att komma hit tidigare, och ingen vet att du är här! Sa jag och log stort.
- Åh vad roligt! Men Caitlin...?
- Ja?
- FÖRT DEN TILLBAKA! Skrek Emmy och red iväg i galopp.
Jag kom också upp i galopp och inom några minuter var vi båda vid stallet samtidigt.
- Okej, ingen vann! Sa Emmy och log.
- Nej, haha! Men nu måste vi sadla av fort! Boxarna får vi fixa senare! Sa jag och log. Vi sadlade av och borstade hästarna lite, och efter 20 minuter satt vi i bilen.
- Jag och Justin har varit tillsammans i två månader i morgon...
- Åh.. Varför beter han sig som han gör?
- Jag har ingen aning, tänker iallafall inte prata med honom när jag är här! Nu ska jag ha roligt.. Sa hon och log stort.
- Bra! Nu överraskar vi Christian och Klara! Sa jag och körde iväg. 
När vi kom fram till flygplatsen så la sig Emmy ner på golvet i förarsätet. Jag gick ut och mötte dom. 
- Hej! Gud vad roligt att äntligen få träffa dig, sa jag och log mot Klara. 
- Detsamma! Sa hon och log stort tillbaka. 
- Ni får lägga grejerna i backluckan och sedan får ni sitta bak båda två, jag har grejer i framsätet! Sa jag och log. 
- Okej, najs! Sa Christian. 
De la grejerna där bak och hoppade in, jag började köra och efter ett tag så började jag skratta lite för Emmy försökte också hålla sig för skratt.
- Vad skrattar du åt? Sa Christian. 
- Eh.. Jag har en väääldigt stor grej här fram som ser lite rolig ut.. Sa jag och skrattade.
- Vad är det för nått? Sa Klara. 
- EEEN EMMY! Sa Emelie och hoppade fram. 
- OMG EMMY! VAD GÖR DU HÄR?! Sa Christian och Klara samtidigt. 
- Jag är här med Caitlin, vi träffades på min signering igår, sa Emelie och log. 
- ÅH! Gud var roligt! Sa Klara. 
- Förresten, Justin ringde oss förut och han... 
- SSSH IDIOT! Sa Klara och la handen framför hans munn. Jag tittade undrande på honom i backspegelen.
- Han undrade bara vart du var! Sa Klara sedan och log. 

EMELIES PERSPEKTIV:

När vi var hemma hos Caitlin igen så gick vi in för att göra lite middag. Caitlins föräldrar skulle vara borta nästan hela kvällen, för dom ringde nyss. Vi bestämde oss för att göra köttbullar och makaroner, vilket är väldigt enklet. Men gott. 
En sak som förstörde mitt humör ibland, var att jag saknade Justin så mycket.. 

Vad tror ni nudå? Kommer Justin förlova sig med Emmy? ELLER?! :D
kommentera.

Kommentarer
Postat av: V

Ååhh vad bra!!! Kanske, eller så kommer han på något ännu bättre :D

2011-01-02 @ 20:29:22
Postat av: Johanna

Helt amazing :D mer,mer!!!

2011-01-02 @ 20:33:46
Postat av: Anonym

JAaaaaa!!! Dom mst förlova sej haha!!!

2011-01-02 @ 20:48:00
Postat av: elle

AWESOME, MEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-01-02 @ 20:49:05
Postat av: Anonym

Asså du är grym snälla ett till ikväll jag vill att dom ska förlova sig och att han ska be om ursäkt och allt ska vara bra sen kan ju ngt med typ att jasmin blir sur och så hända men inget i gruppen ;P puss puss till min favorit skrivare <33333

2011-01-02 @ 20:52:46
Postat av: klaudia

Nejj, men han kan skriva en låt om henne ! <3

2011-01-02 @ 20:55:45
Postat av: Julia - Novell blogg

Åh älskar din blogg , kollar den nästan varje minut!

Älskar verkligen den! Jag kommer följa den tills hela storyn tar slut , även fast jag nt vill att den ska ta slut.. Din novell är underbar och du borde vara stolt över dig själv!

2011-01-02 @ 20:59:22
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Laura

Omg, mer :D

2011-01-02 @ 21:07:38
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Sandra

SNÄLLA FORTSÄTT !! det är så spännande vill veta vad som händer =D Ps. du är skit bar !! =) <3

2011-01-02 @ 21:09:35
URL: http://unhderbarastesassi.blogg.se/
Postat av: Anna

åh neeeeeeeeeeej :o

2011-01-02 @ 21:12:37
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du förlova sig redan?? jomen det kommer säkert att bli bra!! meeraa!! :D x)

2011-01-02 @ 21:24:48
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer snälla den/du är grym! :DDDDDD

2011-01-02 @ 22:13:57
Postat av: Anna

jättebraaa! :D

2011-01-02 @ 22:46:15
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: therese

tycker inte dom ska förlova sig :P lite tidigt, men jag vill LÄSA MEEER :D

2011-01-02 @ 22:50:22
URL: http://thessiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0