WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 50

- Godnatt allihopa! Sa jag och blundade, jag somnade nästan direkt..





EMELIES PERSPEKTIV:

Jag vaknade dagen efter av att hettan trängde sig in igenom sovsäcken. Jag fick panik efter som det var så trångt så jag drog upp dragkedjan och sprang ner och slängde mig i vattnet. Nu var det bättre.
Jag tittade upp mot dom andra och såg att de fortfarande sov. Jag gick upp en bit på stranden och drog fingrarna genom mitt blöta hår, sedan borrade jag ner fötterna i sanden och kände det svala en bit längre ner. Härlig känsla.
Helt plötsligt fick jag en idé, jag sprang ner i vattnet igen och blötte ner mig så jag var jätte blöt. Sedan sprang jag upp och tittade ifall Justin sov med shorsten bara, mycket riktigt det gjorde han. Jag drog sakta ner dragkedjan på hans sovsäck, sedan satt jag en stund och tittade på hans mage. När jag äntligen fick bort blicken från hans mumsiga kropp så la jag mig på honom bara för och jävlas. Jag menar, jag var ju helt blöt!
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Skrek Justin och for upp så jag flög ner i sanden.
- HAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH, skrek jag fram och låg och vred mig i sanden.
- Vad är det som händer?! Sa Christian trött och vände sig om igen. Caitlin och Klara sov fortfarande.
- Förfan.... Sa Justin och tittade irriterat på mig.
- Jag trodde du skulle gilla att ha mig på dig... sa jag och log hånfullt.
- Nej! NU JÄVLAR! Skrek Justin och sprang upp emot mig. Han drog tag i mig och släpade mig nästan ner i vattnet igen. Och jag höll fortfarande på och dö av skratt.
- Nu ska du få! Sa Justin och bar upp mig och kastade ner mig i vattnet. När jag kom upp till ytan igen så garvade jag fortfarande lika mycket.
- Är vi kvitt nu eller? Sa jag och skrattade.
- Ja, kankse.... En sak till bara... Sa Justin och kom emot mig. Jag skulle precis kyssa honom då han dök under ytan så jag böjde mig fram mot ingenting och ramla. Nu var det Justins tur och skratta.
- Okej, nu är vi kvitt! Sa Justin och kröp upp på sanden och la sig ner och skratta. Jag bestämde mig för att inte vara sur, så jag kröp upp och la mig på honom.
- Hej! Sa jag och tittade in i hans ögon förväntansfullt.
- Hej du, sa Justin och log stort. Sedan kysste han mig. Jag kan inte ens förklara känslan av Justin kyssar.. Det är omöjligt, hans läppar är som den bästa lyckan i livet. Han får mig att må så himla bra, hela han är bra.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Efter att ha legat i sanden ett tag gick vi till fyrhjulingarna och tog upp maten som dom hade i frysboxarna där bakom. Sedan gick vi och tände en eld och la maten ovanför elden satt baconen och äggen skulle stekas. Efter en stund vaknade alla.
- Åh det luktar maat.... Sa Christian och satte sig upp mekaniskt.
- Ja, det gör det Christian, och du skulle aldrig vaknat om det inte gjort det, sa Klara och satte sig upp med ett trött leende.
- Give me 5! Skrek Emmy och log mot Klara. Christian skakade bara på huvudet och satte sig närmare brasan.
- Du kan ju knappast tycka det är kallt ute nu? Solen lyser ju jätte starkt.. Sa jag och tittade konstigt på Christian.
- Kankse har du rätt, men jag tycker att det är kallt iallafall, sa Christian och log eftersom han hade kommit på ett så "bra" svar. Vi andra bara skrattade åt honom.

När frukosten äntligen var klar, så hade Caitlin vaknat till också, vi satte oss en bit ner mot vattnet och käkade.
- Vad ska vi göra sen? Sa Emmy förväntansfullt.
- Jag vet inte, någon som har en idé? Sa Caitlin och log mot oss alla.
- Nja... Jag vet inte, sa Klara och åt en bit av sitt ägg.
- Jag vet! Vi kan.. Bada i poolen? Eller ha vattenkrig, sa jag och log stort.
- Ja! Så fort vi ätit upp så plockar vi undan och åker hem, sa Christian med munnen full av mat.
- Alltid du Christian.. Sa Emmy och skakade på huvudet.
- Vadå? Sa Christian och himlade med ögonen..


Förlåt för en så kort episode, men måste städa nu! Kankse mer ikväll, annars i morgon!
kommentera.

Kommentarer
Postat av: louise

jätte gulligt i början när emmy skvätter vatten på justin, haha!:)

2011-01-04 @ 22:25:43
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Sandra

mer mer mer mer kan bara inte sluta läsa =D <3

2011-01-04 @ 23:05:26
URL: http://unhderbarastesassi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aså jag bara älskar dina ider :D Skulle aldrig komma på allt det där själv;) Strålande bra aså!!

2011-01-04 @ 23:08:49
Postat av: ines

haha,MEER I KVÄLL, as braaa

2011-01-04 @ 23:18:44
Postat av: Laura

såå grymt bra! mer :D

2011-01-04 @ 23:26:19
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaazuuum (awesome)! :D mer!

2011-01-04 @ 23:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0