WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 51

- Vadå? Sa Christian och himlade med ögonen..





JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi väl hade packat ihop och släkt brasan helt så hoppade vi på fyrhjulingarna. Klara satt bakom Christian och Caitlin hade en egen. Sen envisades Emmy med att köra så jag fick sitta bakom henne efter som jag gick ner till stranden igår på eftermiddagen.

Efter några minuter var vi framme vid Caitlin och Christians hus. Vi bestämde oss för att packa upp allt och sedan byta om till badkläder och mötas ute på gården när alla var klara.
Efter en stunds uppackande så gick vi killar ut och såg alla tre tjejer stå på led, Christian sprang och ställde sig där han med, så jag sprang fram och skrek,
- DÅSA MANNAR! ÄR NI REDO?
- YES SIR! Skrek alla fyra samtidigt och tog upp händerna mot pannan. Det tog inte alls lång tid innan vi började skratta.
- Okej, seriöst nu! Vi har hinkar i garaget, sen har vi ungefär 12 stycken vattenpistoler, stora och små. Vi kan även fylla flaskor med vatten. Och allt fyller vi i duschrummet för hästarna, okej? Sa Caitlin och log mot oss alla.
- Uppfattat! Sa Christian och sprang in för att hämta vattenpistolerna och flaskor. Jag och Emmy sprang till garaget och tog fram hinkar, medans Klara och Caitlin gick till kranen för att få in lagom tempratur på vattnet. Det skulle inte vara varmt förstås, då är det fusk! Men inte så kallt så någon fick en hjärtattack heller!

Efter kankse en halvtimme av fyllande med vatten så var vi äntligen klara och var redo att sätta igång, jag tog upp min mobil fort innan vi skulle börja och skrev på twitter.
" #epic waterfight with my beautiful girlfriend and some of my best friends. EPIC"
Jag la ner telefonen och tog en stor vatten pistol och vi alla spred ut oss.
- 3.......2.......1 KÖR!!!
Vi alla började springa huller om buller och vi skrek och sköt på varandra. Det var sjukt roligt.

EMELIES PERSPEKTIV:

När vattenkriget drog igång så var jag så taggad så jag fick in minst 7 stycken fullträffar på vardera person. GRYMT! Jag sprang och gömde mig bakom de stora stenarna i Caitlins mammas damm.(se bild ovan)
Sen när Christian kom springande så fick jag in en sådan stråle så han blev alldedes blöt.
- JACKPOT! Skrek jag och började dansa. Och jag säger en sak, börja aldrig, och jag upprepar aldrig dansa innan du vet att det inte är någon bakom. Innan jag visste ordet av så låg jag i dammen tillsammans med Caitlin. Jag började skvätta vatten på henne och sedan studsade jag upp därifrån, jag sprang bort til stallet och tog en stor hink med vatten, jag såg Justin sitta bakom bilen lite längre bort och gömma sig, så jag smög fram och kröp upp på bilen så tyst jag kunde. Sedan hällde jag allt över honom.
- AAAAAAAAAAAAH MITT HÅR! Skrek han.
- Du har väl aldrig brytt dig förut om ditt hår var blött eller inte? Sa jag och hånflina och börja springa. Sedan tog jag en till hink och gjorde samma sak på Klara när hon gömde sig bakom ett träd. Nu var det bara Christian kvar som inte var helt blöt, så jag samlade alla i en ring.
- Okej, vi tar allt som är kvar och häller det på Christian, han är sist kvar! Viskade jag.
- Perfekt, kom nu! Sa Caitlin.
Vi tog allt och sprang bakom huset och fick se Christian sitta på huk bakom en buske.
- ATTACK!!! Skrek Justin och vi började springa.
Christian hade ganska sega reflexer så vi hann precis fram när han började springa. Vi hällde allt över honom och sedan la vi oss utmattade på gräsmattan.
- Shit, vilket epic waterfight! Sa jag och skrattade lite.
- Håller med.. Det där var roligt! Sa Klara och skrattade hon med.
Efter en stunds utvilande på gräsmattan så var vi nästan helt torra, vi bestämde oss för att gå in och göra lunch. Trotts allt tre timmar sen vi åt eller något sånt.
Det fick bli spagetti och köttfärssås som jag och Justin skulle göra. De andra fick vänta i vardagsrummet medans vi gjorde mat i köket.
När jag stod och hackade löken så började Justin prata.
- Du Emmy?
- Ja vad är det babe?
- Du vet att jag älskar dig.. Och aldrig vill lämna dig?
- Ja.. Vad tänkte du på? Sa jag och blev lite orolig.
- Jag vet.. Att det kankse är tidigt att prata om...
- Ja?
- Men vad tycker du om förlovning..? Sa han och svalde hårt.
Allt jag tänkte var "WTF"....

OKEJ, NU VILL JAG HA ERA REAKTIONER!
KOMMENTERA DEM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra!

2011-01-05 @ 03:10:35
Postat av: Sofia

MER :D Du skriver verkligen bääääääst ! Läser bloggen varje dag & blev jätteglad när jag märke att du hade uppdaterat! :D

2011-01-05 @ 03:15:02
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Anonym

hon borde dock berätta om kyssen mellan henne och ryan snart.

2011-01-05 @ 03:18:36
Postat av: Lina <3

vrf frågar du ens?

alla dina episoder e grymmma o jag tror alla håller med mig !

snälla gör ett till ? är helt beroende :)

2011-01-05 @ 03:19:32
URL: http://prettyliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med emmy!! WTF!!!

2011-01-05 @ 03:29:37
Postat av: Sandra

Awwwwwwww va gulligt merrrrr tänk om han tänker fria fett gööööölllligt :-) <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-05 @ 03:32:28
URL: http://underbarastesassi.blogg.se/
Postat av: sofiastrand

MEER ! <3

2011-01-05 @ 04:21:21
Postat av: Anonym

Omg yessss!!!!!!!!! Så klart dom ska förlåva sej!!!!! Aså typ Justin tar henne till en jätte fin Resturang och där friar han. <3<3

2011-01-05 @ 08:03:49
Postat av: Rebecca

Oj oj! :O

2011-01-05 @ 09:49:53
Postat av: Anna bieber. <3

Jag tycker de för då visar de ju ändå sin starka kärlek för varandra! :D

2011-01-05 @ 10:29:47
Postat av: Johanna

hahhha vet du hur mycket jag garvade under vattenkriget?!hahha så himla smart ide;) Älskar det helt enkelt och är så förväntansfull vad hon säger om förlovningen!:D

2011-01-05 @ 10:49:37
Postat av: Elvira

SÅ BRA! Du är AWSOME!

2011-01-05 @ 11:20:12
Postat av: Julia

OMG!!! HOOOPPAS DEM FÖRLOVAR SIG :D

2011-01-05 @ 11:45:25
Postat av: Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-05 @ 11:47:36
Postat av: Laura

Oh my gash!! Mer :D

2011-01-05 @ 11:47:52
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: itsabieberstory

haha, den är jätte bra :)

2011-01-05 @ 12:06:04
URL: http://itsabieberstory.blogg.se/
Postat av: Sabrina

OMB SHIIT FÖRLOVNING!Men på ett sätt så tycker jag att dom ska förlova sig för han är en sån gentleman! Och dom passar jätte bra tillsammans! <3

2011-01-05 @ 12:35:09
Postat av: ines

haha okej. min första tanke var också WTF. hahah

sen var det typ:

åhåh vad gulligt! men ändå.. dom är typ 16 år.. hoppas de inte får ett barn.. de blir för mycket fokus på barnet. gud, justin får skärpa sig nu om dom är förlovade!! OJ, hoppas dom inte gifter sig, det blir dåligt. eller kanske inte...

De var min reaktion :D

(hahah fråga mig inte varför jag tänker som jag gör!)

2011-01-05 @ 12:40:38
Postat av: Klaudia :D

Jag trytcker att du skriver mer , och du äger på att skriva :)

2011-01-05 @ 12:47:23
Postat av: Anonym

Bäääästaaaa!!! Dom MÅSTE förlova seeeejjjjjjjjjj!!!!!

2011-01-05 @ 15:35:52
Postat av: Anonym

OMB! f*uck vad braae du e på att skriva! <33 Kmr hon bli glad elr arg! omb skriiiiv meeer! ;D <3

2011-01-05 @ 16:30:28
Postat av: louise

spännande:D men blir typ lite för seriöst med förlovning, haha.. men du väljer!

2011-01-05 @ 16:38:18
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: ♥Emmy ♥

Min reaktion: MMER!!!!!!!!!!

2011-01-05 @ 17:30:40
URL: http://emmyzdagbok.blogg.se/
Postat av: cajsa

Som Emmy... WTF !?!? xd

2011-01-05 @ 17:39:33
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Angie <3

AAAAA du är grym <33333 snälla att hon vill ;) puss puss

2011-01-05 @ 18:00:07
Postat av: Anonym

Ahhhhh,skriv mera!

Mera!

2011-01-05 @ 18:46:46
Postat av: Elle

AWESOME MER MER MER MER MER MER MER MER

2011-01-05 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0