WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 53

- Det kankse är förtidigt, But we gonna make it happend! Nu är du bara min.. Jag älskar dig Emelie Stevens, sa jag och ställde mig upp, hon slängde sig runt min hals och jag bar upp henne och våra läppar möttes i en perfekt kyss.




JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi ätit vår spagetti och köttfärssås så var Caitlin och dom andra helt hyper, dom frågade tusen frågor som jag inte ens hade svar på.
- NÄR BLIR BRÖLLOPET? NÄR BLIR DET BARN? Skrek dom alla i munn på varandra.
- Bröllopet blir inte förän långt fram i tiden, och dessutom är vi för unga. Barn är vi också för unga för, sa jag och skrattade lite.
- Åh.. Sa Caitlin och satte sig i soffan. Helt plötsligt ringde min telefon. Jag tog upp den och såg att det stod Scooter på skärmen.
- Måste ta det här, kommer strax! Skrek jag och sprang ut i köket.
- Ah hallå?
- Tja bieber! Jag har goda nyheter.
- Berätta braun.
- Emelies singel ligger etta på billbord listan top 100! den är slutsåld överallt. Den har nu sålt över 10000 exemplar, därför drar vi igång en turné den 4 September, samma dag som din drar igång igen.
- Va?! Skämtar du? Shit.... Men då kommer vi inte hinna ses..
- Låt inte så besviken Bieber, hon åker ju med i din turnébuss de första veckorna och sjunger på din konsert, så ni får dela! Det kommer bli galet mycket folk. Sedan får hon klara sig själv, då åker hon med ett crew vi fixat och du åker vidare.
- Okej, gud.. Jag berättar det för henne nu!
- Ja, be henne ringa mig när ni pratat klart, det blir grymt! Tja bieber.
- Tja braun.
När jag la på var det blandade känslor, jag var sjukt taggad och glad för Emmys skull, men samtidigt ledsen med tanke på att vi inte skulle ses så ofta.

EMELIES PERSPEKTIV:

När Justin kom igen så såg han glad ut. Han satte sig vid oss och vi väntade på att han skulle berätta nånting kul. Men han var bara tyst och hånlog.
- Berätta då! Sa jag och satte mig närmare honom.
- Du ska på turné, du ligger etta på billbord listan top 100! Och din singel är slutsåld överallt! Den har dessutom sålt 10000 exemplar! Skrek han och log stort. Jag drog efter andan och började skrika och hoppa upp och ner.
- KAN NI FATTA?!?!?! AAAAHHH.
- Din turné drar igång den 4 September och du åker med mig först, och sjunger på mina konserter. Sen efter några veckor åker du med ditt alldedes egna crew, runt i världen.
- Skämtar du? Har jag ett eget crew.. WOW! Sa jag och drog häftigt efter andan.
- Yepp! Sa Justin och smilade stort.
Jag kunde inte fatta att jag skulle på en egen turné, det här var insane! Jag hade gått från att vara vem som helst till att vara någon. Juste, någon. Det är sjukt.

Efter en stunds pratande om hur min turné skulle gå så var klockan runt 17:00, vi bestämde oss för att åka och bowla. Ett bra avslut på dagen. Väldigt bra.
- Åker vi din bil eller Caitlins? Sa jag till Justin när jag stod i hallen för att få på mig mina jobbiga converse.
- Vet inte.. Ska fråga, vänta, sa Justin tillbaka.
- CAITLIN! ÅKER VI DIN ELLER MIN BIL?
- VET INTE! DIN ELLER? Skrek Caitlin tillbaka från övervåningen.
- Visst, sa Justin tyst och tog fram sin bilnyckel.
När vi alla äntligen satt i bilen så började vi åka in mot stan, det skulle ta cirka 20 minuter så jag satte på en skiva så länge. Det var redan en skiva i så jag tröck på play och min låt spelades hur högtalarna.
- Justin har du köpt min singel? Sa jag förvånat.
- Självklart, sa han och log samtidigt som han tittade på vägen.
Vi fortsatte lyssna på låten samtidigt som jag sjöng med då och då. Caitlin verkade också kunna texten för hon satt och sjöng med hon med. Det kändes spännande allting, med turnén och träffa mitt crew ohså vidare.

CAITLINS PERSPEKTIV:

När vi kom fram till bowlinghallen så var det inte så mycket folk som jag trodde, det var några få på bana ett, två och tre. Sedan var det inga fler. Vi fick bana tio för att Christian ville det, sen gick vi och försökte hitta ett par av de snygga skorna som skulle passa.
- Sånna här skor ska jag köpa och gå med i skolan! HAHAHAAH, sa Klara och skrattade åt sig själv.
- Ja gör det du! Sa Christian och skrattade lite tyst.
Vi alla fick till slut på oss skor och sedan skulle vi gå och välja stolek på bowlingkloten, jag hittade min direkt och det gjorde Emmy och Klara med, men för killarna tog det lite längre tid. Vi stod och skratta åt dom när de fastnade med tummarna i hålet.
- Kom nu killar så kör vi! Sa jag otåligt.
- Jaja, sa Justin och kom till vår bana eftersom han äntligen hittat sitt klot. Christian kom strax där efter. Den som började var Emmy och hon hade sån tur så hon fick en strike direkt!
- SCOOOOORE! Skrek hon och skrattade.
- Nybörjartur, mumlade Justin.
- Det luktar.. Dålig förlorare, sa Emmy och skrattade.
- Äh! Eller hur.. Var lugn, spelet har bara börjat älskling! Sa han och flinade stort.


Ointressant episode...
Men sprid gärna vidare bloggen, men glöm inte att kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

As bra fortsätt :-D <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-06 @ 17:51:20
URL: http://sandrasalsheden.blogg.se/
Postat av: sandra

As bra fortsätt :-D <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-06 @ 17:56:45
URL: http://sandrasalsheden.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahha nej,nej inte alls tråkigt;) Tvärt om, super duper bra!!!!!D

2011-01-06 @ 19:32:44
Postat av: Anonym

Omg så bra!!!!

2011-01-06 @ 20:15:32
Postat av: Laura

ÄLSKA! Mer :D

2011-01-06 @ 21:29:35
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, "det luktar.. dålig förlorare"

Jättebra!

2011-01-06 @ 21:33:48
URL: http://leontine.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Assa om du skojar om det dar med "ointressant" sa funkar det val men om du menar allvar sa sager jag bara en sak... what are you talking about??



Den e ju absolut AMAZING!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3



MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR!!!! <3<3<3<3<3<3<3



Ps. Jag skriver pa min mammas engelska laptop och i england finns inte de sista bokstaverna i alfabetet med :P

2011-01-06 @ 22:09:04
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aså jag fattar it att en/flera personer kan skriva något så här bra!

2011-01-07 @ 08:31:19
Postat av: Rosanna

fin blogg jag älskar justin bieber hehe:D

2011-01-07 @ 09:35:00
URL: http://rrosannaholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeraaaa! Sjuuuuuukt bra!!!

2011-01-07 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0