WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 62

Jag satte mig och upp och gick på toa, jag ville inte väcka dom andra, så jag bestämde mig för att åka till stan och köpa en present till Emmy älskling, hoppas hon blir glad...



JUSTINS PERSPEKTIV:

När jag kom ner till stan var klockan runt 12.. Jag parkerade nära stan så man slapp gå så långt. Vad skulle jag köpa då? Hon har ju fått en ring och ett armand, kankse ett par skor? Nej, det är jag inte bra på. Inte tjejskor iallafall..
JAG VET! En parfym.
Jag gick runt och till slut hittade jag en som luktade super gott! Efter jag köpt den gick jag och köpte ett par nya Supra, man kan aldrig ha för många! Dom jag köpte var lila med lite svart på, jag har redan ett par lila.. Men inte med svart på. Förresten, jag kan ju köpta en klänning åt Emmy också, tänkte bjuda henne på middag ikväll..

När jag gått på stan i cirka två timmar åkte jag hem, jag köpte en cafelatte till oss alla på starbucks och sedan åkte jag till Emmys lägenhet.

EMELIES PERSPEKTIV:

Jag vaknade runt halv 1 tiden av att Christian pratade i sömnen. Jag vände mig om för att se om Justin låg där men det gjorde han inte. Jag kan ju ringa honom..
- Hej det är Justin.
- Hej babe, vart är du?
- På stan, har köpt cafelatte åt oss alla, du kan väcka dom nu. För är hos dig om cirka 2 minuter.
- Okej, gud vad gott! Vad har du gjort på stan?
- Köpt en sak tills ikväll..
- Ikväll?
- Ja, du och jag ska gå på romatisk middag då!
- Naw, på riktigt? åh, du är så söt.. Skynda dig hem.
- 3,2,1.... Klick.
Först förstod jag inte varför han la på, men när jag tittade ut i hallen fick jag se Justin stå där med ett flin. Jag sprang fram och kastade mig i hans armar.
- Åh, du är perfekt! Sa jag och kysste han överallt.
- Ska du säga.. Kom nu så väcker vi dom andra, sa han och släppte ner mig.
Vi gick in i köket och tog fyra stycken kastrullock, sedan gick vi ut i vardagsrummet och slog dom mot varandra. 
- FÖR I HELVETE!!!!!! Skrek Caitlin och slängde sig under kudden.
- Godmorgon godmorgon, sjöng Justin och började hoppa omkring. Jag stod och slog så gott jag kunde, jag höll på och vika mig dubbelt av skratt.  

Efter kankse en kvart var alla uppe, de tittade irriterat på oss men sedan började de le när det såg att Justin köpt cafelatte åt dom, jag och Justin bara skakade på huvudet och log mot dom.
- Emmy, kom! Jag ska visa dig en sak, sa Justin och drog i min arm. Han ledde mig in till mitt sovrum och sedan in till min garderob.
- Vad gör vi här? Sa jag fundersamt.
- Jag ska visa en sak, sssh... Blunda nu, sa Justin och började gå bort in i min garderob. Jag la händerna för ögonen och blundade, efter ett tag så kände jag hur Justin petade på mig.
- Nu kan du titta! Sa han livfullt. Jag öppnade ögonen och fick se en lång svart vacker klänning, sedan en bukett med röda rosor.
- Är den till mig?! Sa jag och tappa nästan andan.
- Självklart! Sa han och log ett malligt leende.
- Åh! Justin.... Du är verkligen världsbäst! Sa jag och slet tag i klänningen. Jag sprang iväg in i en annan del av garderoben och sedan kom jag tillbaka. 
- Den är perfekt! Sa Justin med stora ögon.
- Ja det är den, hur vet du min stolek? Sa jag och skrattade samtidigt som jag beundrade mig själv i den stora spegeln på väggn. 
- Emmy, vi har varit tillsammans i nästan ett halvår! Sa han och ställde sig bakom mig. 
- Nu blev spegelbilden mycket finare, sa jag och vände mig om för att kyssa honom. Och så stod vi, i min garderob och kysstes. 

Några timmar senare var både jag och Justin redo för vår såkallade dejt. Caitlin och de andra hade gått på bio eftersom de inte hade lust att sitta i min lägenhet hela kvällen, och mamma hade åkt till New York för att fixa det sista med huset, därför skulle hon vara borta i cirka tre dagar.
När jag hade satt upp mitt hår och lockat det lite så gick jag ut i vardagsrummet och fick se Justin stå där lika vacker som alltid.
- Shit, vi måste gå här ifrån innan min flickvän får syn på dig! Sa Justin och bet sig i läppen samtidigt som han lät blicken vandra över min kropp.
- Du, det där skämtet börjar bli uttjatat, sa jag och skrattade lite tyst. Sedan la jag rosorna i vattet, sen gick jag till Justin igen.
- Limmon står där nere och väntar, sa Justin och tog min arm så vi gick armkrock.
- Kan vi inte hålla hand? det här känns lite gammalt.. Sa jag och skrattade nervöst. Varför var jag nervös för? Kankse för att jag inte visste vad Justin hade fixat nu, han var alltid så romantisk och kunde verkligen fixa till vad som helst. Vi kom ner på parkeringen och gick in i limmon, sedan åkte vi till en resturang.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi kom fram så klev jag ur bilen och höll upp dörren för henne. Sedan tog jag hennes hand och så gick vi in till resturangen, den finaste i stan såklart. Jag hade beställt bord på den mer privata avdelningen, inte för att det inte var folk där.. Men bara överklassare, som har råd med det. För det är väldigt dyrt och sitta där. Vi blev ledde av en kypare bort till ett bord, sedan gav han oss våra menyer och gick iväg. Jag såg hur Emmy glittrade med ögonen och sedan la hon undan menyn.
- Har du redan valt? Sa jag förvånat.
- Ja, det har jag, sa hon glatt. Jag tittade på henne och log och sedan tittade jag ner i menyn igen. Det fick bli plankstek, det är så himla gott.
- Vad tog du? Sa jag när jag la undan menyn.
- Plankstek.. Sa hon och himlade med ögonen.
- Skämtar du? Jag med, sa jag och log som ett fån.
- Haha, vad knäpp du är, sa hon och satte sig rakare i ryggen. Kyparen kom tillbaka och tog emot våran beställning sedan gick han igen.
- Emmy, jag har en anledning till varför jag tog hit dig ikväll, sa jag och svalde hårt.
- Jasså? Sa hon och jag såg hur hennes purpiller blev större.
- Jag... Eh..
- Ja? Sa hon och lutade sig fram över bordet.
- Jag vill gifta mig med dig, och inte vänta två år. Utan nu, i år....

SUPRISE!
Vad tror ni hon säger? Och vill ni att dom ska gifta sig?

Kommentarer
Postat av: cooling ;)

JJAAAAA !!!!!!!! jag tycker absolut dom ska gifta sig ! :D <3333333333

åhh vad gulligt ! X3 <333333

2011-01-23 @ 21:42:34
Postat av: Anonym

Jättebra !! Såklart ska de gifta sig tkr jag :)

2011-01-23 @ 22:52:43
Postat av: Neejra<3'

Jag tkr att dom är inte ska gifta sig än:/

2011-01-23 @ 23:01:40
Postat av: V

OMB! Gosh va gulligt :3 Super bra!!!

Jag tror att hon tycker det är för tidigt men att hon vill gifta sig endå :D

Ja jag tycker dom ska gifta sig men kanske inte så tidigt :D

2011-01-24 @ 07:54:48
Postat av: Anonym

Ahh va gulligt, klart dom ska gifta sig! :-D

2011-01-24 @ 10:25:06
Postat av: belieber

JAAAA

2011-01-24 @ 10:35:45
Postat av: Pamela

Min åsikt: dom vill gifta sig men får inte för sina föräldrar :( (MIN ÅSIKT) behöver verkligen inte bli så!!!!! <3 <3 <3

2011-01-24 @ 11:53:04
Postat av: Grisen <33

jaaaaaaa <33333 Hon MÅSTE säga jaa!!!! :D <333

2011-01-24 @ 15:37:12
Postat av: Johanna

Ja absolut att de ska!!! plus grymt bra skrivet som alltid:D

2011-01-24 @ 18:59:05
Postat av: Felicia

Jag tycker verkligen att de ska gifta sig!!!!



WOW, ROMANTISKT!!!!



MEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!



LOVE IT!!!!!!!!! DU SKRIVER JU FANTASTISKT <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 19:31:13
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är grym! :D

Jag tycker de ska gifta sig men definitivt inte ett för stort bröllop. Ett litet gulligt :p

2011-01-24 @ 19:31:20
Postat av: Shahina

OMG!! HON MÅSTE SÄGA JAA! <3

2011-01-24 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0