WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 63

- Jag vill gifta mig med dig, och inte vänta två år. Utan nu, i år....




JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag svalde hårt och tittade på Emmys ansikte, hennes reaktion var svår att sätta fingret på. Först log hon stort, som om hon trodde jag skojade, sedan försvann leendet och hon tittade allvarligt på mig.
- Justin, jag är 15 år..
- Ja, men du fyller 16, och jag 17.. Sa jag och tittade på henne med ett leende. Hon tittade på mig ett ganska långt tag sedan började hon le som ett litet barn.
- SJÄLVKLART VILL JAG DET! Skrek hon så att alla tittade på oss. Hon reste sig upp och jag med, sedan tog jag henne i mina armar och kysste henne. Alla började applådera.
- Det är min fästmö! VI SKA GIFTA OSS! Sa jag stolt när kyssen avslutades. Alla jubblade och applåderade sedan slutade dom när maten kom ut.
- Men vad säger våra föräldrar? Sa Emmy när hon satt ner på stolen igen.
- Jag har pratat med mamma, hon är skeptisk såklart. Men hon säger att hon går med på det, så länge vi är säkra. Fast vi har ju bara varit tillsammans i ett halvår...
- IDAG! Skrek Emmy på nytt.
- JUSTFAN DET HAR VI! Sa jag lika förvånat. Vi började le som dårar.

Efter middagen gick vi hand i hand genom parken, vi pratade om bröllopet. Alltså om det skulle bli av eller inte. Båda var säkra på att vi ville, men vi visste inte ifall det var så bra idé eftersom vi bara varit tillsammans i 6 månader.  
- Jag tycker vi gifter oss.. Sa Emmy och kollade upp på stjärnorna.
- Jag med, sa jag och tittade på henne.
- Då gör vi det! Men vi ska ju på turné om bara fyra veckor, sa hon sedan.
- Jag vet, och då är det September.. Vi gifter oss på nyår! Sa jag och skrattade.
- Ja!
- Men jag skojade bara...
- Men då tar ju både din och min turné slut, och dessutom kan vi ha värsta stora efterfesten så bjuder vi alla möjliga! Sa Emmy och himlade med ögonen.
- Din pappa måste ha snott alla stjärnor och stoppat in dom i dina ögon, så som dom klittrar! Sa jag och kysste hennes nästipp.
- Äh lägg av, sa hon och skrattade generat.
- Det är sant...
- Men nu kom jag bort mig! Vi gifter oss på nyår! Sa Emmy och hennes ögon glittrade lika mycket igen.
- Jaja, det gör vi, du fyller ju 16 den 19 Januari också! Sa jag och kysste henne.
- Ja! Då får jag ta körkort, sa Emmy och flinade stort.
- Då ska du få en present av mig.. Sa jag och började tänka på en passande bil till Emmy.
- Inte en bil va? Du skämmer bort mig för mycket, sa hon och tittade allvarligt på mig.
- Nej inte en bil, din dummer! Sa jag och försökte att låta övertygande.
- Bra! Sa hon och log igen.

EMELIES PERSPEKTIV:

När vi kom hem så bestämde vi att Justin skulle sova hos mig igen, jag hade så himla ont i magen, jag kan inte berätta för Justin ännu. Inte än.
- Jag ska bara gå på toa! Sa jag och sprang in på toaletten. Jag satte mig på huk framför toan och spydde upp det jag ätit. Great. 
När jag suttit framför toan ett bra tag så bestämde jag mig för att gå ut igen. Det kommer ändå inte upp något mer.
- Hur är det hjärtat? Sa Justin när jag satte mig brevid honom i soffan.
- Bara bra, tror jag ätit något konstigt bara..
Liar.
- Åh okej, men om det är något annat så kan du berätta! Sa Justin och la armen om mig.
- Absolut! Sa jag och log ett falskt leende.
Jag gillade inte att ljuga för Justin, men hur fan ska jag förklara att jag är gravid?

Woooooow, mycket på en gång nu.
mera kommentarer vill jag gärna ha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUKT BRA! SKRIV EN TILL IKÄLL.., SNÄLLA!!?

2011-01-24 @ 20:37:04
Postat av: ronja

oh... :O jättebra!

2011-01-24 @ 20:59:57
URL: http://ronjacerenia.blogg.se/
Postat av: Laura

Omg, meer :D

2011-01-24 @ 21:00:49
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: ........

OMG e hon gravid ?!!!

hahah men jätte bra :D vart lite förvånad ^^

men sjukt bra ! MER !!!!!!!!!!

2011-01-24 @ 21:03:33
Postat av: Felicia

Guuuuuuuuud!!!!!!!!! E HON GRAVID???????????



OMB!!!!!!!!!!! DEN E SKITBRA!!!!!!!<3<3<3



LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3



ORKAR INTE VANTA... SKRIV EN TILL!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-24 @ 21:16:45
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra som vanligt. drama drama drama, mer drama men bara "bra" drama. :D

2011-01-24 @ 21:39:12
Postat av: Hanna

Men skulle inte du ta in någon som skulle hjälpa dej???

2011-01-24 @ 22:17:03
Postat av: Julia

Hooopppas hon berättaaaar! :D

2011-01-24 @ 22:25:35
Postat av: frida

meeer ikväll snälla ?? den är så jävla bra!:) <3

2011-01-24 @ 22:27:52
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!! aså din novell äger helt klart:D

2011-01-24 @ 23:03:00
Postat av: klaudia =)

JAG tycker att det händer för snabbt ,kan hon nte ta bort den ? :( ... men iaf MERRRRR!

2011-01-25 @ 08:55:21
Postat av: Anonym

HON KAN JU FÖR FAN INTE VARA GRAVIIIIIID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-25 @ 14:32:58
Postat av: shahina

OMG OMG OMG! KAN INTE SLUTA VÄNTA TILL NÄSTA ! <33333333333333333333

2011-01-25 @ 15:37:30
Postat av: Felicia

GUUUUUUUUD VAD BRA DEN ÄR!!!!!!!!!!



MEEEEEEEEERRRRRRRR!!!!!!!!! LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



ÄR HON GRAVID????

2011-01-25 @ 17:54:52
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Anna

asbraaaaaaaaaaaaaaaa! :D

2011-01-25 @ 19:38:32
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0