WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 65

- Vad va det där..? Sa Justin och tittade på mig med stora ögon.




EMELIES PERSPEKTIV:

Jag svalde hårt, lyckan som jag nyss känt försvann och allting började snurra. Fan, jag sprang till toan och spydde igen.. Jag höll så hårt om toalettringen att mina knogar vitnade. Jag hörde hur Justin kom efter mig med tunga steg. Han måste förstå, snälla säg att han förstår.. Jag vill inte berätta själv.
- Du är gravid va? Sa han tyst när han stod i dörröppningen.
Jag nickade på huvudet och började rota i min ficka efter bilden på vårat barn. Jag tog fram bilden som nu var lite skrynklig efter att ha legat i min ficka, jag sträckte den till Justin och sedan spydde jag igen.
Jag kände hur han tveksamt tog tag i bilden och stod och granskade den ett ganska långt tag, sedan började det rinna tårar från hans ögon och han tittade på mig, med en blick som jag inte kunde besvara.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När jag kände sparken från Emelies mage så stelnade mitt blod till is, tankarna flög runt i mitt huvud och sedan förstod jag. Hon var gravid, hon var även ganska stor redan nu. Konstigt att jag inte märkt det.. Jag avbröts i mina tankar då Emelie sprang till toaletten igen och spydde. Jag gick tveksamt efter..
- Du är gravid va? sa jag med en kall ton. Jag såg hur hon nickade på huvudet och sedan tog hon bort sin högra hand och tog fram en bild, från ett ultraljud.
Jag tog tveksamt emot bilden och stod och tittade på den, sedan började det rinna tårar från mina ögon. Det var blandade känslor, hur skulle det här gå? Åh, vilket vacker barn vi har! Vad ska mamma och pappa säga? Vilken månad är hon i? Varför har hon inte berättat..
- Hur länge har du vetat? Sa jag och samlade mig.
- 3 veckor ungefär, jag är i 4 månaden vilket betyder att det inte går att göra abort... sa hon tyst och tittade på mig.
Jag kände hur allting snurrade och jag slog näven i väggen av en ren reflex, som tur var blev det bara ett litet märke.. Jag tänkte inte på att det här faktikst var Emmys lägenhet.
- Jag är inte redo för att bli pappa, inte nu iallafall.. Men när jag ser på den här bilden, så kan jag inte bara överge det vackra som växer inom dig.. Sa jag och vände mig mot Emmy som nu satt på toaletten.
- Inte jag heller.. Men jag är inte redo, men vi kan inte bara lämna bort den..
- Den?
- Ja, den... Jag vet inte vad det är för kön ännu, jag har tid om två veckor igen..
- Då vill jag följa med! Sa jag utan att ens tänka.
- Va, vill du? sa hon förvånat.
- Absolut...
- Hur ska vi göra, folk kommer märka snart.. Hur gör vi, vi är för unga Justin och jag har turnér ända fram till jul. Det är September nu, och jag är i fjärde månaden.. När vi gifter oss är jag i sjunde månaden.. Det här, är sjukt.
- Älskling.. det löser sig..
Jag hoppades till gud att jag hade rätt, hur fan ska det här lösa sig?

Förlåt för kort episode, men måste kila nu! Ska sova över hos en kompis. Mer i morgon absolut..
IFALL NI KOMMENTERAR! PUSS

Kommentarer
Postat av: selma

åh, det är skit bra!



MER



jag går typ in på din blogg 700000000000 gånger om dagen och kollar!

<3333333

2011-01-27 @ 20:11:19
Postat av: Anonym

SKIT BRA



MER

2011-01-27 @ 20:11:50
Postat av: Lisa

bäst som vanligt. Bra reaktion, snäll men inte för snäll :D

2011-01-27 @ 20:23:20
Postat av: Anonym

awesome! =) snälla säg att dom behåller barnet, oh att justin stannar med dom, för i andra story´s så sticker han bara.. du är bäst! :D

2011-01-27 @ 20:31:24
Postat av: elin

hej, är du intresserad av ett länkbyte? :)



jag / vi gör ett inlägg och länkar dej och du gör samma sak på din blogg?

gå in på bloggen och kommentera så länkar vi varann! :D

2011-01-27 @ 20:34:01
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Amazing!!!!!:D hoppas de behåller barnet!!!!!:D

2011-01-27 @ 21:54:14
Postat av: Anonym

Mer snälla guuud vad bra asså!! <3

2011-01-28 @ 17:00:26
Postat av: Anna

jättebraaaaaaaaaaaaaaaa! :D

2011-01-28 @ 17:17:53
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Elin

Så sjukt bra!

2011-01-28 @ 18:55:16
Postat av: S

MEN SNÄLLA MER NU!

2011-01-29 @ 13:55:20
Postat av: carro

det är jättebra

mera snälla du<3333333333333

2011-01-29 @ 13:55:57
Postat av: Anonym

MER NU! :D:D

2011-01-29 @ 18:23:14
Postat av: Anonym

MER !

du uppdaterar inge bra just nu :(

Besviken

2011-01-29 @ 19:58:19
Postat av: Anonym

blogggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

2011-01-29 @ 22:27:57
Postat av: Sandra

MEN NÄR TÄNKER DU GÖRA EN TILL? :O:O



Kollar seriöst hela tiden? :O:O

Älskar bloggen <3 SLUTA INTE

2011-01-29 @ 23:49:39
URL: http://singwiththesong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu måste jag bara ha mer,ÄLSKAR verkligen att dem ska få ett barn. ;DD Det är så jävla GULLIGT. <3 Den kommer säkert få ett underbart utseende och en grym talang. :3 <3

2011-01-30 @ 12:45:27
Postat av: Elvira

Du skiver sjukt bra! Men det verkar inte som om du gillar att skriva lika mycket längre som om du tröttnat, du lägger inte ut nya lika ofta.. Förut när du var ny kom det ut nya cirkus 200 om dan! Jag förstår självklart att du har ett liv att leva och inte hinner sitta vid datorn så mycket och det är inte menat som kritik. Men vi saknar dig här på bloggen :D ♥

2011-01-30 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0