WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 73

- Alltså, kom nu så tar vi en riktigt New York kopp kaffe, du har ju fått i dig konstigheter i Svergie, du minns inte ens hur man ljugerlovar.. Kom nu! Sa Båda två och drog mig i armen.




EMELIES PERSPEKTIV/SPANIEN 2009:

När vi kom ut från flygplatsen i Spanien möttes jag av solen. Helt amazing, det var minst tusen år sen jag var utomlands. Okej jag var nyligen i Svergie i två år, men jag menar i varma länder med vita sandstränder. Underbart.

- Vi ska bo på femstjärnigt hotell! Sa Natalie och log stort.
- WOW! Sa Klara.
- Varför är vi ens här förresten, sa jag och satte på mig mina solglasögon.
- För Justin är här den här veckan... sa båda två och himlade med ögonen
- Inte pottan, är det därför ni har dragit med mig hit?
- Nej självklart inte bara därför! Vi ska festa också, sen hörde vi att den där Eliot skulle vara här också....
- SKÄMTAR DU?! Sa jag och lös genast upp.
- Nej, han bor på samma hotell som oss! Så kom nu, sa dom och drog mig till en taxi.

När vi väl kom fram till hotellet så var jag helt uppspelt, jag ville träffa Eliot nu! Jag saknade honom sååå otroligt mycket.
Vi gick in genom den stora entrén in i lobbyn där vi möttes av vänlig personal som bar våra väskor till rummet, under tiden de bar våra väskor var vi upptagna med att stå framför spegeln i hissen och visa varandra brister. Även om vi inte hade några.

Rummet var större än jag förväntat mig, tre 1.20 sängar stod plaserade brevid varandra och framför hängde en stor plastma tv. På toaletten var det bubbelbad och "rainforest dusch", samt en bastu.

- Det här är galet! Sa jag samtidigt som jag stängde dörren efter personalen.
- Jag vet! Åh vi ska ha det så jäkla bra här! En hel vecka i solen, plus att Justin är här hela veckan! Sa Natalie och himlade med ögonen.
- Skit i pottan! Nu fixar vi oss, eller jag iallafall! Jag ska leta upp Eliot..

Jag gick till min väska och tog fram ett par shorts och en tröja, som tur var så var jag redan brun eftersom jag hade det pigmentet och sedan solar jag solarium, så det såg redan ut som jag varit här i en vecka redan.

Jag tog upp min telefon och ringde till Eliot, det här var galet.. Fjärilarna i magen flög nu runt i hela kroppen och kittlade.

- Hallå? Hörde jag hans sametslena röst säga.
- Hej! Det är Emelie, Stevens..
- Hej gumman!
- Åh, du minns mig.. Sa jag och log stort som ett fån för mig själv.
- Hur kan man glömma? sa han och jag skrattade till.
- Nå, vad hade du på hjärtat?
- Jag är i Spanien, på samma hotell som dig fick jag upptäcka.
- ÅH! Vad kul, möt mig i lobbyn om en halvtimme.
- Visst.. Okej. Då säger vi så!
- Ja! Puss.
- Puss.

Jag klickade ner honom på telefonen och började dansa, jag hade aldrig varit såhär förut. Så här spontan, det hade bara kommit helt plötsligt.
Jag drog på mig mina shorts och sedan fixade jag mitt hår lite, när det äntligen var fem minuter kvar så sa jag hejdå till Natalie och Klara. Sedan rusade jag bort mot hissen och åkte ner till lobbyn.

När jag kom ner så såg jag honom inte någonstans, det var 4 månader sen vi sist sågs, det här var verkligen galet! Sen såg jag honom, komma gående mot mig med världens smile.

- Hej! Sa jag nervöst när han kramade om mig.
- Hej, gud vad vacker du är! Som alltid! Såklart.
- Tack! Sa jag och log genat tillbaka. Han skrattade bara.
- Så vill du ta en drink på en bar i närheten?
- Absolut, svarade jag och han tog min hand sedan gick vi. Wonderful.

När kvällen började lida mot sitt slut så skulle Eliot följa mig hem, vi stannade till vid en halvmörk gata, han tog tag i min hand hårdare och började kyssa mig. Sedan bar han upp mig och fortsatte ner på gatan och helt plötsligt var vi på en öde strand där han satte ner mig igen, han kysste mig mjukt och hade handen på min rygg. Han tog av mig min tröja och började kyssa mig vildare.

- Lägg av Eliot! Jag vill inte! Sa jag och backade en bit.
- DU SÄGER INTE IMOT MIG HORA! Skrek han helt plötsligt och smällde till mig så jag ramlade ner i den mjuka sanden. Han la sig på mig och drog ner mina shorts, sedan drog han sönder mina trosor och stoppade upp något i mig. 
- LÄGG AV! RÖR MIG INTE! GÅ AV MIG! Skrek jag samtidigt som jag grät. 
- KÄFTEN HORA! Skrek han och spottade mig i ansiktet.

Plötsligt fick jag en idé. jag började spela med och han sa åt mig att suga av honom så han kom i min munn, jag sa att han skulle ställa sig upp, och där stod han med byxorna nerdragna, jag sparkade till och sprang. Allt vad jag hade. Eliot var inte den killen jag trodde han var, jag fortsatte springa till några klippor och satte mig bakom dem och skakade och grät. Nu var det nästan mörkt, jag kände blod rinna från mina ben men orkade absolut inte bry mig.

- Ursäkta mig miss?
Jag ryckte till och ställde mig upp, helvete han var efter mig. Jag började skrika och gråta.
- Ta det lungt! Sa en mjuk röst och kramade om mig försiktigt.
- Vad har hänt? Sa den sedan.
- Vem är du? H-han våldtog mig.. mumlade jag in i den mjuka trygga famnen. Jag andades in lukten med det var för mörkt så jag kunde inte se vem det var.
- Struna i det, ska jag ringa till någon? Jag tror jag såg vad som hände, vi kan ringa polisen om du vill. Men jag kan tyvär inte vittna.
- Nej, nej. Det är ingen fara.. Du kan ringa det här nummret, sa jag och sa Natalies nummer. Killen gjorde som jag sa och några minuter senare hörde jag en moppe uppe på gatan.
- Förlåt, men jag kan inte följa med.. Ta den här! Sa han och gav mig en tröja han haft på sig. Av någon konstig anledning så kändes det som om han var min prins, men det var bara en tanke.
- Tack mumlade jag tyst.

Han kramade om mig igen och så stod vi i kankse fem minuter innan jag hörde moppen där uppe.
- Jag måste gå, snyftade jag fram. Men nu grät jag inte för Eliot, utan för att jag var tvungen att lämna hans trygga famn, hans varma röst som kittlade lätt i min nacke när han pratade.
- Trevligt att träffas, men kanske lite fel plats.. Sköt om dig! Sa han och kysste min panna snabbt.

Sedan var han borta och jag började gå mot vägen igen...

Who is he?

Kommentarer
Postat av: Anna

JUSTIN<3 haha asbra!

2011-03-07 @ 19:31:17
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMB snällaaa meeer! Du äger på att skriva! Btw jag tror de är Justin men de skulle väl inte gå för dom träffades ju på en konsert men endå de känns som de va Justin ;)

2011-03-07 @ 21:28:53
Postat av: elin

asbra , i think it's Justin :D

2011-03-07 @ 21:42:54
Postat av: Mellie

Gör du länkbyten med andra novellbloggar? :)

2011-04-09 @ 13:21:52
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0