WHEN YOU SMILE I SMILE - EPISODE 74


Sedan var han borta och jag började gå mot vägen igen...



EMELIES PERSPEKTIV 2009:

Veckorna gick och jag började glömma vad som hänt med hela Eliot grejen. Vi stannade aldrig och träffa Justin potta, vi åkte hem kvällen då jag träffat min mystiska prins och också kvällen jag blev våldtagen. Det går inte förklara känslan jag har, en stor saknad efter någon som jag inte ens vet namnet på, jag vet bara hur mjuk och len röst den har, lukten.. Inget mer. Men, jag ser honom i mina drömmar, fast jag ser aldrig ansiktet, utan bara kroppen, så hör jag hans röst om och om igen.

JUSTINS PERSPEKTIV MARS 2009:

Jag hade just avslutat en konsert i Franrike då jag bestämde mig för att ha epic waterfight. Jag drog med hela crewet ut på en stor parkering och sedan var spelet igång. Det var så härligt.

- JUSTIN DU KOMMER ALDRIG KUNNA TA MIG! Skrek Ryan och hoppa omkring som att han var tre.
- JORÅ! Skrek jag tillbaka förfullt och så fortsatte det långt in efter middagstid.

- Kom och ät nu småungar, ropade mamma från tourbussen.
Vi gick allihopa in och satte oss på lite olika ställen, mamma hade gjort spagetti och köttfärsås åt en hel skola kändes det som. Vi bara skrattade åt hur mycket mat det var.

Mitt liv hade tagit en ganska drastisk vändning när Scooter upptäckte mig, det var helt sjukt hur långt jag hade kommit. Allting var, så stort. Det värmde mig och se mamma le för första gången på flera år, jag minns dagen så väl. Det var när vi träffade Usher, då han hade nobbat mig tidigare, mamma kunde inte sluta le. Efter det bestämde jag mig, hon ska alltid le. Oavsett vad, sen dess har hon lett.
Det tråkiga med det här livet var att jag inte hade speciellt mycket tid för att dejta, det hann jag liksom inte med. Jag har träffat över hundratals tjejer men ingen har varit the one. Jag längtar tills jag ska till LA i Juni, kankse där hon finns.. Nej,självfallet inte. Men jag hoppas alltid att varje stad ska ha något speicellt. Men med LA känns det speciellt..

Kort om Justins liv, nu har jag fått ryck igen och tänker börja skriva nutid igen. Hihihihih.




JUSTINS PERSPEKTIV:

När jag äntligen hittade Emmy igen så satt hon tyst på sin stol i lougen. Hon stirrade tomt framför sig och smekte lätt sin runda mage.

- Hur är det älskling, är allt som det ska? Frågade jag försiktigt.
- Mm, visst.. Mumlade hon utan ens röra munnen nästan.

EMELIES PERSPEKTIV:

Jag kunde inte sluta tänka på den där kvällen i Spanien, vem var prinsen? Jag har Justin nu, han är min prins. Han har faktikst lite lukten från han i Spanien, men rösten var ljusare, han har inte Justins röst. Vem var han? Om vi var menade för varandra borde vi hittat tillbaka till varandra, okej. Jag överdriver.. Vi stod bara och prata i en kvart högst.. Men vem var han?

- Hur är det älskling, är allt som det ska? Sa Justin svagt, det lät som det kom ifrån hundra mils avstånd.
- Mm.. Visst.. Mumlade jag tillbaka utan att riktigt uppfatta vad jag sa.

Jag forstsatte tänka på när jag träffat Justin första gången i LA på scenen, hur lukten på något sätt påmintt mig från den mystiske prinsen i Spanien ett år tidigare. Det var så skumt allting, jag hade det nog säkert framför fötterna och skulle väl snart snubbla på det..

- Gumman?
- Ja, men gud förlåt.. Svarade jag som om att jag vaknat ut ur koma.
- Ingen fara, hur är det?
- Tänkte på en sak..
- Vadå? frågade Justin nyfiket.
- Ingeting, bara mamma Natalie och Klara vet. Och sen en mystisk man..
- Mystisk man, vad snackar du om? sa Justin förvånat.
- Ja....
- Berätta gumman, du vet att du kan säga allt till mig, sa Justin och la händerna runt min hals.

Jag tittade på honom en stund sedan bestämde jag mig för att berätta, jag bar trotts allt på hans barn. Så han var tvungen att ta det bra. Även om jag var orolig för att hanskulle bli sur för jag tänkte på min mystiska prins.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag kände hur hon tittade på mig en lång stund, sedan började hon berätta.

- Jag var i Spanien för 2.5 år sen, jag hade precis kommit tillbaka från Svergie till New York då Natalie och Klara skulle åka till Spanien för att träffa dig faktikst. På något sätt fick dom med mig och vi åkte dit, när jag kom fram fick jag veta att min älskade Eliot från Svergie var där också´, jag var så kär i honom att jag ringde direkt. Vi bestämde träff och gick ut för att ta ett par drinkar, på vägen hem började han kyssa mig och bar sedan upp mig och gick till en öde strand, när vi stod där så började han ta av mig min tröja och jag sa nej.. Sedan smällde han till mig så jag föll ner i sanden och skrek hora åt mig, hon pausade i meningen och tittade på mig som ttittade på henne med stora ögon. Sedan fortsatte hon: han la sig på mig och våldtog mig, jag bestämde mig för att spela med och sedan ville han bli avsugen så jag bad honom ställa sig upp, då sparkade jag och sprang. Sedan stod jag vid några klippor för att hämta luft...
- Då det kom en kille och höll om dig, och sa att han inte kunde följa med dig till polisen? Frågade, eller nästan fortsatte jag.
- Ja precis! Hur visste du? Sa Emmy frågande, sedan såg det ut som hon förstod.
- DET VAR DU! Sa hon förvånat, jag tittade förundrat på henne sedan sken jag upp som en sol.

Kommentarer
Postat av: Sanna

meeer :D

2011-03-08 @ 06:20:43
URL: http://bentee.blogg.se/
Postat av: elin

abra ju :D

2011-03-08 @ 17:36:21
Postat av: Anonym

Så sjukt braa du skriver :) jag var nästan 100% säker på att de va Justin hon träffa i spanien o de va de ju :P

2011-03-08 @ 22:42:00
Postat av: alice BIEBER isacsson

herregud va bra du är !!:O jag ääälskar novellen <3<3<3<3 meeer kan inte leva utan den <3<3<3

2011-03-09 @ 21:44:37
URL: http://ultimatealice.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra mer!

2011-03-10 @ 10:07:05
Postat av: Lilli

när ni börjat skriva i dåtid så kan ni ju inte bara sluta efter typ fem meningar utan då får ni ju skriva lite mera.

2011-03-10 @ 10:14:06
Postat av: Emma

meer jag va säker på att det va justin hon träffade i spanien till 99.99999...%

2011-03-10 @ 11:11:51
Postat av: Anonym

vrf skriver du inte oftare?

2011-03-11 @ 18:05:38
Postat av: Anonym

MER

2011-03-12 @ 21:29:48
Postat av: Anonym

Har du slutat skriva? För om du har de snälla börja skriva igen, för jag älskar verkligen de du skriver! <3 du skriver så otroligt bra så snälla skriv, jag skulle bli sjukt glad om du gjorde de :)

2011-03-13 @ 21:38:09
Postat av: Anonym

sjukt bra!!!!!!! fortsätt så

2011-03-14 @ 04:59:33
Postat av: Anonym

uppdatera mer!!! :(

2011-03-14 @ 05:00:38
Postat av: jennie

ny läsare gud vad bra meer !!!! det var justin som hon träffade i spanien 2009 jag är 99.99999...% procent säker ahahah <3 <3 meer :P

2011-03-15 @ 17:36:55
Postat av: Anonym

FETT BRA! SÅ GLAD FÖR ATT DU SKRIVER IGEN!



SKRIIIIV, MERRRRRRRRR

2011-03-20 @ 18:50:58
Postat av: Vilma;)

Snälla skriv mer. Jag har väntat jätte länge. Det var ju nästan en månad sen du bloggade......,..

2011-03-24 @ 15:33:35
URL: http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se
Postat av: emma

vare inte du som sa att du skulle skärpa dej med uppdateringen .... det har lixom gått mer en 1 vecka sen du skrev och de e liiiiite för mkt .... asså ja förstår att du kanske inte har tid för du har kanske mycket läxor och så men du kan ju kanske iaf slänga in ett inlägg som säger att du måste plugga elr ngt ...

2011-03-26 @ 12:23:20
Postat av: Anonym

HALLÅ?!



FAN VAD DÅLIG UPPDATERING :S

2011-03-29 @ 07:41:49
Postat av: Anonym

snäällllaaaaa kan du inte skriva lite oftare ?? För dina läsares skull ?!

2011-03-30 @ 07:45:16
Postat av: Klara Hammar

ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!!!!!!!!

2011-03-31 @ 13:59:37
Postat av: isabell

hallå? haru lagt ner bloggen eller?



ville bara säga att jag började läsa denna novellen igår. och har läst alla kapitel nu, och den är gryyymt bra! :D

2011-04-01 @ 17:17:47
Postat av: fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-04-03 @ 23:42:30
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åååh, såå jäävla gulligt de var där. :O

Du skriv as bra. Och skriv oftare. :D

2011-04-04 @ 17:40:16
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej jag har precis startat en novellblogg! Gå gärna in och säg vad du tycker! /http://thatbiebz.blogg.se

2011-04-04 @ 20:33:07
URL: http://thatbiebz.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver aldrig?? :s

2011-04-07 @ 21:44:58
Postat av: FCK U!

omb, du kan fan inte bara sluta skriva! du tappar läsare, det va typ 1 månad sen du skrev. fett dålig stil asså, herregud. -.-

du har säkert slutat och dissat oss, tack.

2011-04-08 @ 12:40:41
Postat av: alice bieber isacsson

har ni slutat skriva??

2011-04-10 @ 20:30:05
URL: http://ultimatealice.blogg.se/
Postat av: anna

uppdateraaaaaaaaaa :D

2011-04-12 @ 17:54:32
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Du skriver så himmla bra , du borde verkligen få mer creeds för vad du gör , jag tycker din novell är as bra och jag tror att alla som läser håller med , blev as ledsen när du skrev att du skulle sluta men jag kollade ändå och såg att du hade fortsatt , vilket jag blev as glad över , du har inte uppdaterat på länge och varför vet jag inte , kanske behöver du en bloggpause?

Tycker iaf att du ska fortsätta men ta en pause om du behöver.<3

2011-04-15 @ 16:19:10
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: jennie

du måste uppdatera mer oftare !!!!

2011-04-15 @ 18:52:00
Postat av: Sandra

Seriööst, SKRIV NU! :D Vi längtar ju. Eller iallafall jag :)

2011-04-19 @ 13:24:10
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: therese

snälla kan ni uppdatera, man blir ju lite ledsen när det inte kommer upp någon ny novell, fast man kollar 200 ggr per dag ;) tycker att dom är jättebra, pleaaasseeee uppdaattee :D

2011-04-24 @ 21:26:41
URL: http://thessiess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla skirv innan jag dööööör, jag måste få veta vad som ska hända liksom:)))))))) Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D:D:D:D:D:D

2011-04-25 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0